Jak zarządzać sprzedażą w kryzysie rynkowym?

Budowanie kultury huntingu i aktywnego farmingu

Strefa menadżera sprzedaży
Dwudniowy warsztat dla właścicieli firm, managerów i dyrektorów sprzedaży
Warsztat prowadzi Dawid Didiuk, przedsiębiorca, współwłaściciel i szef sprzedaży w Konsorcjum szkoleniowo-doradczym Gamma, oraz współwłaściciel firmy produkcyjnej Mokosh.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.
19.10.2022 - 20.10.2022
9.00 - 16.00
Warszawa
2700 zł netto/os.
16.11.2022 - 17.11.2022
9.00 - 16.00
Wrocław
2700 zł netto/os.
22.11.2022 - 23.11.2022
9.00 - 16.00
Gdańsk
2700 zł netto/os.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Większość branż czeka próba rynkowa. Teraz jest najlepszy moment dla sprawnych, sprawczych i konsekwentnych liderów. Rolą managera jest budowanie napędu zmiany i uświadomienie handlowcom, że w obecnym czasie niezbędna jest transformacja podejścia do współpracy z klientem.

Z biernego budowania relacji interpersonalnych, służących dobremu samopoczuciu obu stron w kontaktach, powinna zmienić się na budowanie strategicznej, biznesowej relacji partnerskiej (doradczej).

-Dawid Didiuk,

Współwłaściciel Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma,
twórca projektu „Sprawne zarządzanie sprzedażą w czasach kryzysu”

Fundamenty warsztatu:

  • Budowanie zwinnej strategii sprzedażowej w zmieniających i niepewnych okolicznościach
  • Budowanie w managerach odwagi biznesowej
  • Konsekwencja działań w stosunku do zespołu sprzedażowego
  • Sztuka odważnego feedbacku w dziale sprzedaży
  • Tworzenie u handlowców wewnętrznej odpowiedzialności za działania handlowe i wynik
  • Manager jako trener swojego zespołu (metodologia pracy z nowoczesnym klientem)

W ramach szkolenia dowiesz się, jak:

  • Tworzyć kulturę organizacji nastawionej na aktywną sprzedaż w wymagających czasach
  • Jak tworzyć kulturę huntingową i farmingową
  • Motywować sprzedawców do konsekwencji i odwagi w działaniu
  • Zarządzać oporem handlowców
  • Analizować, wyciągać wnioski i na nich budować strategię
  • Wykorzystywać narzędzie CRM do zbierania i analizowania danych
  • Jak zarządzać zespołem, aby negocjowali z klientami a nie ze swoimi przełożonymi

 

Większość branż czeka próba rynkowa. Teraz jest najlepszy moment dla sprawnych, sprawczych i konsekwentnych liderów. Rolą managera jest budowanie napędu zmiany i uświadomienie handlowcom, że w obecnym czasie niezbędna jest transformacja podejścia do współpracy z klientem.

Z biernego budowania relacji interpersonalnych, służących dobremu samopoczuciu obu stron w kontaktach, powinna zmienić się na budowanie strategicznej, biznesowej relacji partnerskiej (doradczej).

-Dawid Didiuk

Współwłaściciel Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma,
twórca projektu „Sprawne zarządzanie sprzedażą w czasach kryzysu”

Fundamenty warsztatu

Budowanie zwinnej strategii sprzedażowej w zmieniających i niepewnych okolicznościach

Konsekwencja działań w stosunku do zespołu sprzedażowego

Budowanie w managerach odwagi biznesowej

Sztuka odważnego feedbacku w dziale sprzedaży

Tworzenie u handlowców wewnętrznej odpowiedzialności za działania handlowe i wynik

Manager jako trener swojego zespołu (metodologia pracy z nowoczesnym klientem)

W ramach szkolenia dowiesz się, jak:

  • Tworzyć kulturę organizacji nastawionej na aktywną sprzedaż w wymagających czasach
  • Jak tworzyć kulturę huntingową i farmingową
  • Motywować sprzedawców do konsekwencji i odwagi w działaniu
  • Zarządzać oporem handlowców
  • Analizować, wyciągać wnioski i na nich budować strategię
  • Wykorzystywać narzędzie CRM do zbierania i analizowania danych
  • Jak zarządzać zespołem, aby negocjowali z klientami a nie ze swoimi przełożonymi

 

Większość branż czeka próba rynkowa. Teraz jest najlepszy moment dla sprawnych, sprawczych i konsekwentnych liderów. Rolą managera jest budowanie napędu zmiany i uświadomienie handlowcom, że w obecnym czasie niezbędna jest transformacja podejścia do współpracy z klientem.

