Jak zarządzać sprzedażą w kryzysie rynkowym?

Budowanie kultury huntingu i aktywnego farmingu

Strefa menadżera sprzedaży
Dwudniowy warsztat dla właścicieli firm, managerów i dyrektorów sprzedaży
Warsztat prowadzi Dawid Didiuk, przedsiębiorca, współwłaściciel i szef sprzedaży w Konsorcjum szkoleniowo-doradczym Gamma, oraz współwłaściciel firmy produkcyjnej Mokosh.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Większość branż czeka próba rynkowa. Teraz jest najlepszy moment dla sprawnych, sprawczych i konsekwentnych liderów. Rolą managera jest budowanie napędu zmiany i uświadomienie handlowcom, że w obecnym czasie niezbędna jest transformacja podejścia do współpracy z klientem.

Z biernego budowania relacji interpersonalnych, służących dobremu samopoczuciu obu stron w kontaktach, powinna zmienić się na budowanie strategicznej, biznesowej relacji partnerskiej (doradczej).

-Dawid Didiuk,

Współwłaściciel Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma,
twórca projektu „Sprawne zarządzanie sprzedażą w czasach kryzysu”

Fundamenty warsztatu:

  • Budowanie zwinnej strategii sprzedażowej w zmieniających i niepewnych okolicznościach
  • Budowanie w managerach odwagi biznesowej
  • Konsekwencja działań w stosunku do zespołu sprzedażowego
  • Sztuka odważnego feedbacku w dziale sprzedaży
  • Tworzenie u handlowców wewnętrznej odpowiedzialności za działania handlowe i wynik
  • Manager jako trener swojego zespołu (metodologia pracy z nowoczesnym klientem)

W ramach szkolenia dowiesz się, jak:

  • Tworzyć kulturę organizacji nastawionej na aktywną sprzedaż w wymagających czasach
  • Jak tworzyć kulturę huntingową i farmingową
  • Motywować sprzedawców do konsekwencji i odwagi w działaniu
  • Zarządzać oporem handlowców
  • Analizować, wyciągać wnioski i na nich budować strategię
  • Wykorzystywać narzędzie CRM do zbierania i analizowania danych
  • Jak zarządzać zespołem, aby negocjowali z klientami a nie ze swoimi przełożonymi

 

Większość branż czeka próba rynkowa. Teraz jest najlepszy moment dla sprawnych, sprawczych i konsekwentnych liderów. Rolą managera jest budowanie napędu zmiany i uświadomienie handlowcom, że w obecnym czasie niezbędna jest transformacja podejścia do współpracy z klientem.

Z biernego budowania relacji interpersonalnych, służących dobremu samopoczuciu obu stron w kontaktach, powinna zmienić się na budowanie strategicznej, biznesowej relacji partnerskiej (doradczej).

-Dawid Didiuk

Współwłaściciel Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma,
twórca projektu „Sprawne zarządzanie sprzedażą w czasach kryzysu”

Fundamenty warsztatu

Budowanie zwinnej strategii sprzedażowej w zmieniających i niepewnych okolicznościach

Konsekwencja działań w stosunku do zespołu sprzedażowego

Budowanie w managerach odwagi biznesowej

Sztuka odważnego feedbacku w dziale sprzedaży

Tworzenie u handlowców wewnętrznej odpowiedzialności za działania handlowe i wynik

Manager jako trener swojego zespołu (metodologia pracy z nowoczesnym klientem)

W ramach szkolenia dowiesz się, jak:

  • Tworzyć kulturę organizacji nastawionej na aktywną sprzedaż w wymagających czasach
  • Jak tworzyć kulturę huntingową i farmingową
  • Motywować sprzedawców do konsekwencji i odwagi w działaniu
  • Zarządzać oporem handlowców
  • Analizować, wyciągać wnioski i na nich budować strategię
  • Wykorzystywać narzędzie CRM do zbierania i analizowania danych
  • Jak zarządzać zespołem, aby negocjowali z klientami a nie ze swoimi przełożonymi

 

Większość branż czeka próba rynkowa. Teraz jest najlepszy moment dla sprawnych, sprawczych i konsekwentnych liderów. Rolą managera jest budowanie napędu zmiany i uświadomienie handlowcom, że w obecnym czasie niezbędna jest transformacja podejścia do współpracy z klientem.

