Jak stworzyć misję firmy?

Czym jest misja firmy? Jest to sformułowane przesłanie dotyczące działalności przedsiębiorstwa oraz jego głównego celu. Misja firmy musi być prosta, łatwa do zapamiętania i zrozumiała: zarówno dla pracowników, jak i całego grona konsumentów. Teoria jest prosta – zdecydowanie gorzej z praktyką, szczególnie w przypadku nowo otwartych przedsiębiorstw. Jak więc stworzyć misję firmy?
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Jakie są najskuteczniejsze techniki motywacyjne? Jak zostać mentorem dla mniej doświadczonych współpracowników? Jak stres wpływa na podejmowanie decyzji? Jak obudzić zespół sprzedażowy? Zobacz co proponujemy: Zapraszamy.- Zastanów się: jaki jest główny cel (poza oczywistym zarobkiem) przedsiębiorstwa?
- Skonfrontuj swoje założenie z rzeczywistością: czy jest ono realne? Jeśli nie – zmodyfikuj tak, by było.
- Ubierz w słowa: łatwy przekaz jest istotą tworzenia misji.
Najważniejszą częścią stworzenia misji firmy jest więc sformułowanie przekazu, który trafi do klientów oraz będzie reprezentował coś więcej, niż jedynie pusty, nieefektywny slogan. Jej istotą jest stworzenie charakterystycznego hasła, które zapadnie w pamięć oraz sprawi, że konsumenci wybiorą akurat to przedsiębiorstwo – często w oparciu o możliwość ochrony środowiska, walki z dyskryminacją lub zwyczajnej korzyści dla samego siebie.
Ownership mindset – Menedżer architektem odpowiedzialności
Współodpowiedzialność bierze się z poczucia współwłasności, a to z poczucia wpływu, współdecydowania i powiązania celów własnych z celami firmowymi. Zapraszamy na szkolenie ownership mindset –…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej