Zaawansowane negocjacje w biznesie - gra negocjacyjna

Dział: Strefa szkoleń dla handlowca
Szkolenie dostępne w formie: online, zamknięte
W biznesie, nie dostajesz tego, na co zasługujesz, lecz to, co wynegocjujesz
Pokonaj trenera w pierwszych negocjacjach – a nie zapłacisz za szkolenie. Chcesz poczuć smak prawdziwych negocjacji? Posiadasz silną motywację do poznania swoich obszarów rozwoju w zakresie komunikacji, perswazji, wywierania wpływu oraz zaawansowanych negocjacji? Szkolenie z negocjacji handlowych – zaawansowane nie tylko z nazwy!

INFORMACJE O SZKOLENIU

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

IDEA SZKOLENIA


Warsztaty Tomasza  Piotra Sidewicza oparte o autorską grę symulacyjną z elementami perswazji, erystyki oraz wywierania wpływu.

 

Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy poszerzą swoją wiedzę i poznają skuteczne, chociaż kontrowersyjne metody zwyciężania w negocjacjach. Ponadto będą mieli okazję zaznajomić się w praktyce z metodami wywierania wpływu oraz perswazji.

Dobre szkolenie to poligon, gdzie wysiłek włożony w ćwiczenia przekłada się na przyrost umiejętności miękkich. Kiepskie szkolenie to takie, po którym uczestnik wychodzi utwierdzony przez swojego trenera, że to co robił do tej pory robił bardzo dobrze. Uczestnik  stracił czas, pracodawca stracił pieniądze i poniósł koszt alternatywny. Zaawansowane negocjacje to właśnie poligon. Emocje, dynamizm i piorunujące efekty w postaci umiejętności planowania, prowadzenia oraz w produktywny sposób zamykania negocjacji zgodnie ze swoimi celami i oczekiwaniami.

Ideą szkolenia zaawansowane negocjacje handlowe jest maksymalne i wielopłaszczyznowe przygotowanie uczestników do rozpoznawania i stosowania taktyk negocjacyjnych. Szkolenie z negocjacji ma charakter zadaniowy, a więc pozbawione jest charakteru strice wykładowego. Uczestnicy biorą udział w prawdziwej grze negocjacyjnej. Gra, która prowadzona jest przez trenera ma na celu sprawdzenie charakteru, pewności siebie, asertywności oraz podatności na wpływ innych. Dzięki temu uczestnicy  uzyskują odpowiedź dotyczącą dalszych obszarów rozwoju. Wszystko w grze dzieje się naprawdę. Emocje i dynamizm podczas gry, w której stworzone są naturalne warunki do działań negocjacyjnych powodują , że uczestnicy zmuszeni są do opuszczenia swojej strefy komfortu, a to powoduje nabycie nowych, skutecznych  umiejętności negocjacyjnych. Jeżeli któryś z uczestników popełnił błąd, jest on mierzalny i przekłada się na stan posiadania. Stan posiadania zawsze generuje emocje, a te w przypadku powtarzania się, pozostają stosunkowo długi czas  i powodują strukturalne, trwałe zmiany w pamięci, co staje się inwestycją na całe życie.

Grupa docelowa
Szkolenie jest skierowane do osób mających wiedzę ponadpodstawową z zakresu negocjacji, które: negocjują umowy handlowe, prowadzą sprzedaż, zarządzają firmami, grupami pracowników, prowadzą zebrania i spotkania wewnętrzne, podejmują lub przekazują trudne decyzje, chcą rozszerzyć wachlarz swoich kompetencji i poznać tajniki profesjonalnych negocjatorów.

Metodologia:

  • Teoria- Ugruntowanie wiedzy i zrozumienie interdyscyplinarności negocjacji
  • Analiza case study- Omówienie 100% naturalnych negocjacji zarejestrowanych na materiale video
  • Praktyka- Udział w prawdziwej, emocjonującej grze negocjacyjnej, która rozgrywana jest między trenerem, a uczestnikami

Dlaczego warto zainwestować w ten trening, czyli o przewadze nad innymi szkoleniami

