Seek&Sale Training – jak zostać hunterem® - trening online

Szkolenia sprzedażowe onlineotwartezamkniete
Hunting daje sukces w sprzedaży i większą prowizję.  Skutecznie uczymy huntingu
Trening mentoringowy online – uczestnicy dostają innowacyjne, ale już sprawdzone rozwiązania i techniki sprzedaży, które zmienią klasyczną sprzedaż w inteligentny hunting. Unikalne szkolenie dla handlowców i sprzedawców. Szkolenie sprzedażowe zorientowane na osiąganie wyników w inteligentny sposób. Zobacz nasze szkolenia – techniki sprzedaży.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

W dobie rozwiniętej komunikacji elektronicznej, silnego e-marketingu oraz działów call center jest bardzo łatwo poprosić o ofertę – czyli wygenerować lead – nie wiąże się to z dużym nakładem pracy oraz zobowiązaniami. W związku z tym:

Coraz mniejszy procent lead’ów
przychodzących kończy się sprzedażą!

W rezultacie:

  • Konkurowanie o takiego klienta jest czasochłonne i wymaga znaczącego obniżenia marży
  • Sprzedaż przestaje być efektywna – „obrabiamy nisko rokujące leady”
  • Nie ma czasu na hunting – pozyskiwanie strategicznych klientów oraz łatwych – tych, którzy nie mają skłonności do komplikowania procesu zakupu
  • Pojawia się uśpienie sprzedażowe – „przecież tak duża liczba lead’ów przełoży się na sprzedaż”
  • Handlowiec popada w rutynę – stałe źródło lead’ów zabiera motywację do poszukiwania nowych, bardziej efektywnych metod zdobywania klientów
  • Samozadowolenie – „przecież robię tyle ile mogę”
  • Pierwsze prawo ekonomii sprzedaży mówi: „jak jest dobrze, a sprzedaż jest łatwa – wiadomo, że będzie źle i trzeba będzie walczyć o klienta”. Dziś jest trudno i najlepiej poradzą sobie handlowcy, którzy odnajdą w sobie gen „inteligentnego huntera”

Sprzedaż to nie jest obsługiwanie lead’ów

Największym i limitowanym zasobem każdego handlowca jest czas. Handlowiec powinien szacować, na którego klienta należy poświęcić czas, aby uzyskać maksymalną sprzedaż. Obsługiwanie przychodzących lead’ów oznacza, że zamiast maksymalizować sprzedaż handlowiec wybiera rozwiązanie łatwe, inwestuje czas na tych klientów, z którymi wygodnie jest rozmawiać (bo lead jest podany na tacy). Takie podejście to obsługa klienta. Przeciwieństwem jest sprzedaż – strategiczne wybieranie klientów, w których stosunek nakładu czasu do zysku będzie najwyższy.

Fundamenty naszego rozwiązania

1. Część analityczna
Analizujemy gdzie dana usługa/produkt najlepiej trafia – do jakiego typu firmy, jakiego typu decydenta. Na podstawie zebranych informacji weryfikujemy, czy handlowcy inwestują swój czas na kontakt z klientami z dużym potencjałem oraz na najlepszych okazjach sprzedażowych.

2. Gotowe narzędzia.
Uczestnicy dostają gotowe narzędzia, które powodują, że klienci się z nimi umówią na spotkanie (m.in.: mail spersonalizowany, pigułki wiedzy, raporty, model umawiania spotkań, networking—jak naprawdę i praktycznie budować kontakty, jak działać z polecenia).

3. Trochę przekonujemy
Pokazujemy, że leady np. z telemarketingu, nie do końca są jakościowe. Osoby, które umawiają spotkanie, mają na celu umówić spotkanie, a handlowcy mają na celu sprzedać. A to są już różne cele, nie zawsze idące w parze.

Ponadto, pokazujemy, że hunting – aktywne zdobywanie nowych klientów to prawdziwa sztuka perswazji i artyzm sprzedażowy. To te kompetencje z punktu widzenia rynku pracy są najwyżej wynagradzane.

