Seek&Sale Training – jak zostać hunterem®

Strefa szkoleń dla handlowca onlineotwartezamkniete
Inteligentny hunting – jak szybko umówić wartościowe spotkanie
Sprzedawcy potrafiący sprzedawać aktywnie do nowych klientów zarabiają o 70% więcej od tzw.  Farmerów.  Jest ich mniej na rynku i mogą oczekiwać wyższej „podstawy” oraz mają wyższą sprzedaż co przekłada się na prowizję.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Jeżeli wszedłeś na tą stronę i czytasz o szkoleniu dotyczącym sprzedaży przez telefon to prawdopodobnie z jednego, z dwóch powodów:

I powód:
Chcesz zarabiać więcej niż dotychczas.
Sprzedawcy potrafiący sprzedawać aktywnie do nowych klientów zarabiają o 70% więcej od tzw.  Farmerów .  Jest ich mniej na rynku i mogą oczekiwać wyższej „podstawy” oraz mają wyższą sprzedaż co się odpowiednio przekłada na prowizję. Nasz sposób na hunting ma udowodnioną, wysoką skuteczność – zarówno dla największych firm jak i tych mniejszych rodzinnych.   Dzięki temu szkoleniu umówisz więcej spotkań . Jeśli potrafisz przekuć je na sprzedaż to zarobisz więcej.

II powód:
To nie ty chcesz isć na to szkolenie, tylko szef Cię wysyła, żebyś umawiał więcej spotkań.
Jeśli nie lubisz dzwonić, a wiesz że powinieneś to znajdź sposób, żeby w najkrótszym czasie umówić tyle lead’ów ile masz za zadanie. Seek&Sale to warsztat rozwiązań – dostaniesz gotowe rozwiązanie. Trener na żywo, do prawdziwych klientów będzie dzwonił i demonstrował co mówić i w jaki sposób, żeby umówić spotkania (ale tylko te, które mają potencjał na sprzedaż)

Jeżeli wszedłeś na tą stronę i czytasz o szkoleniu dotyczącym sprzedaży przez telefon to prawdopodobnie z jednego, z dwóch powodów:

I powód:
Chcesz zarabiać więcej niż dotychczas.
Sprzedawcy potrafiący sprzedawać aktywnie do nowych klientów zarabiają o 70% więcej od tzw.  Farmerów .  Jest ich mniej na rynku i mogą oczekiwać wyższej „podstawy” oraz mają wyższą sprzedaż co się odpowiednio przekłada na prowizję. Nasz sposób na hunting ma udowodnioną, wysoką skuteczność – zarówno dla największych firm jak i tych mniejszych rodzinnych.   Dzięki temu szkoleniu umówisz więcej spotkań . Jeśli potrafisz przekuć je na sprzedaż to zarobisz więcej.

II powód:
To nie ty chcesz isć na to szkolenie, tylko szef Cię wysyła, żebyś umawiał więcej spotkań.
Jeśli nie lubisz dzwonić, a wiesz że powinieneś to znajdź sposób, żeby w najkrótszym czasie umówić tyle lead’ów ile masz za zadanie. Seek&Sale to warsztat rozwiązań – dostaniesz gotowe rozwiązanie. Trener na żywo, do prawdziwych klientów będzie dzwonił i demonstrował co mówić i w jaki sposób, żeby umówić spotkania (ale tylko te, które mają potencjał na sprzedaż)

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Zarządzanie własną sprzedażą– narzędzia analityczne / kontrola

  • ­Mierniki efektywności działań sprzedażowych:
    • Ocena efektywności działań sprzedażowych
    • Mierniki oceny efektywności
  • ­Realizacja planu sprzedaży – narzędzia kontroli:
    • Analiza sprzedaży w oparciu o nowych klientów
    • Analiza udziału nowych klientów w stosunku do stałych
    • Analiza czasu opieki nad klientami co nie przynoszą dużych kwot vs pozyskiwanie nowych budżetowych
    • Analiza sprzedaży w oparciu o własne talenty i możliwości

2. Wprowadzenie motywacyjne – spojrzenie na hunting jako na zawansowaną umiejętność, case z rynku    

  • Definiowanie rozmowy, pozyskiwania klienta jako rodzaju rozgrywki
  • ­Różnica pomiędzy sprzedażą f2f i nonf2f
  • ­Umawianie spotkań jako warsztat kreujący inteligencję emocjonalną

3 Wybór najlepszych narzędzi do umawiania spotkań

  • ­Przykładowe narzędzia:
    • Personal mailing
    • Social media z orientacją na rezultat
    • Content sale
    • Strategiczny cold call