  • Uczestnicy biorą udział w prawdziwych sytuacjach. Nie wchodzą w aktorskie role, nie odtwarzają scenek. Każdy uczestnik  realizuje swój scenariusz wedle swoich umiejętności
  • Gra nie jest symulacją. Wszystko w grze dzieje się naprawdę. Emocje generowane przez uczestnika po jednej stronie stołu przekładają się na emocje po drugiej stronie stołu
  • Ćwiczenia składają się z tur, które pozwalają uczestnikom sprawdzić się zarówno w taktykach jak również dłuższych strategiach związanych z negocjacjami, wywieraniem wpływu, które mają zaprowadzić ich do określonego celu
  • Ciągłość ćwiczeń pozwala uczestnikom uzyskiwać korzyści w przyszłości, bez konieczności myślenia wyłącznie w kategoriach doraźnych, co ma miejsce w trakcie standardowych scenek
  • Interakcje między uczestnikami są prawdziwe i mają wpływ na ich decyzje
  • Ze względu na wieloturowy aspekt ćwiczeń oraz tzw. iterowany dylemat więźnia ( teoria gier matematycznych), uczestnicy na własnej  skórze  mogą doświadczyć konsekwencji swoich decyzji.
  • Przyswajanie wiedzy odbywa się  o tzw” pamięć emocjonalną” , która jest zdecydowanie trwalsza niż pamięć logiczno-mechaniczna. Uczestnik treningu uczy się na własnych błędach, które popełnia w trakcie ćwiczeń.
  • Szkolenie wymaga od uczestników kreatywności , zaangażowania i działania. Bierna postawa uczestnika uniemożliwia mu poznanie siebie oraz swoich obszarów dalszego rozwoju. Innymi słowy- samo przyglądanie się jak inni ćwiczą nie gwarantuje trwałego przyswojenia umiejętności miękkich. Pozwala jedynie opanować dane zagadnienie teoretycznie, nie praktycznie.
  • Każdy uczestnik , który zaangażował się w grę i starał się na 100 % swoich możliwości wychodzi z gry bogatszy o doświadczenie praktyczne przekładające się na opanowaną przynajmniej jedną technikę, z obiektywną informacją zwrotną na swój temat, a nie daną mu ex katedra przez trenera
  • Trener w grze jest także w interakcji z graczami. Daje to możliwość sprawdzenia swoich umiejętności względem trenera

PROGRAM SZKOLENIA

I. NEGOCJACJE (WPROWADZENIE)

1. Skuteczny negocjator.

  •  Siła charakteru i charyzma w pracy negocjatora
  •  Twoja kondycja negocjacyjna i co ma wspólnego z Twoją EQ, fizjologią Twojego mózgu oraz samooceną?
  •  Koncepcja siebie, czyli zestaw przekonań osobistych i ich wpływ na skuteczność negocjacji

2. Różne osobowości to różni negocjatorzy – dlaczego o tym zapominamy?

3. Czy w świecie biznesu łatwiej jest kupować, czy sprzedawać?

4. Obalamy mity negocjacji

  • Dlaczego „doskonałe cechy” „super produktu” nie zawsze są „korzyściami” dla kupca, który szuka swoich korzyści gdzieś indziej
  •  Mit WIN – WIN. Udział w prostym,  100% naturalnym ćwiczeniu i analiza video pozwala zrozumieć iluzję WIN – WIN
  • Jakie zasady i techniki negocjacji stosować kiedy Twoja BATNA jest silna, a jakie kiedy Twoja BATNA jest słaba

5. Dylemat negocjatora

  • Różne style negocjacji ( zasadniczy, miękki, twardy) w ujęciu praktycznym

II. PERSWAZJA – WYWIERANIE WPŁYWU –ERYSTYKA- NEGOCJACJE

1. Zasady komunikacji w negocjacjach. Praktyczna prezentacja technik oraz zasad prowadzenia negocjacji – analiza video case.

  • Myśl co mówisz a nie mów co myślisz podczas negocjacji!
  •  Warunek sine qua non perswazji – co musi być spełnione, aby sprawnie posługiwać się perswazją w negocjacjach

2. Koncepcja zwycięskiej przewagi.

  • Pierwszy krok – zdobądź zaufanie partnera
  • Czy bez zaufania można negocjować?
  •  ZOPA – czyli czy mamy o czym rozmawiać – analiza video case
  •  BATNA i jej wpływ na wynik końcowy negocjacji – analiza video case
  •  Kiedy warto a kiedy nie warto manipulować (sięgać po techniki) w negocjacjach

3. Scenariusze negocjacyjne.

  • Siła oraz słabość pozycji negocjacyjnych – co trzeba wziąć pod uwagę negocjując współpracę?  – analiza video case
  • Jak podtrzymać zainteresowanie naszą ofertą? Jak proste sugestie generują silne emocje?
  •  Co zrobić gdy partner nas zbywa lub krytykuje naszą ofertę
  • Skąd wiadomo, że partner jest na TAK albo na NIE. Jak wykorzystać tę wiedzę praktycznie?
  •  Trudni i wymagający partnerzy i ich zagrywki podczas negocjacji.

III. NEGOCJACJE ZAAWANSOWANE

1. Impas i postawa psa ogrodnika w negocjacjach – jak postępować z trudnymi ludźmi?

  •  Jak obronić swoją pozycję i nie dać się zjeść czyli jak odejść od “NIE” i dojść do „TAK”
  •  Kto komu dokręci śrubę? W negocjacjach jak w miłości- przegrywa ten, komu bardziej zależy
  •  Słowa klucze w negocjacjach – jak mówić językiem korzyści

2.Techniki perswazyjne oraz erystyczne stosowane w negocjacjach, czyli katalog manipulacji.

  • Chcesz manipulować podczas negocjacji? Nie rób tego prymitywnie!
  •  Kiedy już wiesz, że się nie dogadasz, co zrobić aby nie palić mostów?
  •   Kardynalne błędy popełniane w negocjacjach i sposoby ich naprawienia/zamaskowania
  •  Przewidywanie zachowań partnera na podstawie jego odruchów ciała i mikro-ekspresji -analiza video case
  •  Blef w negocjacjach, sposoby blefowania oraz wykrywania blefu
  •  Psychomanipulacja- jak z niej korzystać i czy można jej unikać w trakcie negocjacji
  •  Perfidne ale skuteczne zagrywki wykorzystywane w trakcie negocjacji – analiza video case
  •  Realna i 100% naturalna prezentacja przez trenera perfidnych zagrywek i sposobów obrony w trakcie gry
  •  Zamykanie negocjacji

IV. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

1. Podliczenie punktów.

2. Sesja-pytania i odpowiedzi. Analiza strategii stosowanych przez uczestników w ćwiczeniach na bazie osiągniętych wyników.

3. Zakończenie szkolenia i wręczenie nagrody.

 

Trener zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności programu ze względu na dynamikę prowadzonego treningu.

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Badanie AMA (American Marketing Association) z 2014 roku wykazało, że jedynie 10% z najpopularniejszych technik negocjacji należy do tych najskuteczniejszych.

Szkolenie związane z:
  • Negocjacje szkolenie
  • Techniki negocjacji
  • Style negocjacji
  • Rodzaje negocjacji
  • Negocjacje w biznesie
  • Strategie negocjacji
  • Etapy negocjacji

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Marta Siębor


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Marta Siębor

Justyna Molska


KIEROWNIK PROJEKTU
tel.: 501 530 387
j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Molska

Justyna Molska


KIEROWNIK PROJEKTU
tel.: 501 530 387
j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Molska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Strefa szkoleń dla handlowca

Każda duża zmiana na rynku to z jednej strony presja na cyfry, a z drugiej ogromna szansa. Szansa dla wszystkich tych, którzy w porę zrozumieją, że dawne sposoby działania przestały być skuteczne. Dziś wygrywają na rynku ci, którzy rozumieją specyfikę biznesu klienta oraz jego samego jako osobę poddaną presji.

2024-10-24
24 października 2024 - 25 października 2024
2024-10-25
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Dziś nie wygrywa ten kto dużo dzwoni, tylko ten kto dzwoni mądrze. Poznaj inteligentny telemarketing - zamiast akwizytora stań się challanger'em. Szkolenie telemarketing pozwala na zwiększenie lead'ów nawet o ~30%. Szkolenie inteligentny telemarketing cenią i uczestnicy i ich szefowie.
Termin szkolenia online wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Nowoczesny Klient kieruje się potrzebą oszczędności czasu i informacji. Stawia wiarygodność i profesjonalizm nad relację i atmosferę rozmowy.

Termin szkolenia online wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.