Szkolenia handlowe pozwolą na większy rozwój firmy

Prowadząc działalność usługową niezwykle istotne jest zdobywanie nowych kontrahentów i nawiązywanie oraz utrzymanie relacji z klientami. Wszystko to prowadzi do rozwoju firm, gdyż wraz ze zwiększeniem sprzedaży danego dobra, zwiększa się zysk, który można zainwestować w poszerzenie działalności.

zdjęcie - (the_title())

     

    Prowadząc działalność usługową niezwykle istotne jest zdobywanie nowych kontrahentów i nawiązywanie oraz utrzymanie relacji z klientami. Wszystko to prowadzi do rozwoju firm, gdyż wraz ze zwiększeniem sprzedaży danego dobra, zwiększa się zysk, który można zainwestować w poszerzenie działalności.

    Jednak nawiązanie nowych relacji, czy też wzmocnienie już istniejących wymaga wiedzy i specjalnych umiejętności. Dlatego tak ważne są szkolenia handlowe. Adresowane są one zarówno do handlowców, przedstawicieli handlowych, właścicieli firm usługowych, a także do tych, którzy swoją przyszłość zamierzają łączyć z szeroko rozumianym sektorem usługowym.
    Najpierw należy poznać zagadnienia sprzedażowe, czyli wszystko, co łączy się ze sprzedażą np. jakość w porównaniu do ceny.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    W sprzedaży bardzo ważne są: koncentracja na kliencie i budowanie z nim relacji, elastyczność w rozmowie, szybkie podnoszenie się po porażce, umiejętność sprostania sytuacjom nieoczekiwanym i trudnym. Zdobądź kluczowe kompetencje niezbędne w profesjonalnej sprzedaży. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą szkoleń dla handlowców. Zobacz również: szkolenie z negocjacji, szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta.

    Aby sprzedać dany produkt, czy też usługę należy poznać techniki sprzedaży, które ułatwią również nawiązanie więzi z klientem, która będzie skutkować sprzedaniem mu danej usługi. Szkolenie obejmuje również negocjacje, jednak wbrew powszechnej opinii jest to najbardziej skomplikowany aspekt szkolenia, gdyż to on w dużej mierze odpowiada za sukces firmy. Prowadząc negocjacje, to właśnie negocjator powinien uzyskać konkretną przewagę na rozmówcą. Zatem ważne jest wsłuchiwanie się w to co mówi rozmówca, ale również obserwowanie jego gałek ocznych, czy też mowy ciała. Tutaj chodzi o zasadę, w myśl której aby osiągnąć sukces w sprzedaży należy dostosować swój język i mowę ciała do potencjalnego klienta. Podobny system reprezentacji, czy zajęć łączy, a zatem jest większa szansa na zdobycie nowego klienta. Oczywiście szkolenia muszą również zawierać element psychologii, gdyż poznanie osobowości człowieka, a tym samym jego potrzeb pozwoli na znalezienie i dobranie najlepszych metod sprzedaży.

    Zatem dzięki szkoleniu słuchacz pozna typy osobowości oraz zdobędzie umiejętności jaką metodę dobrać do danego typu. To także zrozumienie drugiego człowieka i empatia w stosunku do niego oraz szeroko rozumiana podmiotowość. Wszystko to sprawi, że relację z klientem będą trwalsze, a zdobycie nowych łatwiejsze.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    Zapraszamy do naszej

    gamma Wiki +

    Znajdziesz tam:
    • 800 pigułek wiedzy
    • 40 filmów edukacyjnych
    • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
    Raporty HR
    Raporty HR

    Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

    Video
    Video

    Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

    Audio
    Audio

    Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

    Artykuły
    Artykuły

    Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108


    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.