Z biernego budowania relacji interpersonalnych, służących dobremu samopoczuciu obu stron w kontaktach, powinna zmienić się na budowanie strategicznej, biznesowej relacji partnerskiej (doradczej).

-Dawid Didiuk,

Współwłaściciel Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma,
twórca projektu „Sprawne zarządzanie sprzedażą w czasach kryzysu”

Fundamenty warsztatu:

  • Budowanie zwinnej strategii sprzedażowej w zmieniających i niepewnych okolicznościach
  • Budowanie w managerach odwagi biznesowej
  • Konsekwencja działań w stosunku do zespołu sprzedażowego
  • Sztuka odważnego feedbacku w dziale sprzedaży
  • Tworzenie u handlowców wewnętrznej odpowiedzialności za działania handlowe i wynik
  • Manager jako trener swojego zespołu (metodologia pracy z nowoczesnym klientem)

W ramach szkolenia dowiesz się, jak:

  • Tworzyć kulturę organizacji nastawionej na aktywną sprzedaż w wymagających czasach
  • Jak tworzyć kulturę huntingową i farmingową
  • Motywować sprzedawców do konsekwencji i odwagi w działaniu
  • Zarządzać oporem handlowców
  • Analizować, wyciągać wnioski i na nich budować strategię
  • Wykorzystywać narzędzie CRM do zbierania i analizowania danych
  • Jak zarządzać zespołem, aby negocjowali z klientami a nie ze swoimi przełożonymi

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

2 DNI WARSZTATÓW

  • ­Case study rynkowe – jak radzić sobie w kryzysie?
  • Osobiste przywództwo poprzez przykład – jak wygląda w praktyce?
  • Odwaga managerska w sprzedaży – na czym polega i jak ją wydobyć?
  • Konsekwencja sukcesem w sprzedaży – jak robić to z głową?
  • Jak plan na aktywności sprzedażowe wpływa na plan sprzedaży?
  • Jak pomóc zespołowi wyjść ze strefy komfortu  aby osiągali lepsze wyniki?
  • Jak obniżyć rotację w zespole handlowym?
  • ­Kto bierze odpowiedzialność za drogę do osiągnięcia sprzedażowego celu?
  • ­Analityka – jak dobrać liczbę i charakter aktywności do typu sprzedaży?
  • Train the trainer – jak mówić wprost o oczekiwaniach i wynikach?
  • Symptomy ospałego zespółu  – jak przeciwdziałać bierności?
  • Inteligentny hunting – jak inteligentnie  inwestować swój czas w zdobywanie nowych klientów?
  • Skuteczny farming – opracowanie strategii punktów styku z klientem.
  • Jakie są konsekwencje biernego lub relacyjnego farmingu i braku huntingu?
  • Obalanie mitów – fakty i twarde dane oraz ich wykorzystanie w procesie sprzedaży.
  • Trudne rozmowy z handlowcami – praca z oporem.
  • Metodologia sprzedaży do nowoczesnego klienta
  • Mentoring – praca na gotowych rozwiązaniach.­


1 DZIEŃ WARSZTATÓW
godz. 9.00 – 16.00

  • Symptomy ospałego zespółu  – jak przeciwdziałać bierności?
  • Inteligentny hunting – jak inteligentnie  inwestować swój czas w zdobywanie nowych klientów?
  • Skuteczny farming – opracowanie strategii punktów styku z klientem.
  • Jakie są konsekwencje biernego lub relacyjnego farmingu i braku huntingu?
  • Obalanie mitów – fakty i twarde dane oraz ich wykorzystanie w procesie sprzedaży.
  • Trudne rozmowy z handlowcami – praca z oporem.
  • Metodologia sprzedaży do nowoczesnego klienta
  • Mentoring – praca na gotowych rozwiązaniach.­

 

