Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Kiedyś telemarketing to była kompetencja dla sprzedawców początkujących. Dziś skuteczny telemarketing wymaga kompetencji emocjonalnych, perswazyjnych, sprzedażowych oraz produktowych. Trudny okres, w który weszła gospodarka polska i światowa sprzyja przyjmowaniu najprostszych strategii sprzedażowych – a najłatwiej jest wdrożyć prosty telemarketing. Wasi klienci będą więc bombardowani całymi seriami zimnych telefonów, które nie będą miały ani sensu, ani efektywności.
Inteligentny telemarketing jest właściwą strategią na trudny czas i rzeczywistą przewagą konkurencyjną.
A co to jest inteligentny telemarketing?
Sztuka inwestowania swojego czasu w mądry sposób składa się z dwóch etapów:
Skuteczne szkolenie telemarketing to takie, które realizuje cele pracownika oraz przede wszystkim organizacji. Proponowany warsztat podnosi efektywność kontaktu telefonicznego na poziomie indywidualnym, dzięki czemu firma zyskuje wyższą efektywność na poziomie wskaźników (więcej spotkań, sprzedaży).
Specyfika kontaktu telefonicznego (w porównaniu do rozmowy bezpośredniej) ułatwia Klientowi odmowę. Klienci w coraz większym stopniu reagują na wszelkie propozycje negatywnie (będąc obiektem intensywnych akcji sprzedażowych i marketingowych). Seria reakcji odmownych często jednak powoduje frustrację u konsultantów/sprzedawców i niechęć do aktywnego przekonywania potencjalnych Klientów do spotkania bądź kupna produktu.
W związku z tym proponujemy, aby szkolenie telemarketing opierało na dwóch poziomach:
Poziom psychologiczny – wielu pracowników telesprzedaży już po pierwszej, ewentualnie drugiej odmowie rezygnuje z realizacji celu sprzedażowego. Poziom psychologiczny szkolenia pokazuje, w jaki sposób można przyjąć i obejść wielokrotną odmowę klienta. Tu wprowadzamy unikalny, trójpoziomowy model rozmowy telesprzedażowej.
Poziom merytoryczny – w tym obszarze projekt ma formułę propozycji konkretnych technik i narzędzi pozwalających:
Grupa docelowa:
Poziom psychologiczny – wielu pracowników telesprzedaży już po pierwszej, ewentualnie drugiej odmowie rezygnuje z realizacji celu sprzedażowego. Poziom psychologiczny szkolenia pokazuje, w jaki sposób można przyjąć i obejść wielokrotną odmowę klienta. Tu wprowadzamy unikalny, trójpoziomowy model rozmowy telesprzedażowej.
pracownicy zajmujący się wsparciem sprzedaży
Poziom psychologiczny – wielu pracowników telesprzedaży już po pierwszej, ewentualnie drugiej odmowie rezygnuje z realizacji celu sprzedażowego. Poziom psychologiczny szkolenia pokazuje, w jaki sposób można przyjąć i obejść wielokrotną odmowę klienta. Tu wprowadzamy unikalny, trójpoziomowy model rozmowy telesprzedażowej.
pracownicy zajmujący się wsparciem sprzedaży
1. Co pandemia zmieniła w telemarketingu?
2. Przełamywanie barier osobistych w telemarketingu
3. III poziomy rozmowy z Klientem
4. Typologia Klientów (preferencje komunikacyjne i perswazyjne)
5. Perswazja w rozmowie telefonicznej
6. Trudne sytuacje w rozmowie z Klientem
7. Szkolenie telemarketing – podsumowanie w formie wniosków na przyszłość
1. Wprowadzenie
2. Przełamywanie barier osobistych w telemarketingu
(w przeciwieństwie do kontaktu f2f mamy możliwość eksperymentowania z różnymi technikami wielokrotnie i bez konsekwencji – jak nam się nie uda mamy kolejną szansę)
3. III poziomy rozmowy z Klientem
4. Typologia Klientów (preferencje komunikacyjne i perswazyjne)
5. Perswazja w rozmowie telefonicznej
6. Trudne sytuacje w rozmowie z Klientem
7. Szkolenie telemarketing – podsumowanie w formie wniosków na przyszłość
1. Wprowadzenie
2. Przełamywanie barier osobistych w telemarketingu
(w przeciwieństwie do kontaktu f2f mamy możliwość eksperymentowania z różnymi technikami wielokrotnie i bez konsekwencji – jak nam się nie uda mamy kolejną szansę)
3. III poziomy rozmowy z Klientem
4. Typologia Klientów (preferencje komunikacyjne i perswazyjne)
5. Perswazja w rozmowie telefonicznej
6. Trudne sytuacje w rozmowie z Klientem
7. Szkolenie telemarketing – podsumowanie w formie wniosków na przyszłość
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Według badań DiscoverOrg, sprzedawcy firm o wysokim wzroście częściej widzą, że umiejętność cald call’i wpływa na ich wyniki sprzedaży (dwukrotnie częściej)
Pracując w globalnych koncernach zdobywał polskie rynki budując i rozwijając sieci sprzedaży w branżach FMCG, potem finansowej (B2B i B2C). Projektował i wdrażał strategie wielu działów handlowych – jest współtwórcą sukcesów sprzedażowych obecnych liderów branżowych. Specjalizuje się w obszarach sprzedaży, strategicznego zarządzania zmianą, negocjacji i mediacji oraz efektywnego zarządzania zespołem. Prowadził z sukcesem projekty wspierające fuzje i restrukturyzacje dużych korporacji sektorów: finansowego, transportu i logistyki, telekomunikacyjnego i medialnego. Współpracuje z uczelniami wyższymi. Prelegent na konferencjach, warsztatach i szkoleniach związanych z prowadzeniem biznesu w warunkach zmiany oraz zarządzaniem strategicznym i operacyjnym. Podczas szkolenia wspólnie z uczestnikami wykonuje telefony do potencjalnych klientów. Certyfikowany lifecoach z zamiłowania.
