Jak zarządzać sprzedażą w kryzysie rynkowym?

Budowanie kultury huntingu i aktywnego farmingu

Szkolenia sprzedażowe onlineotwartezamkniete
Dwudniowy warsztat dla właścicieli firm, managerów i dyrektorów sprzedaży
Warsztat prowadzi Dawid Didiuk, przedsiębiorca, współwłaściciel i szef sprzedaży w Konsorcjum szkoleniowo-doradczym Gamma, oraz współwłaściciel firmy produkcyjnej Mokosh.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Większość branż czeka próba rynkowa. Teraz jest najlepszy moment dla sprawnych, sprawczych i konsekwentnych liderów. Rolą managera jest budowanie napędu zmiany i uświadomienie handlowcom, że w obecnym czasie niezbędna jest transformacja podejścia do współpracy z klientem.

Z biernego budowania relacji interpersonalnych, służących dobremu samopoczuciu obu stron w kontaktach, powinna zmienić się na budowanie strategicznej, biznesowej relacji partnerskiej (doradczej).

-Dawid Didiuk,

Współwłaściciel Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma,
twórca projektu „Sprawne zarządzanie sprzedażą w czasach kryzysu”

Fundamenty warsztatu:

  • Budowanie zwinnej strategii sprzedażowej w zmieniających i niepewnych okolicznościach
  • Budowanie w managerach odwagi biznesowej
  • Konsekwencja działań w stosunku do zespołu sprzedażowego
  • Sztuka odważnego feedbacku w dziale sprzedaży
  • Tworzenie u handlowców wewnętrznej odpowiedzialności za działania handlowe i wynik
  • Manager jako trener swojego zespołu (metodologia pracy z nowoczesnym klientem)

W ramach szkolenia dowiesz się, jak:

  • Tworzyć kulturę organizacji nastawionej na aktywną sprzedaż w wymagających czasach
  • Jak tworzyć kulturę huntingową i farmingową
  • Motywować sprzedawców do konsekwencji i odwagi w działaniu
  • Zarządzać oporem handlowców
  • Analizować, wyciągać wnioski i na nich budować strategię
  • Wykorzystywać narzędzie CRM do zbierania i analizowania danych
  • Jak zarządzać zespołem, aby negocjowali z klientami a nie ze swoimi przełożonymi

 

Większość branż czeka próba rynkowa. Teraz jest najlepszy moment dla sprawnych, sprawczych i konsekwentnych liderów. Rolą managera jest budowanie napędu zmiany i uświadomienie handlowcom, że w obecnym czasie niezbędna jest transformacja podejścia do współpracy z klientem.

Z biernego budowania relacji interpersonalnych, służących dobremu samopoczuciu obu stron w kontaktach, powinna zmienić się na budowanie strategicznej, biznesowej relacji partnerskiej (doradczej).

-Dawid Didiuk

Współwłaściciel Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma,
twórca projektu „Sprawne zarządzanie sprzedażą w czasach kryzysu”

Fundamenty warsztatu

Budowanie zwinnej strategii sprzedażowej w zmieniających i niepewnych okolicznościach

Konsekwencja działań w stosunku do zespołu sprzedażowego

Budowanie w managerach odwagi biznesowej

Sztuka odważnego feedbacku w dziale sprzedaży

Tworzenie u handlowców wewnętrznej odpowiedzialności za działania handlowe i wynik

Manager jako trener swojego zespołu (metodologia pracy z nowoczesnym klientem)

W ramach szkolenia dowiesz się, jak:

  • Tworzyć kulturę organizacji nastawionej na aktywną sprzedaż w wymagających czasach
  • Jak tworzyć kulturę huntingową i farmingową
  • Motywować sprzedawców do konsekwencji i odwagi w działaniu
  • Zarządzać oporem handlowców
  • Analizować, wyciągać wnioski i na nich budować strategię
  • Wykorzystywać narzędzie CRM do zbierania i analizowania danych
  • Jak zarządzać zespołem, aby negocjowali z klientami a nie ze swoimi przełożonymi

 

Większość branż czeka próba rynkowa. Teraz jest najlepszy moment dla sprawnych, sprawczych i konsekwentnych liderów. Rolą managera jest budowanie napędu zmiany i uświadomienie handlowcom, że w obecnym czasie niezbędna jest transformacja podejścia do współpracy z klientem.