2 DZIEŃ WARSZTATÓW
godz. 9.00 – 16.00

  • ­Case study rynkowe – jak radzić sobie w kryzysie?
  • Osobiste przywództwo poprzez przykład – jak wygląda w praktyce?
  • Odwaga managerska w sprzedaży – na czym polega i jak ją wydobyć?
  • Konsekwencja sukcesem w sprzedaży – jak robić to z głową?
  • Jak plan na aktywności sprzedażowe wpływa na plan sprzedaży?
  • Jak pomóc zespołowi wyjść ze strefy komfortu  aby osiągali lepsze wyniki?
  • Jak obniżyć rotację w zespole handlowym?
  • ­Kto bierze odpowiedzialność za drogę do osiągnięcia sprzedażowego celu?
  • ­Analityka – jak dobrać liczbę i charakter aktywności do typu sprzedaży?
  • Train the trainer – jak mówić wprost o oczekiwaniach i wynikach?

2 DNI WARSZTATÓW

  • ­Case study rynkowe – jak radzić sobie w kryzysie?
  • Osobiste przywództwo poprzez przykład – jak wygląda w praktyce?
  • Odwaga managerska w sprzedaży – na czym polega i jak ją wydobyć?
  • Konsekwencja sukcesem w sprzedaży – jak robić to z głową?
  • Jak plan na aktywności sprzedażowe wpływa na plan sprzedaży?
  • Jak pomóc zespołowi wyjść ze strefy komfortu  aby osiągali lepsze wyniki?
  • Jak obniżyć rotację w zespole handlowym?
  • ­Kto bierze odpowiedzialność za drogę do osiągnięcia sprzedażowego celu?
  • ­Analityka – jak dobrać liczbę i charakter aktywności do typu sprzedaży?
  • Train the trainer – jak mówić wprost o oczekiwaniach i wynikach?
  • Symptomy ospałego zespółu  – jak przeciwdziałać bierności?
  • Inteligentny hunting – jak inteligentnie  inwestować swój czas w zdobywanie nowych klientów?
  • Skuteczny farming – opracowanie strategii punktów styku z klientem.
  • Jakie są konsekwencje biernego lub relacyjnego farmingu i braku huntingu?
  • Obalanie mitów – fakty i twarde dane oraz ich wykorzystanie w procesie sprzedaży.
  • Trudne rozmowy z handlowcami – praca z oporem.
  • Metodologia sprzedaży do nowoczesnego klienta
  • Mentoring – praca na gotowych rozwiązaniach.­

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:
  • Skuteczna sprzedaż
  • Organizacja i techniki sprzedaży
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Menedżer sprzedaży szkolenie
  • Sprzedaż w kryzysie

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager tel. kom.: 505 273 550  biuro@projektgamma.pl Patrycja Michałowska

Justyna Molska

Project Manager

tel. kom:. +48 783 682 017

j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Molska

Justyna Molska

Project Manager

tel. kom:. +48 783 682 017

j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Molska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia sprzedażowe

Największym wyzwaniem stojącym w dzisiejszej wyjątkowej sytuacji przed menadżerami działów handlowych wszystkich szczebli, jest zapewnienie ciągłości sprzedaży oraz mobilizowanie handlowców do systematycznego podnoszenia wskaźników sprzedażowych we współpracy z istniejącymi klientami firmy.

2022-10-04
04 października 2022 - 05 października 2022
2022-10-05
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Wobec zmieniającej się dynamicznie sytuacji, jednym z największych wyzwań stojących dzisiaj przed pracownikami działów handlowych jest zapewnienie ciągłości utrzymania wysokiej jakości kontaktów z dotychczasowymi klientami oraz rozwinięcie ich do poziomu współpracy strategicznej dla obu stron.

2022-10-11
11 października 2022 - 12 października 2022
2022-10-12
Szkolenie online Szkolenie online

Warsztat prowadzi Dawid Didiuk, przedsiębiorca, współwłaściciel i szef sprzedaży w Konsorcjum szkoleniowo-doradczym Gamma, oraz współwłaściciel firmy produkcyjnej Mokosh.

2022-11-16
16 listopada 2022 - 17 listopada 2022
2022-11-17
Wrocław Wrocław
2022-10-19
19 października 2022 - 20 października 2022
2022-10-20
Warszawa Warszawa
2022-11-22
22 listopada 2022 - 23 listopada 2022
2022-11-23
Gdańsk Gdańsk

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.