Jest trenerem, który wyrósł z menedżera. Przeszedł długą drogę od handlowca, przez stanowiska kierownika i dyrektora regionalnego do menedżera odpowiedzialnego za cały dział sprzedaży. Jest trenerem z unikalnym, 5-poziomowym doświadczeniem w dziedzinie sprzedaży i zarządzania sprzedażą. Jako menedżer projektował i wdrażał rozwiązania systemowe z zakresu marketingu i ZZL wspierające sprzedaż (systemy motywacyjne, system oceny, kompleksowe strategie marketingowe). 18 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń, ponad 2000 zrealizowanych dni szkoleniowych, powyżej 100 procesów coachingowych. Ekspert w podnoszeniu efektywności rozmów telefonicznych. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w firmach takich, jak: Danone Polska, Master Foods Polska (Mars Inc.), Netia Telekom, Wittchen, Generali i Stella Pack SA. Przedsiębiorca – prowadzi własną firmę.
już podczas studiów odpowiadał za wyniki sprzedażowe akcji promocyjnych (BTL) na terenie Łodzi. Kierował regionem sieci sprzedaży jednego z większych dyskontów w Polsce. Jako trener biznesu dbał o wdrożenie standardów sprzedaży i zarządzania siłami sprzedaży sieci SMYK. Zarządzał zespołem trenerów sprzedaży w PKO BP, który odpowiadał za zwiększanie wyników sprzedaży na podległym regionie. Specjalizuje się w szkoleniach managerskich i sprzedażowych – jest ceniony za umiejętność sprowadzenia skomplikowanych treści, do prosto stosowalnych nawyków. Od ponad 9 lat sprzedaje usługi rozwojowe i szkoleniowe. Ekspert w stosowaniu skutecznej perswazji popoprzez rozmowy telefoniczne. Na sali szkoleniowej dzieli się zarówno swoim doświadczeniem i dobrymi praktykami, jak również, jako psycholog, wiedzą z zakresu procesów podejmowania decyzji zakupowych.
Dyplomowany coach, assesor, trener biznesu. Posiada ponad 17 letnie doświadczenie pracy z ludźmi na stanowiskach handlowym, kierowniczym, konsultacyjnym oraz trenerskim w organizacjach takich jak: Work Service/Orange. W tym od ponad 10 lat na rynku szkoleniowo-doradczym jako trener sprzedaży w korporacjach międzynarodowych (Santander/Avon/UPC/Media Markt & Saturn). Ukończył studia na wydziale nauk społecznych oraz studium pedagogiczne z zakresu andragogiki osób dorosłych na Uniwersytecie Gdańskim. Absolwent studiów podyplomowych z zakresu ZZL oraz doradca zawodowy. Swoją przygodę sprzedażową rozpoczął już na studiach jako doradca klienta, gdzie po kilku miesiącach został kierownikiem, a następnie w niedługim czasie zarządzał grupą kierowników. Po czym tworzył i zarządzał firmą rekrutacyjną oraz otwierał nowe oddziały. Jego sukcesem zawodowym jest w wieku 24 lat zarządzanie grupą 220 osób oraz odniesienie z tą grupą najlepszych wyników w Polsce. Pasją jest łączenie podróżowania i z poznawaniem nowych kultur. Najbardziej upodobał sobie kulturę ormiańską.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Sprzedawcy potrafiący sprzedawać aktywnie do nowych klientów zarabiają o 70% więcej od tzw. Farmerów. Jest ich mniej na rynku i mogą oczekiwać wyższej „podstawy” oraz mają wyższą sprzedaż co przekłada się na prowizję.
Nowoczesny Klient kieruje się potrzebą oszczędności czasu i informacji. Stawia wiarygodność i profesonalizm nad relację i atmosferę rozmowy.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.