4. Poznaj swojego gracza – analiza osoby z która chcemy się spotkać

  • ­Tworzenie profilu osoby decyzyjnej
  • ­Rozmowa z osobami z firmy o potrzebach przed rozmową z decydentem
  • ­Wybór najlepszej drogi żeby trafić do osoby decyzyjnej
  • ­Budowanie eksperckości w oczach naszego gracza

5. Przełamywanie barier osobistych w umawianiu spotkań

  • ­Umiejętność nakładania maski zawodowej
  • ­Trening biegłości w omijaniu odmowy
  • ­Odpersonalizowanie negatywnych konsekwencji rozmów

6. Techniki relacyjne omijania osoby i kontaktu

  • ­Formuła doradcza
  • ­Formuła wspólnego wroga
  • ­Formuła szukania pomocy
  • ­Formuła przyjaźni
  • ­Formuła zrozumienia
  • ­Formuła docenienia

7. Techniki oddziaływania nie wprost na osobę I kontaktu:

  • ­Formuła niezrozumiałego przekazu
  • ­Formuła znajomości procesu
  • ­Formuła niedostępności
  • ­Formuła rozmowy góry z górą
  • ­Formuła krzyżowego polecenia
  • ­Formuła bazy teleadresowej
  • ­Formuła przekazywania odpowiedzialności
  • ­Formuła „na impuls”

8. Skrypty decyzyjne w rozmowie telefonicznej

  • Skrypt rozmówcy jako osoby prywatnej
    • Skrypt wygody
    • Skrypt uznania
    • Skrypt czasu
  • Skrypt rozmówcy jako reprezentanta firmy
    • Skrypt czasu (x2)
    • Skrypt bezpieczeństwa
    • Skrypt informacji

9. Radzenie sobie z obiekcjami  

  • Wprowadzenie w temat obiekcji:
    • Czym są obiekcje i zastrzeżenia klienta
    • Dlaczego klienci maja obiekcje i zastrzeżenia
    • Obiekcje rzeczywiste i ukryte
    • Rodzaje obiekcji
    • Podejście do obiekcji
    • Dlaczego nie należy obawiać się obiekcji
  • ­Trudne sytuacje w rozmowie z osobą decyzyjną:
    • Obiekcja – mamy kryzys
    • Obiekcja – nie mam czasu
    • Obiekcja – proszę przesłać ofertę mailem
    • Obiekcja – jesteśmy zadowoleni z obecnego dostawcy
    • Nie mamy takiej potrzeby
    • Decyzję będziemy podejmowali za pół roku
  • ­Techniki radzenia sobie z obiekcjami:
    • Zgoda i kontra
    • Zamiana zastrzeżenia w powody kupna – bumerang
    • Odraczanie odpowiedzi
    • Dementuj zastrzeżenia nieprawdziwe
    • Taktyka powtórzenia i złagodzenia 
    • Obrona przetrzymująca
    • Warunkowe przyznanie racji
    • Kwalifikowane pytanie zwrotne

10. Jak zamienić jeden kontakt w wiele sztuka, zdobywania poleceń

  • ­Narzędzia bazujące na egoizmie klienta. Obalenie mitów, że klient nasz poleci
  • ­3 opory klientów przed polecaniem
  • ­Portfolio bonusów dla klienta

1. Zarządzanie własną sprzedażą– narzędzia analityczne / kontrola

  • ­Mierniki efektywności działań sprzedażowych:
    • Ocena efektywności działań sprzedażowych
    • Mierniki oceny efektywności
  • ­Realizacja planu sprzedaży – narzędzia kontroli:
    • Analiza sprzedaży w oparciu o nowych klientów
    • Analiza udziału nowych klientów w stosunku do stałych
    • Analiza czasu opieki nad klientami co nie przynoszą dużych kwot vs pozyskiwanie nowych budżetowych
    • Analiza sprzedaży w oparciu o własne talenty i możliwości

2. Wprowadzenie motywacyjne – spojrzenie na hunting jako na zawansowaną umiejętność, case z rynku

  • Definiowanie rozmowy, pozyskiwania klienta jako rodzaju rozgrywki
  • ­Różnica pomiędzy sprzedażą f2f i nonf2f
  • ­Umawianie spotkań jako warsztat kreujący inteligencję emocjonalną

3 Wybór najlepszych narzędzi do umawiania spotkań

  • ­Przykładowe narzędzia:
    • Personal mailing
    • Social media z orientacją na rezultat
    • Content sale
    • Strategiczny cold call

4. Poznaj swojego gracza – analiza osoby z która chcemy się spotkać

  • ­Tworzenie profilu osoby decyzyjnej
  • ­Rozmowa z osobami z firmy o potrzebach przed rozmową z decydentem
  • ­Wybór najlepszej drogi żeby trafić do osoby decyzyjnej
  • ­Budowanie eksperckości w oczach naszego gracza