W dobie rozwiniętej komunikacji elektronicznej, silnego e-marketingu oraz działów call center jest bardzo łatwo poprosić o ofertę – czyli wygenerować lead – nie wiąże się to z dużym nakładem pracy oraz zobowiązaniami. W związku z tym:

Coraz mniejszy procent lead’ów
przychodzących kończy się sprzedażą!


W rezultacie:

  • Konkurowanie o takiego klienta jest czasochłonne i wymaga znaczącego obniżenia marży
  • Sprzedaż przestaje być efektywna – „obrabiamy nisko rokujące leady”
  • Nie ma czasu na hunting – pozyskiwanie strategicznych klientów oraz łatwych – tych, którzy nie mają skłonności do komplikowania procesu zakupu
  • Pojawia się uśpienie sprzedażowe – „przecież tak duża liczba lead’ów przełoży się na sprzedaż”
  • Handlowiec popada w rutynę – stałe źródło lead’ów zabiera motywację do poszukiwania nowych, bardziej efektywnych metod zdobywania klientów
  • Samozadowolenie – „przecież robię tyle ile mogę”

Pierwsze prawo ekonomii sprzedaży mówi: „jak jest dobrze, a sprzedaż jest łatwa – wiadomo, że będzie źle i trzeba będzie walczyć o klienta”. Ospała sprzedaż, skupiona na reagowaniu na lead’y przychodzące oraz na budowaniu relacji to gwarancja spadku sprzedaży kiedy rynek stanie się bardziej wymagający bądź konkurencja aktywniejsza.

Sprzedaż to nie jest obsługiwanie lead’ów
Największym i limitowanym zasobem każdego handlowca jest czas. Handlowiec powinien szacować, na którego klienta należy poświęcić czas, aby uzyskać maksymalną sprzedaż. Obsługiwanie przychodzących lead’ów oznacza, że zamiast maksymalizować sprzedaż handlowiec wybiera rozwiązanie łatwe, inwestuje czas na tych klientów, z którymi wygodnie jest rozmawiać (bo lead jest podany na tacy). Takie podejście to obsługa klienta. Przeciwieństwem jest sprzedaż – strategiczne wybieranie klientów, w których stosunek nakładu czasu do zysku będzie najwyższy.

Cele treningu:

  • Cel 1.
    Handlowiec jest sam dla siebie menedżerem sprzedaży.
    Zarządza swoim czasem tak, aby sprzedaż jak najwięcej. Jest zorientowany na maksymalizację sprzedaży i bierze odpowiedzialność za wynik.
  • Cel 2.
    Handlowiec wybiera rozwiązania skuteczne a nie wygodne.
    Potrafi nazwać i wystrzegać się sytuacji, w których „idzie na łatwiznę”, sam mobilizuje się do podejmowania takich działań, które w największym stopniu wpływają na sprzedaż.
  • Cel 3.
    Handlowiec wie jak uzyskać wzrost sprzedaży.
    Dostaje narzędzia – sprawdzone i gotowe do zastosowania techniki. Na treningu je przećwiczy, na treningu uzyska potwierdzenie, że są skuteczne. Będzie wiedział, że tylko od jego mobilizacji będzie zależeć czy je zastosuje i uzyska oczekiwany wzrost wyników.

Fundamenty naszego rozwiązania

1. Część analityczna
Analizujemy gdzie dana usługa/produkt najlepiej trafia – do jakiego typu firmy, jakiego typu decydenta. Na podstawie zebranych informacji weryfikujemy, czy handlowcy inwestują swój czas na kontakt z klientami z dużym potencjałem oraz na najlepszych okazjach sprzedażowych.

2. Gotowe narzędzia.
Uczestnicy dostają gotowe narzędzia, które powodują, że klienci się z nimi umówią na spotkanie (m.in.: mail spersonalizowany, pigułki wiedzy, raporty, model umawiania spotkań, networking—jak naprawdę i praktycznie budować kontakty, jak działać z polecenia).

3. Trochę przekonujemy
Pokazujemy, że leady np. z telemarketingu, nie do końca są jakościowe. Osoby, które umawiają spotkanie, mają na celu umówić spotkanie, a handlowcy mają na celu sprzedać. A to są już różne cele, nie zawsze idące w parze

Ponadto, pokazujemy, że takie techniki sprzedaży jak hunting – aktywne zdobywanie nowych klientów to prawdziwa sztuka perswazji i artyzm sprzedażowy. To te kompetencje z punktu widzenia rynku pracy są najwyżej wynagradzane.

W dobie rozwiniętej komunikacji elektronicznej, silnego e-marketingu oraz działów call center jest bardzo łatwo poprosić o ofertę – czyli wygenerować lead – nie wiąże się to z dużym nakładem pracy oraz zobowiązaniami. W związku z tym:

Coraz mniejszy procent lead’ów
przychodzących kończy się sprzedażą!


W rezultacie:

  • Konkurowanie o takiego klienta jest czasochłonne i wymaga znaczącego obniżenia marży
  • Sprzedaż przestaje być efektywna – „obrabiamy nisko rokujące leady”
  • Nie ma czasu na hunting – pozyskiwanie strategicznych klientów oraz łatwych – tych, którzy nie mają skłonności do komplikowania procesu zakupu
  • Pojawia się uśpienie sprzedażowe – „przecież tak duża liczba lead’ów przełoży się na sprzedaż”
  • Handlowiec popada w rutynę – stałe źródło lead’ów zabiera motywację do poszukiwania nowych, bardziej efektywnych metod zdobywania klientów
  • Samozadowolenie – „przecież robię tyle ile mogę”

Pierwsze prawo ekonomii sprzedaży mówi: „jak jest dobrze, a sprzedaż jest łatwa – wiadomo, że będzie źle i trzeba będzie walczyć o klienta”. Ospała sprzedaż, skupiona na reagowaniu na lead’y przychodzące oraz na budowaniu relacji to gwarancja spadku sprzedaży kiedy rynek stanie się bardziej wymagający bądź konkurencja aktywniejsza.

Sprzedaż to nie jest obsługiwanie lead’ów
Największym i limitowanym zasobem każdego handlowca jest czas. Handlowiec powinien szacować, na którego klienta należy poświęcić czas, aby uzyskać maksymalną sprzedaż. Obsługiwanie przychodzących lead’ów oznacza, że zamiast maksymalizować sprzedaż handlowiec wybiera rozwiązanie łatwe, inwestuje czas na tych klientów, z którymi wygodnie jest rozmawiać (bo lead jest podany na tacy). Takie podejście to obsługa klienta. Przeciwieństwem jest sprzedaż – strategiczne wybieranie klientów, w których stosunek nakładu czasu do zysku będzie najwyższy.

Cele treningu:

  • Cel 1.
    Handlowiec jest sam dla siebie menedżerem sprzedaży.
    Zarządza swoim czasem tak, aby sprzedaż jak najwięcej. Jest zorientowany na maksymalizację sprzedaży i bierze odpowiedzialność za wynik.
  • Cel 2.
    Handlowiec wybiera rozwiązania skuteczne a nie wygodne.
    Potrafi nazwać i wystrzegać się sytuacji, w których „idzie na łatwiznę”, sam mobilizuje się do podejmowania takich działań, które w największym stopniu wpływają na sprzedaż.
  • Cel 3.
    Handlowiec wie jak uzyskać wzrost sprzedaży.
    Dostaje narzędzia – sprawdzone i gotowe do zastosowania techniki. Na treningu je przećwiczy, na treningu uzyska potwierdzenie, że są skuteczne. Będzie wiedział, że tylko od jego mobilizacji będzie zależeć czy je zastosuje i uzyska oczekiwany wzrost wyników.

Fundamenty naszego rozwiązania

1. Część analityczna
Analizujemy gdzie dana usługa/produkt najlepiej trafia – do jakiego typu firmy, jakiego typu decydenta. Na podstawie zebranych informacji weryfikujemy, czy handlowcy inwestują swój czas na kontakt z klientami z dużym potencjałem oraz na najlepszych okazjach sprzedażowych.

2. Gotowe narzędzia.
Uczestnicy dostają gotowe narzędzia, które powodują, że klienci się z nimi umówią na spotkanie (m.in.: mail spersonalizowany, pigułki wiedzy, raporty, model umawiania spotkań, networking—jak naprawdę i praktycznie budować kontakty, jak działać z polecenia).

3. Trochę przekonujemy
Pokazujemy, że leady np. z telemarketingu, nie do końca są jakościowe. Osoby, które umawiają spotkanie, mają na celu umówić spotkanie, a handlowcy mają na celu sprzedać. A to są już różne cele, nie zawsze idące w parze.

Ponadto, pokazujemy, że hunting – aktywne zdobywanie nowych klientów to prawdziwa sztuka perswazji i artyzm sprzedażowy. To te kompetencje z punktu widzenia rynku pracy są najwyżej wynagradzane.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Podczas szkolenia uczestnicy biorą udział w ćwiczeniu Naturalne tło, gdzie będą mieli możliwość sprawdzenia swoich umiejętności na osobach z zewnątrz.

1. Zarządzanie własną sprzedażą – narzędzia analityczne / kontrola

  • ­Mierniki efektywności działań sprzedażowych:
    • Ocena efektywności działań sprzedażowych
    • Mierniki oceny efektywności
  • ­Realizacja planu sprzedaży – narzędzia kontroli:
    • Analiza sprzedaży w oparciu o nowych klientów
    • Analiza udziału nowych klientów w stosunku do stałych
    • Analiza czasu opieki nad klientami co nie przynoszą dużych kwot vs pozyskiwanie nowych budżetowych
    • Analiza sprzedaży w oparciu o własne talenty i możliwości

2. Poznaj swojego gracza – analiza osoby z która chcemy się spotkać

  • ­Tworzenie profilu osoby decyzyjnej
  • ­Rozmowa z osobami z firmy o potrzebach przed rozmową z decydentem
  • ­Wybór najlepszej drogi żeby trafić do osoby decyzyjnej
  • ­Budowanie eksperckości w oczach naszego gracza

3. Przełamywanie barier osobistych w umawianiu spotkań

  • ­Umiejętność nakładania maski zawodowej
  • ­Trening biegłości w omijaniu odmowy
  • ­Odpersonalizowanie negatywnych konsekwencji rozmów

4. Analiza potrzeb osoby decyzyjnej w rozmowie telefonicznej

  • ­Potrzeby decydenta jako osoby prywatnej
  • ­Potrzeby decydenta jako reprezentanta firmy
  • ­Potrzeby psychologiczne decydenta
  • ­Potrzeba bezpieczeństwa
  • ­Potrzeba społeczna
  • ­Potrzeba prestiżu
  • ­Potrzeba wygody
  • ­Potrzeba rywalizacji

5. Radzenie sobie z obiekcjami

  • Wprowadzenie w temat obiekcji:
    • Czym są obiekcje i zastrzeżenia klienta
    • Dlaczego klienci maja obiekcje i zastrzeżenia
    • Obiekcje rzeczywiste i ukryte
    • Rodzaje obiekcji
    • Podejście do obiekcji
    • Dlaczego nie należy obawiać się obiekcji
  • ­Trudne sytuacje w rozmowie z osobą decyzyjną:
    • Obiekcja – mamy kryzys
    • Obiekcja – nie mam czasu
    • Obiekcja – proszę przesłać ofertę mailem
    • Obiekcja – jesteśmy zadowoleni z obecnego dostawcy
    • Nie mamy takiej potrzeby
    • Decyzję będziemy podejmowali za pół roku
  • ­Techniki radzenia sobie z obiekcjami:
    • Zgoda i kontra
    • Zamiana zastrzeżenia w powody kupna – bumerang
    • Odraczanie odpowiedzi
    • Dementuj zastrzeżenia nieprawdziwe
    • Taktyka powtórzenia i złagodzenia
    • Obrona przetrzymująca
    • Warunkowe przyznanie racji
    • Kwalifikowane pytanie zwrotne

6. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków

  • ­ Karta ssc:
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • ­ Wnioski:
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie sprzedażowym

Podczas szkolenia uczestnicy biorą udział w ćwiczeniu Naturalne tło, gdzie będą mieli możliwość sprawdzenia swoich umiejętności na osobach z zewnątrz.

1. Zarządzanie własną sprzedażą – narzędzia analityczne / kontrola

  • ­Mierniki efektywności działań sprzedażowych:
    • Ocena efektywności działań sprzedażowych
    • Mierniki oceny efektywności
  • ­Realizacja planu sprzedaży – narzędzia kontroli:
    • Analiza sprzedaży w oparciu o nowych klientów
    • Analiza udziału nowych klientów w stosunku do stałych
    • Analiza czasu opieki nad klientami co nie przynoszą dużych kwot vs pozyskiwanie nowych budżetowych
    • Analiza sprzedaży w oparciu o własne talenty i możliwości

2. Poznaj swojego gracza – analiza osoby z która chcemy się spotkać

  • ­Tworzenie profilu osoby decyzyjnej
  • ­Rozmowa z osobami z firmy o potrzebach przed rozmową z decydentem
  • ­Wybór najlepszej drogi żeby trafić do osoby decyzyjnej
  • ­Budowanie eksperckości w oczach naszego gracza

3. Przełamywanie barier osobistych w umawianiu spotkań

  • ­Umiejętność nakładania maski zawodowej
  • ­Trening biegłości w omijaniu odmowy
  • ­Odpersonalizowanie negatywnych konsekwencji rozmów

4. Analiza potrzeb osoby decyzyjnej w rozmowie telefonicznej

  • ­Potrzeby decydenta jako osoby prywatnej
  • ­Potrzeby decydenta jako reprezentanta firmy
  • ­Potrzeby psychologiczne decydenta
  • ­Potrzeba bezpieczeństwa
  • ­Potrzeba społeczna
  • ­Potrzeba prestiżu
  • ­Potrzeba wygody
  • ­Potrzeba rywalizacji

5. Radzenie sobie z obiekcjami

  • Wprowadzenie w temat obiekcji:
    • Czym są obiekcje i zastrzeżenia klienta
    • Dlaczego klienci maja obiekcje i zastrzeżenia
    • Obiekcje rzeczywiste i ukryte
    • Rodzaje obiekcji
    • Podejście do obiekcji
    • Dlaczego nie należy obawiać się obiekcji
  • ­Trudne sytuacje w rozmowie z osobą decyzyjną:
    • Obiekcja – mamy kryzys
    • Obiekcja – nie mam czasu
    • Obiekcja – proszę przesłać ofertę mailem
    • Obiekcja – jesteśmy zadowoleni z obecnego dostawcy
    • Nie mamy takiej potrzeby
    • Decyzję będziemy podejmowali za pół roku
  • ­Techniki radzenia sobie z obiekcjami:
    • Zgoda i kontra
    • Zamiana zastrzeżenia w powody kupna – bumerang
    • Odraczanie odpowiedzi
    • Dementuj zastrzeżenia nieprawdziwe
    • Taktyka powtórzenia i złagodzenia
    • Obrona przetrzymująca
    • Warunkowe przyznanie racji
    • Kwalifikowane pytanie zwrotne

6. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków

  • ­ Karta ssc:
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • ­ Wnioski:
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie sprzedażowym

Podczas szkolenia uczestnicy biorą udział w ćwiczeniu Naturalne tło, gdzie będą mieli możliwość sprawdzenia swoich umiejętności na osobach z zewnątrz.

1. Zarządzanie własną sprzedażą – narzędzia analityczne / kontrola

  • ­Mierniki efektywności działań sprzedażowych:
    • Ocena efektywności działań sprzedażowych
    • Mierniki oceny efektywności
  • ­Realizacja planu sprzedaży – narzędzia kontroli:
    • Analiza sprzedaży w oparciu o nowych klientów
    • Analiza udziału nowych klientów w stosunku do stałych
    • Analiza czasu opieki nad klientami co nie przynoszą dużych kwot vs pozyskiwanie nowych budżetowych
    • Analiza sprzedaży w oparciu o własne talenty i możliwości

2. Poznaj swojego gracza – analiza osoby z która chcemy się spotkać

  • ­Tworzenie profilu osoby decyzyjnej
  • ­Rozmowa z osobami z firmy o potrzebach przed rozmową z decydentem
  • ­Wybór najlepszej drogi żeby trafić do osoby decyzyjnej
  • ­Budowanie eksperckości w oczach naszego gracza

3. Przełamywanie barier osobistych w umawianiu spotkań

  • ­Umiejętność nakładania maski zawodowej
  • ­Trening biegłości w omijaniu odmowy
  • ­Odpersonalizowanie negatywnych konsekwencji rozmów