Z biernego budowania relacji interpersonalnych, służących dobremu samopoczuciu obu stron w kontaktach, powinna zmienić się na budowanie strategicznej, biznesowej relacji partnerskiej (doradczej).

-Dawid Didiuk,

Współwłaściciel Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma,
twórca projektu „Sprawne zarządzanie sprzedażą w czasach kryzysu”

Fundamenty warsztatu:

  • Budowanie zwinnej strategii sprzedażowej w zmieniających i niepewnych okolicznościach
  • Budowanie w managerach odwagi biznesowej
  • Konsekwencja działań w stosunku do zespołu sprzedażowego
  • Sztuka odważnego feedbacku w dziale sprzedaży
  • Tworzenie u handlowców wewnętrznej odpowiedzialności za działania handlowe i wynik
  • Manager jako trener swojego zespołu (metodologia pracy z nowoczesnym klientem)

W ramach szkolenia dowiesz się, jak:

  • Tworzyć kulturę organizacji nastawionej na aktywną sprzedaż w wymagających czasach
  • Jak tworzyć kulturę huntingową i farmingową
  • Motywować sprzedawców do konsekwencji i odwagi w działaniu
  • Zarządzać oporem handlowców
  • Analizować, wyciągać wnioski i na nich budować strategię
  • Wykorzystywać narzędzie CRM do zbierania i analizowania danych
  • Jak zarządzać zespołem, aby negocjowali z klientami a nie ze swoimi przełożonymi

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

2 DNI WARSZTATÓW

  • ­Case study rynkowe – jak radzić sobie w kryzysie?
  • Osobiste przywództwo poprzez przykład – jak wygląda w praktyce?
  • Odwaga managerska w sprzedaży – na czym polega i jak ją wydobyć?
  • Konsekwencja sukcesem w sprzedaży – jak robić to z głową?
  • Jak plan na aktywności sprzedażowe wpływa na plan sprzedaży?
  • Jak pomóc zespołowi wyjść ze strefy komfortu  aby osiągali lepsze wyniki?
  • Jak obniżyć rotację w zespole handlowym?
  • ­Kto bierze odpowiedzialność za drogę do osiągnięcia sprzedażowego celu?
  • ­Analityka – jak dobrać liczbę i charakter aktywności do typu sprzedaży?
  • Train the trainer – jak mówić wprost o oczekiwaniach i wynikach?
  • Symptomy ospałego zespółu  – jak przeciwdziałać bierności?
  • Inteligentny hunting – jak inteligentnie  inwestować swój czas w zdobywanie nowych klientów?
  • Skuteczny farming – opracowanie strategii punktów styku z klientem.
  • Jakie są konsekwencje biernego lub relacyjnego farmingu i braku huntingu?
  • Obalanie mitów – fakty i twarde dane oraz ich wykorzystanie w procesie sprzedaży.
  • Trudne rozmowy z handlowcami – praca z oporem.
  • Metodologia sprzedaży do nowoczesnego klienta
  • Mentoring – praca na gotowych rozwiązaniach.­


1 DZIEŃ WARSZTATÓW
godz. 9.00 – 16.00

  • Symptomy ospałego zespółu  – jak przeciwdziałać bierności?
  • Inteligentny hunting – jak inteligentnie  inwestować swój czas w zdobywanie nowych klientów?
  • Skuteczny farming – opracowanie strategii punktów styku z klientem.
  • Jakie są konsekwencje biernego lub relacyjnego farmingu i braku huntingu?
  • Obalanie mitów – fakty i twarde dane oraz ich wykorzystanie w procesie sprzedaży.
  • Trudne rozmowy z handlowcami – praca z oporem.
  • Metodologia sprzedaży do nowoczesnego klienta
  • Mentoring – praca na gotowych rozwiązaniach.­

 

2 DZIEŃ WARSZTATÓW
godz. 9.00 – 16.00

  • ­Case study rynkowe – jak radzić sobie w kryzysie?
  • Osobiste przywództwo poprzez przykład – jak wygląda w praktyce?
  • Odwaga managerska w sprzedaży – na czym polega i jak ją wydobyć?
  • Konsekwencja sukcesem w sprzedaży – jak robić to z głową?
  • Jak plan na aktywności sprzedażowe wpływa na plan sprzedaży?
  • Jak pomóc zespołowi wyjść ze strefy komfortu  aby osiągali lepsze wyniki?
  • Jak obniżyć rotację w zespole handlowym?
  • ­Kto bierze odpowiedzialność za drogę do osiągnięcia sprzedażowego celu?
  • ­Analityka – jak dobrać liczbę i charakter aktywności do typu sprzedaży?
  • Train the trainer – jak mówić wprost o oczekiwaniach i wynikach?

