Jak rozwijać swoje umiejętności pozyskiwania klientów?
Każdy z nas chce być w swojej pracy efektywny i skuteczny. Wysoka skuteczność oraz efektywność zostaje bowiem bardzo często doceniona przez szefów. Docenienie przez kierowników i szefów może zaś doprowadzić nas do awansu.

Jak rozwijać swoje umiejętności pozyskiwania klientów?
Każdy z nas chce być w swojej pracy efektywny i skuteczny. Wysoka skuteczność oraz efektywność zostaje bowiem bardzo często doceniona przez szefów. Docenienie przez kierowników i szefów może zaś doprowadzić nas do awansu. Niektórzy pną się po szczeblach kariery zawodowej bardzo szybko, właśnie dzięki zaangażowaniu.
Nie da się ukryć, że rozwój własnych umiejętności jest bardzo ważny z punktu widzenia osiągnięcia awansu. W swoje umiejętności i wiedzę merytoryczną warto inwestować również z innych względów. Przede wszystkim samorozwój przyczyni się do poprawy naszych relacji z klientem lub z potencjalnym klientem. Jest to szczególnie ważne w przypadku pracy w szeroko pojętym handlu.
Dobrze byłoby przeszkolić się z technik sprzedażowych. Z tego też względu warto brać udział w szkoleniach, zwłaszcza tych organizowanych w dużych, rozwijających się miastach, takich jak na przykład Wrocław. Szkolenia biznesowe Wrocław czy szkolenia handlowe Wrocław mogą sprawić, że w dość krótkim czasie staniemy się prawdziwymi specjalistami z zakresu sprzedaży.
Będziemy nie tylko znali techniki sprzedażowe, ale również będziemy świadomi tego jak należy ową sprzedaż domknąć. Nie ulega wątpliwości, że klienta trzeba również pozyskać. Pozyskanie klienta jak i odzyskanie zaufania klienta już straconego nie jest jednak zadaniem należącym do prostych.
Warto zadbać o odpowiednią prezencję, jeżeli posiadamy bezpośredni kontakt z klientem. Nie zapominajmy o estetycznym ubiorze oraz o tym jak niezmiernie ważna jest odpowiednia modulacja głosu. Bardzo ważna jest mowa niewerbalna, która bardzo często bywa niedoceniania przez wiele osób. Z całą jednak pewnością należy przyznać, że mowa niewerbalna powinna współgrać z mową werbalną.
Jeżeli bowiem nasz komunikat słowny pozostaje niejako w sprzeczności z mową ciała, możemy zapomnieć o pozyskaniu klienta. Możemy sprawić, że podczas kontaktu z nami będzie on się czuł rozkojarzony, bo nie będzie wiedział czy ma się koncentrować na naszej mowie werbalnej czy niewerbalnej. Nie dopuśćmy do tego.
Inteligentny telemarketing
Dziś nie wygrywa ten kto dużo dzwoni, tylko ten kto dzwoni mądrze. Poznaj inteligentny telemarketing – zamiast akwizytora stań się challanger’em. Szkolenie telemarketing pozwala na…Telefoniczna obsługa klienta
Szkolenie prowadzimy jako warsztat rozwiązań, który rozkłada na czynniki pierwsze standard obsługi telefonicznej klienta, relację między klientem a osobą obsługującą. W dzisiejszym świecie, gdzie komunikacja…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej