IDEA SZKOLENIA
(SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)
„Większość branż czeka próba rynkowa. Teraz jest najlepszy moment dla sprawnych, sprawczych i konsekwentnych liderów. Rolą managera jest budowanie napędu zmiany i uświadomienie handlowcom, że w obecnym czasie niezbędna jest transformacja podejścia do współpracy z klientem.
Z biernego budowania relacji interpersonalnych, służących dobremu samopoczuciu obu stron w kontaktach, powinna zmienić się na budowanie strategicznej, biznesowej relacji partnerskiej (doradczej).„
-Dawid Didiuk,
Współwłaściciel Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma,
twórca projektu „Sprawne zarządzanie sprzedażą w czasach kryzysu”
Fundamenty warsztatu:
- Budowanie zwinnej strategii sprzedażowej w zmieniających i niepewnych okolicznościach
- Budowanie w managerach odwagi biznesowej
- Konsekwencja działań w stosunku do zespołu sprzedażowego
- Sztuka odważnego feedbacku w dziale sprzedaży
- Tworzenie u handlowców wewnętrznej odpowiedzialności za działania handlowe i wynik
- Manager jako trener swojego zespołu (metodologia pracy z nowoczesnym klientem)
W ramach szkolenia dowiesz się, jak:
- Tworzyć kulturę organizacji nastawionej na aktywną sprzedaż w wymagających czasach
- Jak tworzyć kulturę huntingową i farmingową
- Motywować sprzedawców do konsekwencji i odwagi w działaniu
- Zarządzać oporem handlowców
- Analizować, wyciągać wnioski i na nich budować strategię
- Wykorzystywać narzędzie CRM do zbierania i analizowania danych
- Jak zarządzać zespołem, aby negocjowali z klientami a nie ze swoimi przełożonymi
„Większość branż czeka próba rynkowa. Teraz jest najlepszy moment dla sprawnych, sprawczych i konsekwentnych liderów. Rolą managera jest budowanie napędu zmiany i uświadomienie handlowcom, że w obecnym czasie niezbędna jest transformacja podejścia do współpracy z klientem.
Z biernego budowania relacji interpersonalnych, służących dobremu samopoczuciu obu stron w kontaktach, powinna zmienić się na budowanie strategicznej, biznesowej relacji partnerskiej (doradczej).„
-Dawid Didiuk
Współwłaściciel Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma,
twórca projektu „Sprawne zarządzanie sprzedażą w czasach kryzysu”
Fundamenty warsztatu
![](/wp-content/uploads/1_01.png)
Budowanie zwinnej strategii sprzedażowej w zmieniających i niepewnych okolicznościach
![](/wp-content/uploads/1_33.png)
Konsekwencja działań w stosunku do zespołu sprzedażowego
![](/wp-content/uploads/1_07.png)
Budowanie w managerach odwagi biznesowej
![](/wp-content/uploads/1_28.png)
Sztuka odważnego feedbacku w dziale sprzedaży
![](/wp-content/uploads/1_02.png)
Tworzenie u handlowców wewnętrznej odpowiedzialności za działania handlowe i wynik
![](/wp-content/uploads/1_21.png)
Manager jako trener swojego zespołu (metodologia pracy z nowoczesnym klientem)
W ramach szkolenia dowiesz się, jak:
- Tworzyć kulturę organizacji nastawionej na aktywną sprzedaż w wymagających czasach
- Jak tworzyć kulturę huntingową i farmingową
- Motywować sprzedawców do konsekwencji i odwagi w działaniu
- Zarządzać oporem handlowców
- Analizować, wyciągać wnioski i na nich budować strategię
- Wykorzystywać narzędzie CRM do zbierania i analizowania danych
- Jak zarządzać zespołem, aby negocjowali z klientami a nie ze swoimi przełożonymi
„Większość branż czeka próba rynkowa. Teraz jest najlepszy moment dla sprawnych, sprawczych i konsekwentnych liderów. Rolą managera jest budowanie napędu zmiany i uświadomienie handlowcom, że w obecnym czasie niezbędna jest transformacja podejścia do współpracy z klientem.
Z biernego budowania relacji interpersonalnych, służących dobremu samopoczuciu obu stron w kontaktach, powinna zmienić się na budowanie strategicznej, biznesowej relacji partnerskiej (doradczej).„
-Dawid Didiuk,
Współwłaściciel Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma,
twórca projektu „Sprawne zarządzanie sprzedażą w czasach kryzysu”
Fundamenty warsztatu:
- Budowanie zwinnej strategii sprzedażowej w zmieniających i niepewnych okolicznościach
- Budowanie w managerach odwagi biznesowej
- Konsekwencja działań w stosunku do zespołu sprzedażowego
- Sztuka odważnego feedbacku w dziale sprzedaży
- Tworzenie u handlowców wewnętrznej odpowiedzialności za działania handlowe i wynik
- Manager jako trener swojego zespołu (metodologia pracy z nowoczesnym klientem)
W ramach szkolenia dowiesz się, jak:
- Tworzyć kulturę organizacji nastawionej na aktywną sprzedaż w wymagających czasach
- Jak tworzyć kulturę huntingową i farmingową
- Motywować sprzedawców do konsekwencji i odwagi w działaniu
- Zarządzać oporem handlowców
- Analizować, wyciągać wnioski i na nich budować strategię
- Wykorzystywać narzędzie CRM do zbierania i analizowania danych
- Jak zarządzać zespołem, aby negocjowali z klientami a nie ze swoimi przełożonymi
PROGRAM SZKOLENIA
(SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)
2 DNI WARSZTATÓW
- Case study rynkowe – jak radzić sobie w kryzysie?