4. Analiza potrzeb osoby decyzyjnej w rozmowie telefonicznej

  • ­Potrzeby decydenta jako osoby prywatnej
  • ­Potrzeby decydenta jako reprezentanta firmy
  • ­Potrzeby psychologiczne decydenta
  • ­Potrzeba bezpieczeństwa
  • ­Potrzeba społeczna
  • ­Potrzeba prestiżu
  • ­Potrzeba wygody
  • ­Potrzeba rywalizacji

5. Radzenie sobie z obiekcjami

  • Wprowadzenie w temat obiekcji:
    • Czym są obiekcje i zastrzeżenia klienta
    • Dlaczego klienci maja obiekcje i zastrzeżenia
    • Obiekcje rzeczywiste i ukryte
    • Rodzaje obiekcji
    • Podejście do obiekcji
    • Dlaczego nie należy obawiać się obiekcji
  • ­Trudne sytuacje w rozmowie z osobą decyzyjną:
    • Obiekcja – mamy kryzys
    • Obiekcja – nie mam czasu
    • Obiekcja – proszę przesłać ofertę mailem
    • Obiekcja – jesteśmy zadowoleni z obecnego dostawcy
    • Nie mamy takiej potrzeby
    • Decyzję będziemy podejmowali za pół roku
  • ­Techniki radzenia sobie z obiekcjami:
    • Zgoda i kontra
    • Zamiana zastrzeżenia w powody kupna – bumerang
    • Odraczanie odpowiedzi
    • Dementuj zastrzeżenia nieprawdziwe
    • Taktyka powtórzenia i złagodzenia
    • Obrona przetrzymująca
    • Warunkowe przyznanie racji
    • Kwalifikowane pytanie zwrotne

6. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków

  • ­ Karta ssc:
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • ­ Wnioski:
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie sprzedażowym

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Dane CEB wskazują, że najlepsi sprzedający zarządzają „wąskim” lejkiem wysoce wyselekcjonowanych potencjalnych klientów, dających największe szanse finalizacji.

Szkolenie związane z:
  • szkolenia techniki sprzedaży
  • skuteczna sprzedaż czyli techniki najlepszych handlowców
  • negocjacje w sprzedaży
  • leady sprzedażowe szkolenia online

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Anna Staniszewska


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Anna Staniszewska

Justyna Molska


KIEROWNIK PROJEKTU
tel.: 501 530 387
j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Molska

Justyna Molska


KIEROWNIK PROJEKTU
tel.: 501 530 387
j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Molska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia sprzedażowe

Gallup na podstawie dziesięcioleci badań, stwierdził, że sprzedawcy odnoszący największe sukcesy, to Ci którzy rozumieją swoje wrodzone talenty i mocne strony oraz wykorzystują je świadomie do skuteczniejszej sprzedaży.
2024-06-18
18 czerwca 2024 - 19 czerwca 2024
2024-06-19
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Warsztat prowadzi Dawid Didiuk, przedsiębiorca, współwłaściciel i szef sprzedaży w Konsorcjum szkoleniowo-doradczym Gamma, oraz współwłaściciel firmy produkcyjnej Mokosh.

2024-06-20
20 czerwca 2024 - 21 czerwca 2024
2024-06-21
Szkolenie online Szkolenie online
2024-09-23
23 września 2024 - 24 września 2024
2024-09-24
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Ospały zespół sprzedażowy – jak obudzić zespół i zamienić farmerów w hunterów - online

Dzisiaj na rynku wygrywają hunterzy – handlowcy, którzy potrafią aktywnie zdobywać klientów, a nie wyłącznie bazować na obecnych klientach i przychodzących lead’ach.  Jednym z najważniejszych zadań menedżera sprzedaży jest doprowadzić do przesunięcia akcentów – z farmingu na hunting – czyli jak to nazywamy obudzić ospały zespół sprzedaży. Szkolenie prowadzi Dawid Didiuk –ekspert, którego autorska metodyka budzenia ospałych zespołów sprzedaży wdrażana jest w wiodących firmach w Polsce.

2024-09-23
23 września 2024 - 24 września 2024
2024-09-24
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.