Po zmianie ustrojowej niemal trzydzieści lat temu Polska stała się nowym graczem w biznesie międzynarodowym. Podczas Polski Ludowej nie było konieczności negocjowania żadnych kontraktów międzynarodowych więc nikt nie przywiązywał do tego większej wagi…
Będąc pełnoprawnym obywatelem świata, członkiem Unii Europejskiej i wielu organizacji gospodarczych firmy z Polski mają szansę na rozwinięcie swoich skrzydeł w biznesach międzynarodowych. Wiele myśli handlowych, biznesowych, naukowych i patentowych jest docenianych na całym świecie.
Niesie to za sobą inny skutek - do Polski przyjeżdża coraz więcej osób chcących nauczyć naszych biznesmenów jak prowadzić negocjacje na poziomie światowym. Wiele szkół w całym kraju (głównie w Warszawie) organizuje spotkania z autorami książek, coachami, którzy prowadzą zajęcia motywacyjne, biznesowe, negocjacyjne, które są doskonałą okazją do nauki nowych technik sprzedaży, negocjacji i zwyczajów negocjacyjnych na całym świecie.
Warto śledzić kalendarz takich wydarzeń ponieważ w wielu przypadkach kończy się na jednym spotkaniu w stolicy. Takie szkolenie często trwa dwa dni, jest to doskonała okazja na obcowanie z autorytetami znanymi na całym świecie. Szkolenia nie są tanie ponieważ weekendowe spotkania kosztują w granicach 3 000 zł, ale każde z nich kończy się zaświadczeniem o uczestnictwie lub certyfikatem.
Uczestnicy otrzymują także ciekawe materiały (najczęściej w języku angielskim), książki, dostęp do platform e-learningowych, a także możliwość osoistych konsultacji. Taka okazja z pewnością nie powtórzy się zbyt szybko. Większość wydarzeń z pewnością będzie ogłoszonych na portalach społecznościowych szkół, najlepszym pomysłem jest prześledzenie, które z nich do tej pory organizowały spotkania z międzynarodowymi mówcami. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że w przypadku dużej frekwencji kolejne spotkania będą organizowane.
Jakie są kluczowe techniki dla każdego etapu procesu sprzedaży? Jak wpływać na proces negocjacji? Jak działać w sposób taki, by konsumenci i klienci utożsamili się z produktem? ak zachować się w ostatniej fazie sprzedaży? Sprawdź nasze szkolenia:
Zajęcia prowadzone są w nowoczesnej formie wykładów, aktywnego udziału słuchaczy, gier i zabaw, wspólnego rozwiązywania problemów i symulacji. To jedyna okazja aby wziąć udział w międzynarodowym negocjacjach, a następnie zdobytą wiedzę przenieść na pole swojej działalności.
Większość szkół oferuje spotkania do pięćdziesięciu osób, można nazwać to kameralnym gronem osób, które jako jedyne w Polsce będą mogły pochwalić się certyfikatem poświadczającym udział w szkoleniu na poziomie amerykańskiego uniwersytetu. Nawet krajowe negocjacje szkolenie wyniesie na wyższy poziom.
Pokonaj trenera w pierwszych negocjacjach – a nie zapłacisz za szkolenie. Chcesz poczuć smak prawdziwych negocjacji? Posiadasz silną motywację do poznania swoich obszarów rozwoju w zakresie komunikacji, perswazji, wywierania wpływu oraz zaawansowanych negocjacji? Szkolenie z negocjacji handlowych – zaawansowane nie tylko z nazwy!
Tyle dostaniesz ile wynegocjujesz. Jeśli tylko w połowie sytuacji to prawda, warto inwestować w szkolenia z negocjacji u najlepszych. Kurs negocjacji mocno zorientowanych na wyniki. Zapraszamy na szkolenie negocjacje zakupowe!
Skorzystaj z naszej bezpłatnej strefy wiedzy wikiGamma+ . Znajdziesz tam:
800 pigułek wiedzy
40 filmów edukacyjnych
~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej
Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.