Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Szkolenie ma za zadanie przygotować handlowców do prowadzenia rozmów z klientami w nowy sposób – unikania gry ceną, przekonania klienta do nowych usług. Sytuacja rynkowa będzie czynnikiem sprzyjającym w tej sytuacji – tradycyjne sposoby sprzedaży przestają mieć rację bytu.
Dzięki szkoleniu uczestnicy zrozumieją przewagę nowych rozwiązań dla klientów i będzie potrafił w sposób przekonujący o niech rozmawiać z trzema typami klientów (decision owner, decision implementor, decision evaluator).
Powstaną fundamenty proaktywnej, przedsiębiorczej postawy wobec klientów na kryzysowym rynku. Wypracowane zostaną poręczne argumentacje, które handlowcy przećwiczą – w odniesieniu do najczęściej pojawiających się sytuacji i wątpliwości klientów.
Zostaną przećwiczone narzędzia budowania strategicznej współpracy z klientami zakładającej, że przekonanie jednej osoby w organizacji nie wystarczy, że ta przekonana osoba, dopiero pełniąc funkcję ambasadora naszej firmy, będzie przybliżała do podpisania kontraktu na nowych zasadach / na nowe usługi.
Szkolenie pozwoli zrozumieć różnicę między kształtowaniem relacji z klientem, a relacją typu Challanger. W spotkaniach relacyjnych sama wieź z klientem jest celem spotkania, w modelu Challanger relacja jest środkiem do celu, a każde spotkanie powinno być krokiem w kierunku wcześniej określonego rezultatu (wyedukowanie wszystkich wpływających na decyzję o kontrakcie i przekonanie ich do własnych racji).
Zaplanowanie już podczas szkolenia wdrożenia wypracowanych narzędzi w praktykę oraz ustalenie na osi czasu poszczególnych działań wdrożeniowych.
Sprzedaż B2B bazuje na dwóch ważnych fundamentach:
Ambasador naszej firmy to osoba, która spełnia dwa warunki:
2 spotkania online – 4 x45 min w formule interaktywnego treningu
Sprzedaż b2b zakłada, że w firmie Klienta jest więcej niż jedna osoba mająca wpływ na decyzje biznesowe. W sprzedaży tradycyjnej decydentem jest najczęściej ta osoba, z którą umawiamy się na spotkanie.
W sprzedaży organizacyjnej Klientów jest kilku:
Zapraszamy na szkolenie techniki sprzedazy b2b!
Sprzedaż b2b zakłada, że w firmie Klienta jest więcej niż jedna osoba mająca wpływ na decyzje biznesowe. W sprzedaży tradycyjnej decydentem jest najczęściej ta osoba, z którą umawiamy się na spotkanie.
W sprzedaży organizacyjnej Klientów jest kilku:
Zapraszamy na szkolenie techniki sprzedazy b2b!
1. Wprowadzenie
2. Oferta wartości
„Oferta wartości (Customer Value Proposition) – opisuje w jaki sposób oferta, generuje wartość dla konkretnego klienta. Zawiera proste przesłanie realnych korzyści zarówno materialnych jak i niematerialnych, które firma jest w stanie dostarczyć, a dla klienta są one postrzegane jako isotna wartość odróżniająca ofertę od konkurencji.”
3. Model biznesowy
4. Model pracy z klientem typu Challanger
Handlowiec może wnosić do współpracy z klientem dodatkową wartość na cztery główne sposoby:
5. Profil interesariusza
7. Warsztat rozwiązań
1. Wprowadzenie do sprzedaży wewnętrznej
2. Kroki mapowania strategii sprzedaży w b2b
3. Podział Klientów w sprzedaży organizacyjnej
4. Argumentacja w sprzedaży b2b
5. Sytuacje sprzedażowe w kreowaniu ambasadora produktu
6. Idea kreowania ambasadorów
7. Techniki chunkingu – przekazywanie informacji, tak aby zostały zapamiętane w niezmieniony sposób
8. Efekty pamięciowe w sprzedaży
9. Podsumowanie szkolenia
1. Wprowadzenie do sprzedaży wewnętrznej
2. Kroki mapowania strategii sprzedaży w b2b
3. Podział Klientów w sprzedaży organizacyjnej
4. Argumentacja w sprzedaży b2b
5. Sytuacje sprzedażowe w kreowaniu ambasadora produktu
6. Idea kreowania ambasadorów
7. Techniki chunkingu – przekazywanie informacji, tak aby zostały zapamiętane w niezmieniony sposób
8. Efekty pamięciowe w sprzedaży
9. Podsumowanie szkolenia
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Analiza Corporate Executive Board obejmująca ponad 1400 klientów B2B wykazała, że blisko 60% z nich dokonuje analizy konkurencyjnych ofert przed spotkaniem dostawcą. Oznacza to że klienci nie potrzebują handlowca w roli takiej, jak dawniej.
Doświadczony menedżer i sprzedawca. Trener który przeprowadził ponad 1000 dni szkoleń. Zarządzał największym w Polsce projektem podnoszącym standardy sprzedaży bezpośredniej oraz obsługi klienta w sieci resellerskiej. Zajmował się tworzeniem zespołów sprzedażowych. Przez lata związany z branżą farmaceutyczną, bankową, ubezpieczeniową. Od 8 lat współpracuje z zespołem psychologów Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi. Jest certyfikowanym coachem ICC i ICF, przeprowadził setki sesji coachingu menedżerskiego i sprzedażowego. Projektuje i realizuje szkolenia sprzedażowe zorientowane na precyzyjnie określone rezultaty biznesowe. Mentor dla menedżerów, coach sprzedażowy, doradca zarządów. Grupy cenią go za łączenie praktyki biznesowej z procesem szkoleniowym.
Dyplomowany coach, assesor, trener biznesu. Posiada ponad 17 letnie doświadczenie pracy z ludźmi na stanowiskach handlowym, kierowniczym, konsultacyjnym oraz trenerskim w organizacjach takich jak: Work Service/Orange. W tym od ponad 10 lat na rynku szkoleniowo-doradczym jako trener sprzedaży w korporacjach międzynarodowych (Santander/Avon/UPC/Media Markt & Saturn). Ukończył studia na wydziale nauk społecznych oraz studium pedagogiczne z zakresu andragogiki osób dorosłych na Uniwersytecie Gdańskim. Absolwent studiów podyplomowych z zakresu ZZL oraz doradca zawodowy. Swoją przygodę sprzedażową rozpoczął już na studiach jako doradca klienta, gdzie po kilku miesiącach został kierownikiem, a następnie w niedługim czasie zarządzał grupą kierowników. Po czym tworzył i zarządzał firmą rekrutacyjną oraz otwierał nowe oddziały. Jego sukcesem zawodowym jest w wieku 24 lat zarządzanie grupą 220 osób oraz odniesienie z tą grupą najlepszych wyników w Polsce. Pasją jest łączenie podróżowania i z poznawaniem nowych kultur. Najbardziej upodobał sobie kulturę ormiańską.
Już podczas studiów odpowiadał za wyniki sprzedażowe akcji promocyjnych (BTL) na terenie Łodzi. Kierował regionem sieci sprzedaży jednego z większych dyskontów w Polsce. Jako trener biznesu dbał o wdrożenie standardów sprzedaży i zarządzania siłami sprzedaży sieci SMYK. Zarządzał zespołem trenerów sprzedaży w PKO BP, który odpowiadał za zwiększanie wyników sprzedaży na podległym regionie. Specjalizuje się w szkoleniach managerskich i sprzedażowych – jest ceniony za umiejętność sprowadzenia skomplikowanych treści, do prosto stosowalnych nawyków. Od ponad 9 lat sprzedaje usługi rozwojowe i szkoleniowe. . Praktyk sprzedaży, podczas szkolenia kładzie nacisk na skuteczne narzędzia , które podnoszą wyniki sprzedażowe Na sali szkoleniowej dzieli się zarówno swoim doświadczeniem i dobrymi praktykami, jak również, jako psycholog, wiedzą z zakresu procesów podejmowania decyzji zakupowych.
Dawid Didiuk, współwłaściciel firmy szkoleniowej GAMMA, odpowiedzialny za obszar sprzedaży GAMMA (wg. rankingu Gazety Finansowej 1. miejsce w kategorii obrót za 2016 rok wśród firm szkoleniowych w Polsce). Współtwórca firmy produkującej naturalne kosmetyki Mokosh, zajmującej czołowe miejsce na Polskim i Europejskim rynku kosmetycznym. Dawid Didiuk jest twórcą największych w Polsce projektów aktywnej sprzedaży. Szkolił i wdrażał strategię sprzedaży wielu działów handlowych, które obecnie wiodą prym na rynku. Otrzymał nagrodę Partnera Honorowego za pomoc w zbudowaniu strategii sprzedażowej jednej z największych instytucji finansowych w Polsce (wzrost sprzedaży w roku 2016/2017 o 48%).
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Nowoczesny Klient kieruje się potrzebą oszczędności czasu i informacji. Stawia wiarygodność i profesonalizm nad relację i atmosferę rozmowy.
Zdalnie – poprzez telefon, videospotkanie sprzedaje się opowieściami. Brak bezpośredniej bliskości można zniwelować „zabierając” klienta poprzez opowiedzianą historię w taki scenariusz, który jest nam potrzebny sprzedażowo. Uruchamiamy wyobraźnię rozmówcy i tworzymy więź, która w kontakcie zdalnym początkowo, z natury rzeczy, nie istnieje ponieważ technologia tworzy dystans psychologiczny.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.