5. Przełamywanie barier osobistych w umawianiu spotkań

  • ­Umiejętność nakładania maski zawodowej
  • ­Trening biegłości w omijaniu odmowy
  • ­Odpersonalizowanie negatywnych konsekwencji rozmów

6. Techniki relacyjne omijania osoby i kontaktu

  • ­Formuła doradcza
  • ­Formuła wspólnego wroga
  • ­Formuła szukania pomocy
  • ­Formuła przyjaźni
  • ­Formuła zrozumienia
  • ­Formuła docenienia

7. Techniki oddziaływania nie wprost na osobę I kontaktu:

  • ­Formuła niezrozumiałego przekazu
  • ­Formuła znajomości procesu
  • ­Formuła niedostępności
  • ­Formuła rozmowy góry z górą
  • ­Formuła krzyżowego polecenia
  • ­Formuła bazy teleadresowej
  • ­Formuła przekazywania odpowiedzialności
  • ­Formuła „na impuls”

8. Skrypty decyzyjne w rozmowie telefonicznej

  • Skrypt rozmówcy jako osoby prywatnej
    • Skrypt wygody
    • Skrypt uznania
    • Skrypt czasu
  • Skrypt rozmówcy jako reprezentanta firmy
    • Skrypt czasu (x2)
    • Skrypt bezpieczeństwa
    • Skrypt informacji

9. Radzenie sobie z obiekcjami

  • Wprowadzenie w temat obiekcji:
    • Czym są obiekcje i zastrzeżenia klienta
    • Dlaczego klienci maja obiekcje i zastrzeżenia
    • Obiekcje rzeczywiste i ukryte
    • Rodzaje obiekcji
    • Podejście do obiekcji
    • Dlaczego nie należy obawiać się obiekcji
  • ­Trudne sytuacje w rozmowie z osobą decyzyjną:
    • Obiekcja – mamy kryzys
    • Obiekcja – nie mam czasu
    • Obiekcja – proszę przesłać ofertę mailem
    • Obiekcja – jesteśmy zadowoleni z obecnego dostawcy
    • Nie mamy takiej potrzeby
    • Decyzję będziemy podejmowali za pół roku
  • ­Techniki radzenia sobie z obiekcjami:
    • Zgoda i kontra
    • Zamiana zastrzeżenia w powody kupna – bumerang
    • Odraczanie odpowiedzi
    • Dementuj zastrzeżenia nieprawdziwe
    • Taktyka powtórzenia i złagodzenia
    • Obrona przetrzymująca
    • Warunkowe przyznanie racji
    • Kwalifikowane pytanie zwrotne

10. Jak zamienić jeden kontakt w wiele sztuka, zdobywania poleceń

  • ­Narzędzia bazujące na egoizmie klienta. Obalenie mitów, że klient nasz poleci
  • ­3 opory klientów przed polecaniem
  • ­Portfolio bonusów dla klienta

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Dane CEB wskazują, że najlepsi sprzedający zarządzają „wąskim” lejkiem wysoce wyselekcjonowanych potencjalnych klientów, dających największe szanse finalizacji.

Szkolenie związane z:

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager tel. kom.: 505 273 550  biuro@projektgamma.pl Patrycja Michałowska

Justyna Molska

Project Manager
tel. kom:. +48 783 682 017

j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Molska

Justyna Molska

Project Manager
tel. kom:. +48 783 682 017

j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Molska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Strefa szkoleń dla handlowca

Wersja online: Trening negocjacji online

Każda duża zmiana na rynku to z jednej strony presja na cyfry, a z drugiej ogromna szansa. Szansa dla wszystkich tych, którzy w porę zrozumieją, że dawne sposoby działania przestały być skuteczne. Dziś wygrywają na rynku ci, którzy rozumieją specyfikę biznesu klienta oraz jego samego jako osobę poddaną presji.

2022-07-14
14 lipca 2022 - 15 lipca 2022
2022-07-15
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Wobec zmieniającej się dynamicznie sytuacji, jednym z największych wyzwań stojących dzisiaj przed pracownikami działów handlowych jest zapewnienie ciągłości utrzymania wysokiej jakości kontaktów z dotychczasowymi klientami oraz rozwinięcie ich do poziomu współpracy strategicznej dla obu stron.

2022-10-11
11 października 2022 - 12 października 2022
2022-10-12
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Inteligentny telemarketing – kompetencja do zdobycia
Dziś nie wygrywa ten kto dużo dzwoni, tylko ten kto dzwoni mądrze. Poznaj inteligentny telemarketing - zamiast akwizytora stań się challanger'em. Szkolenie telemarketing pozwala na zwiększenie lead'ów nawet o ~30%. Szkolenie inteligentny telemarketing cenią i uczestnicy i ich szefowie.
Termin szkolenia online wkrótce.
Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.