Z biernego budowania relacji interpersonalnych, służących dobremu samopoczuciu obu stron w kontaktach, powinna zmienić się na budowanie strategicznej, biznesowej relacji partnerskiej (doradczej).

-Dawid Didiuk,

Współwłaściciel Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma,
twórca projektu „Sprawne zarządzanie sprzedażą w czasach kryzysu”

Fundamenty warsztatu:

  • Budowanie zwinnej strategii sprzedażowej w zmieniających i niepewnych okolicznościach
  • Budowanie w managerach odwagi biznesowej
  • Konsekwencja działań w stosunku do zespołu sprzedażowego
  • Sztuka odważnego feedbacku w dziale sprzedaży
  • Tworzenie u handlowców wewnętrznej odpowiedzialności za działania handlowe i wynik
  • Manager jako trener swojego zespołu (metodologia pracy z nowoczesnym klientem)

W ramach szkolenia dowiesz się, jak:

  • Tworzyć kulturę organizacji nastawionej na aktywną sprzedaż w wymagających czasach
  • Jak tworzyć kulturę huntingową i farmingową
  • Motywować sprzedawców do konsekwencji i odwagi w działaniu
  • Zarządzać oporem handlowców
  • Analizować, wyciągać wnioski i na nich budować strategię
  • Wykorzystywać narzędzie CRM do zbierania i analizowania danych
  • Jak zarządzać zespołem, aby negocjowali z klientami a nie ze swoimi przełożonymi

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

2 DNI WARSZTATÓW

  • ­Case study rynkowe – jak radzić sobie w kryzysie?
  • Osobiste przywództwo poprzez przykład – jak wygląda w praktyce?
  • Odwaga managerska w sprzedaży – na czym polega i jak ją wydobyć?
  • Konsekwencja sukcesem w sprzedaży – jak robić to z głową?
  • Jak plan na aktywności sprzedażowe wpływa na plan sprzedaży?
  • Jak pomóc zespołowi wyjść ze strefy komfortu  aby osiągali lepsze wyniki?
  • Jak obniżyć rotację w zespole handlowym?
  • ­Kto bierze odpowiedzialność za drogę do osiągnięcia sprzedażowego celu?
  • ­Analityka – jak dobrać liczbę i charakter aktywności do typu sprzedaży?
  • Train the trainer – jak mówić wprost o oczekiwaniach i wynikach?
  • Symptomy ospałego zespółu  – jak przeciwdziałać bierności?
  • Inteligentny hunting – jak inteligentnie  inwestować swój czas w zdobywanie nowych klientów?
  • Skuteczny farming – opracowanie strategii punktów styku z klientem.
  • Jakie są konsekwencje biernego lub relacyjnego farmingu i braku huntingu?
  • Obalanie mitów – fakty i twarde dane oraz ich wykorzystanie w procesie sprzedaży.
  • Trudne rozmowy z handlowcami – praca z oporem.
  • Metodologia sprzedaży do nowoczesnego klienta
  • Mentoring – praca na gotowych rozwiązaniach.­


1 DZIEŃ WARSZTATÓW
godz. 9.00 – 16.00

  • Symptomy ospałego zespółu  – jak przeciwdziałać bierności?
  • Inteligentny hunting – jak inteligentnie  inwestować swój czas w zdobywanie nowych klientów?
  • Skuteczny farming – opracowanie strategii punktów styku z klientem.
  • Jakie są konsekwencje biernego lub relacyjnego farmingu i braku huntingu?
  • Obalanie mitów – fakty i twarde dane oraz ich wykorzystanie w procesie sprzedaży.
  • Trudne rozmowy z handlowcami – praca z oporem.
  • Metodologia sprzedaży do nowoczesnego klienta
  • Mentoring – praca na gotowych rozwiązaniach.­

 

2 DZIEŃ WARSZTATÓW
godz. 9.00 – 16.00

  • ­Case study rynkowe – jak radzić sobie w kryzysie?
  • Osobiste przywództwo poprzez przykład – jak wygląda w praktyce?
  • Odwaga managerska w sprzedaży – na czym polega i jak ją wydobyć?
  • Konsekwencja sukcesem w sprzedaży – jak robić to z głową?
  • Jak plan na aktywności sprzedażowe wpływa na plan sprzedaży?
  • Jak pomóc zespołowi wyjść ze strefy komfortu  aby osiągali lepsze wyniki?
  • Jak obniżyć rotację w zespole handlowym?
  • ­Kto bierze odpowiedzialność za drogę do osiągnięcia sprzedażowego celu?
  • ­Analityka – jak dobrać liczbę i charakter aktywności do typu sprzedaży?
  • Train the trainer – jak mówić wprost o oczekiwaniach i wynikach?

