Szkolenie online
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
„Większość branż czeka próba rynkowa. Teraz jest najlepszy moment dla sprawnych, sprawczych i konsekwentnych liderów. Rolą managera jest budowanie napędu zmiany i uświadomienie handlowcom, że w obecnym czasie niezbędna jest transformacja podejścia do współpracy z klientem.
Z biernego budowania relacji interpersonalnych, służących dobremu samopoczuciu obu stron w kontaktach, powinna zmienić się na budowanie strategicznej, biznesowej relacji partnerskiej (doradczej).„
-Dawid Didiuk,
Współwłaściciel Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma,
twórca projektu „Sprawne zarządzanie sprzedażą w czasach kryzysu”
Fundamenty warsztatu:
W ramach szkolenia dowiesz się, jak:
„Większość branż czeka próba rynkowa. Teraz jest najlepszy moment dla sprawnych, sprawczych i konsekwentnych liderów. Rolą managera jest budowanie napędu zmiany i uświadomienie handlowcom, że w obecnym czasie niezbędna jest transformacja podejścia do współpracy z klientem.
Z biernego budowania relacji interpersonalnych, służących dobremu samopoczuciu obu stron w kontaktach, powinna zmienić się na budowanie strategicznej, biznesowej relacji partnerskiej (doradczej).„
-Dawid Didiuk
Współwłaściciel Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma,
twórca projektu „Sprawne zarządzanie sprzedażą w czasach kryzysu”
Budowanie zwinnej strategii sprzedażowej w zmieniających i niepewnych okolicznościach
Konsekwencja działań w stosunku do zespołu sprzedażowego
Budowanie w managerach odwagi biznesowej
Sztuka odważnego feedbacku w dziale sprzedaży
Tworzenie u handlowców wewnętrznej odpowiedzialności za działania handlowe i wynik
Manager jako trener swojego zespołu (metodologia pracy z nowoczesnym klientem)
W ramach szkolenia dowiesz się, jak:
„Większość branż czeka próba rynkowa. Teraz jest najlepszy moment dla sprawnych, sprawczych i konsekwentnych liderów. Rolą managera jest budowanie napędu zmiany i uświadomienie handlowcom, że w obecnym czasie niezbędna jest transformacja podejścia do współpracy z klientem.
Z biernego budowania relacji interpersonalnych, służących dobremu samopoczuciu obu stron w kontaktach, powinna zmienić się na budowanie strategicznej, biznesowej relacji partnerskiej (doradczej).„
-Dawid Didiuk,
Współwłaściciel Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma,
twórca projektu „Sprawne zarządzanie sprzedażą w czasach kryzysu”
Fundamenty warsztatu:
W ramach szkolenia dowiesz się, jak:
2 DNI WARSZTATÓW
1 DZIEŃ WARSZTATÓW
godz. 9.00 – 16.00
2 DZIEŃ WARSZTATÓW
godz. 9.00 – 16.00
2 DNI WARSZTATÓW
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Wieloletni przedsiębiorca, współwłaściciel i dyrektor sprzedaży w Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma (I miejsce w rankingu firm szkoleniowych Book of Lists 2020 r) współtwórca firmy produkcyjnej Mokosh.
Autor metod zarządzania i sprzedaży poprzez „Budowanie kultury zorientowanej na zdobywa” oraz „Inteligentny Hunting”.
Doradca zarządów i dyrektorów sprzedaży, wspiera działy w transformacji z tradycyjnego modelu sprzedaży w Remote Sales.
Projektuje i wspiera procesy zorientowane na podniesienie wskazanych parametrów (wolumen sprzedaży, marża, liczba leadów, konwersja z działań sprzedażowych etc.).
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Trening mentoringowy online - uczestnicy dostają innowacyjne, ale już sprawdzone rozwiązania i techniki sprzedaży, które zmienią klasyczną sprzedaż w inteligentny hunting. Unikalne szkolenie dla handlowców i sprzedawców. Szkolenie sprzedażowe zorientowane na osiąganie wyników w inteligentny sposób. Zobacz nasze szkolenia - techniki sprzedaży.
Dzisiaj na rynku wygrywają hunterzy – handlowcy, którzy potrafią aktywnie zdobywać klientów, a nie wyłącznie bazować na obecnych klientach i przychodzących lead’ach. Jednym z najważniejszych zadań menedżera sprzedaży jest doprowadzić do przesunięcia akcentów – z farmingu na hunting – czyli jak to nazywamy obudzić ospały zespół sprzedaży. Szkolenie prowadzi Dawid Didiuk –ekspert, którego autorska metodyka budzenia ospałych zespołów sprzedaży wdrażana jest w wiodących firmach w Polsce.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.