- Osobiste przywództwo poprzez przykład – jak wygląda w praktyce?
- Odwaga managerska w sprzedaży – na czym polega i jak ją wydobyć?
- Konsekwencja sukcesem w sprzedaży – jak robić to z głową?
- Jak plan na aktywności sprzedażowe wpływa na plan sprzedaży?
- Jak pomóc zespołowi wyjść ze strefy komfortu aby osiągali lepsze wyniki?
- Jak obniżyć rotację w zespole handlowym?
- Kto bierze odpowiedzialność za drogę do osiągnięcia sprzedażowego celu?
- Analityka – jak dobrać liczbę i charakter aktywności do typu sprzedaży?
- Train the trainer – jak mówić wprost o oczekiwaniach i wynikach?
- Symptomy ospałego zespółu – jak przeciwdziałać bierności?
- Inteligentny hunting – jak inteligentnie inwestować swój czas w zdobywanie nowych klientów?
- Skuteczny farming – opracowanie strategii punktów styku z klientem.
- Jakie są konsekwencje biernego lub relacyjnego farmingu i braku huntingu?
- Obalanie mitów – fakty i twarde dane oraz ich wykorzystanie w procesie sprzedaży.
- Trudne rozmowy z handlowcami – praca z oporem.
- Metodologia sprzedaży do nowoczesnego klienta
- Mentoring – praca na gotowych rozwiązaniach.
1 DZIEŃ WARSZTATÓW
godz. 9.00 – 16.00
- Symptomy ospałego zespółu – jak przeciwdziałać bierności?
- Inteligentny hunting – jak inteligentnie inwestować swój czas w zdobywanie nowych klientów?
- Skuteczny farming – opracowanie strategii punktów styku z klientem.
- Jakie są konsekwencje biernego lub relacyjnego farmingu i braku huntingu?
- Obalanie mitów – fakty i twarde dane oraz ich wykorzystanie w procesie sprzedaży.
- Trudne rozmowy z handlowcami – praca z oporem.
- Metodologia sprzedaży do nowoczesnego klienta
- Mentoring – praca na gotowych rozwiązaniach.
2 DZIEŃ WARSZTATÓW
godz. 9.00 – 16.00
- Case study rynkowe – jak radzić sobie w kryzysie?
- Osobiste przywództwo poprzez przykład – jak wygląda w praktyce?
- Odwaga managerska w sprzedaży – na czym polega i jak ją wydobyć?
- Konsekwencja sukcesem w sprzedaży – jak robić to z głową?
- Jak plan na aktywności sprzedażowe wpływa na plan sprzedaży?
- Jak pomóc zespołowi wyjść ze strefy komfortu aby osiągali lepsze wyniki?
- Jak obniżyć rotację w zespole handlowym?
- Kto bierze odpowiedzialność za drogę do osiągnięcia sprzedażowego celu?
- Analityka – jak dobrać liczbę i charakter aktywności do typu sprzedaży?
- Train the trainer – jak mówić wprost o oczekiwaniach i wynikach?
2 DNI WARSZTATÓW
- Case study rynkowe – jak radzić sobie w kryzysie?
- Osobiste przywództwo poprzez przykład – jak wygląda w praktyce?
- Odwaga managerska w sprzedaży – na czym polega i jak ją wydobyć?
- Konsekwencja sukcesem w sprzedaży – jak robić to z głową?
- Jak plan na aktywności sprzedażowe wpływa na plan sprzedaży?
- Jak pomóc zespołowi wyjść ze strefy komfortu aby osiągali lepsze wyniki?
- Jak obniżyć rotację w zespole handlowym?
- Kto bierze odpowiedzialność za drogę do osiągnięcia sprzedażowego celu?
- Analityka – jak dobrać liczbę i charakter aktywności do typu sprzedaży?
- Train the trainer – jak mówić wprost o oczekiwaniach i wynikach?
- Symptomy ospałego zespółu – jak przeciwdziałać bierności?
- Inteligentny hunting – jak inteligentnie inwestować swój czas w zdobywanie nowych klientów?
- Skuteczny farming – opracowanie strategii punktów styku z klientem.
- Jakie są konsekwencje biernego lub relacyjnego farmingu i braku huntingu?
- Obalanie mitów – fakty i twarde dane oraz ich wykorzystanie w procesie sprzedaży.
- Trudne rozmowy z handlowcami – praca z oporem.
- Metodologia sprzedaży do nowoczesnego klienta
- Mentoring – praca na gotowych rozwiązaniach.