Szkolenia dla firm Warszawa – oferta i możliwości

Szkolenia z technik sprzedaży to bardzo dobry pomysł na zwiększenie obrotów firmy. Pracownicy przeszkoleni w tym zakresie będą wiedzieli, jak wypromować dany produkt, w jaki sposób trzeba rozmawiać z klientem, jak dokonać właściwej prezentacji danej rzeczy itd. Jednak pozostaje jedna kwestia – w jaki sposób wybierać szkolenia? Jakimi zasadami kierować się podczas wyboru?
25 maja 2018
zdjęcie - Szkolenia dla firm Warszawa – oferta i możliwości
 
Szkolenia z technik sprzedaży to bardzo dobry pomysł na zwiększenie obrotów firmy. Pracownicy przeszkoleni w tym zakresie będą wiedzieli, jak wypromować dany produkt, w jaki sposób trzeba rozmawiać z klientem, jak dokonać właściwej prezentacji danej rzeczy itd. Jednak pozostaje jedna kwestia - w jaki sposób wybierać szkolenia? Jakimi zasadami kierować się podczas wyboru?

1) wybór odpowiedniego szkolenia

Przede wszystkim na początek warto wspomnieć, że musimy zdawać sobie sprawę z faktu, że jedno szkolenie nigdy nie wystarczy, aby osiągnąć sukces w firmie. Świetnie, że zrobiliśmy pierwszy krok i zdecydowaliśmy się na szkolenie z technik sprzedaży, niemniej jednak jeśli nasi pracownicy będą je znali, a nie będą potrafili się zaprezentować, a ponadto w naszej firmie kuleć będzie strona reklamowa, to dużo nie zdziałamy... Oczywiście, część z czytelników pomyśli teraz, że w zasadzie po co w takim razie inwestować w jakiekolwiek szkolenia, skoro każde następnego pociąga tylko za sobą kolejne wydatki? Jednak warto zauważyć, że już po jednym dobrym szkoleniu szybko zauważymy znaczącą poprawę działania firmy, a co za tym idzie - większe zyski.

2) wybór odpowiedniej firmy

Kiedy zacznijmy szukać firmy, która przeprowadziłaby dla nas szkolenie, to zauważymy, że dzisiaj w zasadzie takich firm to jest mnóstwo. Pamiętajmy, że część z nich tworzą osoby, które wywęszyły możliwość łatwego zarobku w coachingu... Tych oczywiście zdecydowanie należy unikać. Jak jedna możemy się przed nimi obronić? Otóż przede wszystkim sprawdźmy, jakie kompetencje i doświadczenie ma osoba prowadząca z nami szkolenie. Od jak wielu lat zajmuje się danym zagadnieniem? Czy posiada jakieś doświadczenie praktyczne w danym zakresie? Czy rzeczywiście doszła do jakiegoś sukcesu. Co jest bowiem niezmiernie istotne - każdy z nas powinien uczyć się od najlepszych. Nie wybierajmy szkolenia z technik sprzedaży prowadzonego przez nowicjusza w tym zakresie, kierując się zasadą, że przecież my też niewiele umiemy. Lepiej od razu iść do profesjonalisty.

ZOBACZ NAJCIEKAWSZE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

7 listopada 2017
Zaufanie: nawet najlepszy proces sprzedaży sam niczego nie sprzeda  Zdobycie miana zaufanego doradcy jest rzadko osiągane.Dlaczego? Wielu sprzedawców uważa, że sami mogą zdecydować, czy są zaufanymi doradcami, ale w rzeczywistości to klienci o tym decydują, czy sprzedawca jest godny zaufania. Zachowania klientów i badania nad przegranymi kontraktami wskazują, że większość klientów nie ufa sprzedawcom lub nie widzi w nich godnych...
28 sierpnia 2018
Model Sprzedaży Challenger Sales – Sprzedaż Prowokatywna Wstęp Modele i podejścia do sprzedaży pojawiają się i znikają. To, co kilka lat temu było najgorętszym i najczęściej stosowanym podejściem do sprzedaży, jest obecnie uważane za staroświeckie. Ta „krótka żywotność” jest spowodowana trendami branżowymi, wpływami zewnętrznymi i ogólną gospodarką. W książce The Challenger Sale autorzy Matthew Dixon i Brent Adamson przedstawiają model,...
13 listopada 2018
  21 technik sprzedaży opartych na dowodach   Techniki sprzedaży - wstęp Co sprawia, że niektórzy sprzedawcy są lepsi od innych? Posiadanie odpowiednich umiejętności i doświadczenia z pewnością jest ważne, ale bycie najlepszym sprzedawcą w firmie zależy również od czegoś więcej. W ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat zostało przeprowadzonych wiele badań naukowych dotyczących tego, w jaki sposób ludzki mózg dokonuje wyborów...
25 czerwca 2019
Storytelling sztuka opowiadania historii w celu zaangażowania odbiorcy, publiczności i budowania więzi z klientem. Narrator przekazuje informację, wiadomości i wiedzę w zabawny i ciekawy sposób. Jego narzędziami są techniki werbalne oraz niewerbalne. Storytelling to relacja ze zdarzenia. Historia może być autentyczna lub fikcyjna, ale dobra historia zawsze zawiera element prawdy, nawet jeśli jest fikcją. Przekaz, który niesie, musi być prawdziwy...
8 stycznia 2020
  Style negocjacji według Willema Mastenbroeka Definicja Negocjacje są procesem, w którym biorą udział co najmniej dwie strony. Stanowiska stron są rozbieżne i stanowią przeszkodę w realizacji indywidualnych interesów. Negocjacje mają na celu uzgodnienie stanowisk. Negocjacje – codzienny element życia Negocjacje istnieją od zawsze. Tam, gdzie jest dwoje ludzi, tam zazwyczaj pojawia się konflikt lub przynajmniej różnica stanowisk. Pragnąc wypracować...

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

27 kwietnia 2022
Znajomość własnej kultury i kultur, z którymi podejmowana jest komunikacja na jakimkolwiek poziomie owocuje wytworzeniem się świadomości kulturowej, czyli umiejętności rozpoznania i zrozumienia wpływu kultury na ludzkie zachowania i idee oraz wpływu własnej kultury na postrzeganie świata, proces oceniania i podejmowania decyzji. Aby dojść do etapu efektywnej komunikacji międzykulturowej niezbędna jest inwestycja czasu, energii i starań w wykluczenie uprzedzeń i...
8 stycznia 2020
Willem Mastenbroek wyróżnił cztery style prowadzenia negocjacji. Każdy ma swoje plusy i minusy.
15 kwietnia 2019
Perswazja to społeczny wpływ na przekonania, postawy, intencje, motywacje i zachowania. Jest to forma manipulacji oparta na zaangażowaniu, która może zmienić nasze myśli i zachowania. Zasady perswazji posługują się słowami mającymi wpłynąć na innych ludzi i osiągnąć pożądane zmiany.
4 grudnia 2018
Storytelling sztuka opowiadania historii w celu zaangażowania publiczności i budowania więzi z klientem. Narrator przekazuje wiadomość, informacje i wiedzę w zabawny, ciekawy sposób. Jego narzędziami są techniki werbalne i niewerbalne.
13 listopada 2018
W ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat zostało przeprowadzonych wiele badań naukowych dotyczących tego, w jaki sposób ludzki mózg dokonuje wyborów i jakie czynniki mogą wpływać na to, co mówimy i robimy, w tym także – co kupujemy. Co najlepsze, ta wiedza naukowa jest łatwo dostępna i może pomóc ci w zostaniu świetnym sprzedawcą.
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.