2 DNI WARSZTATÓW

  • ­Case study rynkowe – jak radzić sobie w kryzysie?
  • Osobiste przywództwo poprzez przykład – jak wygląda w praktyce?
  • Odwaga managerska w sprzedaży – na czym polega i jak ją wydobyć?
  • Konsekwencja sukcesem w sprzedaży – jak robić to z głową?
  • Jak plan na aktywności sprzedażowe wpływa na plan sprzedaży?
  • Jak pomóc zespołowi wyjść ze strefy komfortu  aby osiągali lepsze wyniki?
  • Jak obniżyć rotację w zespole handlowym?
  • ­Kto bierze odpowiedzialność za drogę do osiągnięcia sprzedażowego celu?
  • ­Analityka – jak dobrać liczbę i charakter aktywności do typu sprzedaży?
  • Train the trainer – jak mówić wprost o oczekiwaniach i wynikach?
  • Symptomy ospałego zespółu  – jak przeciwdziałać bierności?
  • Inteligentny hunting – jak inteligentnie  inwestować swój czas w zdobywanie nowych klientów?
  • Skuteczny farming – opracowanie strategii punktów styku z klientem.
  • Jakie są konsekwencje biernego lub relacyjnego farmingu i braku huntingu?
  • Obalanie mitów – fakty i twarde dane oraz ich wykorzystanie w procesie sprzedaży.
  • Trudne rozmowy z handlowcami – praca z oporem.
  • Metodologia sprzedaży do nowoczesnego klienta
  • Mentoring – praca na gotowych rozwiązaniach.­

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:
  • Skuteczna sprzedaż
  • Organizacja i techniki sprzedaży
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Menedżer sprzedaży szkolenie
  • Sprzedaż w kryzysie

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Anna Staniszewska


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Anna Staniszewska

Justyna Molska


KIEROWNIK PROJEKTU
tel.: 501 530 387
j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Molska

Justyna Molska


KIEROWNIK PROJEKTU
tel.: 501 530 387
j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Molska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia sprzedażowe

Gallup na podstawie dziesięcioleci badań, stwierdził, że sprzedawcy odnoszący największe sukcesy, to Ci którzy rozumieją swoje wrodzone talenty i mocne strony oraz wykorzystują je świadomie do skuteczniejszej sprzedaży.
2024-04-11
11 kwietnia 2024 - 12 kwietnia 2024
2024-04-12
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Seek&Sale Training – jak zostać hunterem® - trening online

Trening mentoringowy online - uczestnicy dostają innowacyjne, ale już sprawdzone rozwiązania i techniki sprzedaży, które zmienią klasyczną sprzedaż w inteligentny hunting. Unikalne szkolenie dla handlowców i sprzedawców. Szkolenie sprzedażowe zorientowane na osiąganie wyników w inteligentny sposób. Zobacz nasze szkolenia - techniki sprzedaży.

2024-04-16
16 kwietnia 2024
2024-04-16
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Ospały zespół sprzedażowy – jak obudzić zespół i zamienić farmerów w hunterów - online

Dzisiaj na rynku wygrywają hunterzy – handlowcy, którzy potrafią aktywnie zdobywać klientów, a nie wyłącznie bazować na obecnych klientach i przychodzących lead’ach.  Jednym z najważniejszych zadań menedżera sprzedaży jest doprowadzić do przesunięcia akcentów – z farmingu na hunting – czyli jak to nazywamy obudzić ospały zespół sprzedaży. Szkolenie prowadzi Dawid Didiuk –ekspert, którego autorska metodyka budzenia ospałych zespołów sprzedaży wdrażana jest w wiodących firmach w Polsce.

2024-05-13
13 maja 2024 - 14 maja 2024
2024-05-14
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.