2 DNI WARSZTATÓW

  • ­Case study rynkowe – jak radzić sobie w kryzysie?
  • Osobiste przywództwo poprzez przykład – jak wygląda w praktyce?
  • Odwaga managerska w sprzedaży – na czym polega i jak ją wydobyć?
  • Konsekwencja sukcesem w sprzedaży – jak robić to z głową?
  • Jak plan na aktywności sprzedażowe wpływa na plan sprzedaży?
  • Jak pomóc zespołowi wyjść ze strefy komfortu  aby osiągali lepsze wyniki?
  • Jak obniżyć rotację w zespole handlowym?
  • ­Kto bierze odpowiedzialność za drogę do osiągnięcia sprzedażowego celu?
  • ­Analityka – jak dobrać liczbę i charakter aktywności do typu sprzedaży?
  • Train the trainer – jak mówić wprost o oczekiwaniach i wynikach?
  • Symptomy ospałego zespółu  – jak przeciwdziałać bierności?
  • Inteligentny hunting – jak inteligentnie  inwestować swój czas w zdobywanie nowych klientów?
  • Skuteczny farming – opracowanie strategii punktów styku z klientem.
  • Jakie są konsekwencje biernego lub relacyjnego farmingu i braku huntingu?
  • Obalanie mitów – fakty i twarde dane oraz ich wykorzystanie w procesie sprzedaży.
  • Trudne rozmowy z handlowcami – praca z oporem.
  • Metodologia sprzedaży do nowoczesnego klienta
  • Mentoring – praca na gotowych rozwiązaniach.­

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA::

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:
  • Skuteczna sprzedaż
  • Organizacja i techniki sprzedaży
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Menedżer sprzedaży szkolenie
  • Sprzedaż w kryzysie

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager

tel. kom.: 505 273 550

biuro@projektgamma.pl
Patrycja Michałowska

Justyna Molska

Project Manager

tel. kom:. +48 783 682 017

j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Molska

Justyna Molska

Project Manager

tel. kom:. +48 783 682 017

j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Molska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia sprzedażowe

Rozmowa z klientem przez telefon jest trudniejsza niż rozmowa bezpośrednia. Klient łatwiej się „nakręca” – my też nie od razu widzimy jego reakcje na nasze słowa. Dlatego tak ważne jest, aby uczestnicy poznali skuteczne sprawdzone sposoby prowadzenia rozmów, które będą dopasowane do ich specyfiki, do ich scenariuszy rozmów.

2023-02-27
27 lutego 2023 - 28 lutego 2023
2023-02-28
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Seek&Sale Training – jak zostać hunterem® - trening online

Trening mentoringowy online - uczestnicy dostają innowacyjne, ale już sprawdzone rozwiązania i techniki sprzedaży, które zmienią klasyczną sprzedaż w inteligentny hunting. Unikalne szkolenie dla handlowców i sprzedawców. Szkolenie sprzedażowe zorientowane na osiąganie wyników w inteligentny sposób. Zobacz nasze szkolenia - techniki sprzedaży.

2023-03-06
06 marca 2023 - 07 marca 2023
2023-03-07
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Modern Sales Techniques - Online

Nowe czasy potrzebują nowych technik. Uczymy jak właśnie teraz zwiększać konwersję ze spotkań handlowych. Trening adresowany, dla tych którzy mają za sobą tradycyjne szkolenia sprzedażowe, dla których etapy sprzedaży, badanie potrzeb i język korzyści to wiedza podstawowa, którą na własny użytek wielokrotnie zmodyfikowali kierując się intuicją i doświadczeniem sprzedażowym.

2023-04-05
05 kwietnia 2023 - 06 kwietnia 2023
2023-04-06
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.