Negocjacje – przykłady, jakie mogą nam pomóc w tym procesie

Podpisanie w pełni korzystnej umowy z kontrahentem jest zazwyczaj efektem ciężkiej pracy handlowca. Musi on bowiem znaleźć dobrego partnera, dobrze zastanowić się, w jaki sposób przedstawić mu ofertę firmy, a następnie przeprowadzić z nim skuteczne negocjacje.

8 stycznia 2020
zdjęcie - Negocjacje – przykłady, jakie mogą nam pomóc w tym procesie

Negocjacje - przykłady, jakie mogą nam pomóc w tym procesie

Podpisanie w pełni korzystnej umowy z kontrahentem jest zazwyczaj efektem ciężkiej pracy handlowca. Musi on bowiem znaleźć dobrego partnera, dobrze zastanowić się, w jaki sposób przedstawić mu ofertę firmy, a następnie przeprowadzić z nim skuteczne negocjacje.

Aby być dobrym i skutecznym negocjatorem niezbędne są profesjonalne szkolenia negocjacje oraz szkolenia dla handlowców prowadzone pod okiem doświadczonych trenerów.

Szkolenia 2020 – jak przygotować się do negocjacji?

Większość osób pełniących ważne stanowiska kierownicze, w natłoku codziennych obowiązków związanych z pracą, poświęca niewiele czasu na przygotowanie się do współpracy z kontrahentem. Tymczasem to od jakości przygotowań zależy cały proces negocjacyjny.

Otóż rzetelnie przygotowana osoba w trakcie spotkania z kontrahentem nie zastanawia się nad każdym kolejnym krokiem, tylko działa zgodnie z przygotowanym wcześniej planem. Dobrze przygotowany handlowiec doskonale wie, w jaki sposób zachować się w przypadku nieoczekiwanego ruchu rozmówcy. Podczas przygotowania się do ważnej rozmowy biznesowej niezwykle wazne jest:

  • określanie przedmiotu negocjacji
  • dokładne zdefiniowanie celów i ich ważności
  • zapoznanie się z sytuacją drugiej strony negocjacji
  • podjecie decyzji o wyborze strategii

Obszerną wiedzę na ten temat pozwalają każdemu sprzedawcy nabyć profesjonalne szkolenia negocjacje oraz szkolenia dla handlowców.

Jak powszechnie wiadomo na sukces każdej rozwijającej się sukces firmy składa się tysiące małych porozumień. To od kumulacji wielu rund negocjacyjnych oraz od posiadanych kompetencji i motywacji ludzi w ich prowadzeniu zależy skuteczność rozmów.

Umiejętność dbania o interesy firmy oraz dobór odpowiedniej taktyki negocjacyjnej, to zatem kluczowa kompetencja każdego skutecznego menedżera. W tym celu niezbędne są nowoczesne szkolenia 2020z zakresu negocjacji.

Celem tych szkoleń jest wielostronne przygotowanie uczestników do rozpoznawania oraz stosowania w czasie rozmów poszczególnych taktyk negocjacyjnych. Podczas zajęć uczestnicy zapoznają się z prostymi sposobami sprawnego zarządzanie procesem negocjacyjnym oraz uczą się w jaki sposób skutecznie identyfikować intrygi oraz gry psychologiczne zastosowane wobec ich osoby.

Ponadto mogą dowiedzieć się jak stosować poszczególne techniki wspierające pozycję przed, w trakcie oraz po zakończeniu negocjacji. Dzięki tego typu szkoleniom każdy negocjator potrafi prowadzić w pełni skutecznie poszczególne rozmowy biznesowe.
 

ZOBACZ NAJCIEKAWSZE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

7 listopada 2017
Zaufanie: nawet najlepszy proces sprzedaży sam niczego nie sprzeda  Zdobycie miana zaufanego doradcy jest rzadko osiągane.Dlaczego? Wielu sprzedawców uważa, że sami mogą zdecydować, czy są zaufanymi doradcami, ale w rzeczywistości to klienci o tym decydują, czy sprzedawca jest godny zaufania. Zachowania klientów i badania nad przegranymi kontraktami wskazują, że większość klientów nie ufa sprzedawcom lub nie widzi w nich godnych...
28 sierpnia 2018
Model Sprzedaży Challenger Sales – Sprzedaż Prowokatywna Wstęp Modele i podejścia do sprzedaży pojawiają się i znikają. To, co kilka lat temu było najgorętszym i najczęściej stosowanym podejściem do sprzedaży, jest obecnie uważane za staroświeckie. Ta „krótka żywotność” jest spowodowana trendami branżowymi, wpływami zewnętrznymi i ogólną gospodarką. W książce The Challenger Sale autorzy Matthew Dixon i Brent Adamson przedstawiają model,...
13 listopada 2018
  21 technik sprzedaży opartych na dowodach   Techniki sprzedaży - wstęp Co sprawia, że niektórzy sprzedawcy są lepsi od innych? Posiadanie odpowiednich umiejętności i doświadczenia z pewnością jest ważne, ale bycie najlepszym sprzedawcą w firmie zależy również od czegoś więcej. W ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat zostało przeprowadzonych wiele badań naukowych dotyczących tego, w jaki sposób ludzki mózg dokonuje wyborów...
25 czerwca 2019
Storytelling sztuka opowiadania historii w celu zaangażowania odbiorcy, publiczności i budowania więzi z klientem. Narrator przekazuje informację, wiadomości i wiedzę w zabawny i ciekawy sposób. Jego narzędziami są techniki werbalne oraz niewerbalne. Storytelling to relacja ze zdarzenia. Historia może być autentyczna lub fikcyjna, ale dobra historia zawsze zawiera element prawdy, nawet jeśli jest fikcją. Przekaz, który niesie, musi być prawdziwy...
8 stycznia 2020
  Style negocjacji według Willema Mastenbroeka Definicja Negocjacje są procesem, w którym biorą udział co najmniej dwie strony. Stanowiska stron są rozbieżne i stanowią przeszkodę w realizacji indywidualnych interesów. Negocjacje mają na celu uzgodnienie stanowisk. Negocjacje – codzienny element życia Negocjacje istnieją od zawsze. Tam, gdzie jest dwoje ludzi, tam zazwyczaj pojawia się konflikt lub przynajmniej różnica stanowisk. Pragnąc wypracować...

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

28 lipca 2022
Praca sprzedawcy jest wymagająca, bo częściej ponosimy porażkę niż wygraną, ale na tej bazie buduje się sukces. Jak sobie z nimi radzić?
27 kwietnia 2022
Znajomość własnej kultury i kultur, z którymi podejmowana jest komunikacja na jakimkolwiek poziomie owocuje wytworzeniem się świadomości kulturowej, czyli umiejętności rozpoznania i zrozumienia wpływu kultury na ludzkie zachowania i idee oraz wpływu własnej kultury na postrzeganie świata, proces oceniania i podejmowania decyzji. Aby dojść do etapu efektywnej komunikacji międzykulturowej niezbędna jest inwestycja czasu, energii i starań w wykluczenie uprzedzeń i...
8 stycznia 2020
Willem Mastenbroek wyróżnił cztery style prowadzenia negocjacji. Każdy ma swoje plusy i minusy.
15 kwietnia 2019
Perswazja to społeczny wpływ na przekonania, postawy, intencje, motywacje i zachowania. Jest to forma manipulacji oparta na zaangażowaniu, która może zmienić nasze myśli i zachowania. Zasady perswazji posługują się słowami mającymi wpłynąć na innych ludzi i osiągnąć pożądane zmiany.
4 grudnia 2018
Storytelling sztuka opowiadania historii w celu zaangażowania publiczności i budowania więzi z klientem. Narrator przekazuje wiadomość, informacje i wiedzę w zabawny, ciekawy sposób. Jego narzędziami są techniki werbalne i niewerbalne.
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.: 505 273 550,

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.