Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Jeżeli wszedłeś na tą stronę i czytasz o szkoleniu dotyczącym sprzedaży przez telefon to prawdopodobnie z jednego, z dwóch powodów:
I powód:
Chcesz zarabiać więcej niż dotychczas.
Sprzedawcy potrafiący sprzedawać aktywnie do nowych klientów zarabiają o 70% więcej od tzw. Farmerów . Jest ich mniej na rynku i mogą oczekiwać wyższej „podstawy” oraz mają wyższą sprzedaż co się odpowiednio przekłada na prowizję. Nasz sposób na hunting ma udowodnioną, wysoką skuteczność – zarówno dla największych firm jak i tych mniejszych rodzinnych. Dzięki temu szkoleniu umówisz więcej spotkań . Jeśli potrafisz przekuć je na sprzedaż to zarobisz więcej.
II powód:
To nie ty chcesz isć na to szkolenie, tylko szef Cię wysyła, żebyś umawiał więcej spotkań.
Jeśli nie lubisz dzwonić, a wiesz że powinieneś to znajdź sposób, żeby w najkrótszym czasie umówić tyle lead’ów ile masz za zadanie. Seek&Sale to warsztat rozwiązań – dostaniesz gotowe rozwiązanie. Trener na żywo, do prawdziwych klientów będzie dzwonił i demonstrował co mówić i w jaki sposób, żeby umówić spotkania (ale tylko te, które mają potencjał na sprzedaż)
Jeżeli wszedłeś na tą stronę i czytasz o szkoleniu dotyczącym sprzedaży przez telefon to prawdopodobnie z jednego, z dwóch powodów:
I powód:
Chcesz zarabiać więcej niż dotychczas.
Sprzedawcy potrafiący sprzedawać aktywnie do nowych klientów zarabiają o 70% więcej od tzw. Farmerów . Jest ich mniej na rynku i mogą oczekiwać wyższej „podstawy” oraz mają wyższą sprzedaż co się odpowiednio przekłada na prowizję. Nasz sposób na hunting ma udowodnioną, wysoką skuteczność – zarówno dla największych firm jak i tych mniejszych rodzinnych. Dzięki temu szkoleniu umówisz więcej spotkań . Jeśli potrafisz przekuć je na sprzedaż to zarobisz więcej.
II powód:
To nie ty chcesz isć na to szkolenie, tylko szef Cię wysyła, żebyś umawiał więcej spotkań.
Jeśli nie lubisz dzwonić, a wiesz że powinieneś to znajdź sposób, żeby w najkrótszym czasie umówić tyle lead’ów ile masz za zadanie. Seek&Sale to warsztat rozwiązań – dostaniesz gotowe rozwiązanie. Trener na żywo, do prawdziwych klientów będzie dzwonił i demonstrował co mówić i w jaki sposób, żeby umówić spotkania (ale tylko te, które mają potencjał na sprzedaż)
1. Zarządzanie własną sprzedażą– narzędzia analityczne / kontrola
2. Wprowadzenie motywacyjne – spojrzenie na hunting jako na zawansowaną umiejętność, case z rynku
3 Wybór najlepszych narzędzi do umawiania spotkań
4. Poznaj swojego gracza – analiza osoby z która chcemy się spotkać
5. Przełamywanie barier osobistych w umawianiu spotkań
6. Techniki relacyjne omijania osoby i kontaktu
7. Techniki oddziaływania nie wprost na osobę I kontaktu:
8. Skrypty decyzyjne w rozmowie telefonicznej
9. Radzenie sobie z obiekcjami
10. Jak zamienić jeden kontakt w wiele sztuka, zdobywania poleceń
1. Zarządzanie własną sprzedażą– narzędzia analityczne / kontrola
2. Wprowadzenie motywacyjne – spojrzenie na hunting jako na zawansowaną umiejętność, case z rynku
3 Wybór najlepszych narzędzi do umawiania spotkań
4. Poznaj swojego gracza – analiza osoby z która chcemy się spotkać
5. Przełamywanie barier osobistych w umawianiu spotkań
6. Techniki relacyjne omijania osoby i kontaktu
7. Techniki oddziaływania nie wprost na osobę I kontaktu:
8. Skrypty decyzyjne w rozmowie telefonicznej
9. Radzenie sobie z obiekcjami
10. Jak zamienić jeden kontakt w wiele sztuka, zdobywania poleceń
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Dane CEB wskazują, że najlepsi sprzedający zarządzają „wąskim” lejkiem wysoce wyselekcjonowanych potencjalnych klientów, dających największe szanse finalizacji.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
biuro@projektgamma.plProject Manager
j.mejlun@projektgamma.plProject Manager
j.mejlun@projektgamma.plNowe czasy potrzebują nowych technik. Uczymy jak właśnie teraz zwiększać konwersję ze spotkań handlowych. Trening adresowany, dla tych którzy mają za sobą tradycyjne szkolenia sprzedażowe, dla których etapy sprzedaży, badanie potrzeb i język korzyści to wiedza podstawowa, którą na własny użytek wielokrotnie zmodyfikowali kierując się intuicją i doświadczeniem sprzedażowym.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.