Szkolenie z obsługi klienta

Wizytówką każdej firmy obsługującej klientów są jej pracownicy. To oni odpowiadają za zadowolenie i lojalność klientów. Pracownicy, którzy w sposób profesjonalny podchodzą do wykonywania swoich obowiązków są zaangażowani w wykonywaną pracę oraz budują pozytywne relacje z klientami.

zdjęcie - (the_title())

 

Wizytówką każdej firmy obsługującej klientów są jej pracownicy. To oni odpowiadają za zadowolenie i lojalność klientów. Pracownicy, którzy w sposób profesjonalny podchodzą do wykonywania swoich obowiązków są zaangażowani w wykonywaną pracę oraz budują pozytywne relacje z klientami. To w sposób bezpośredni wpływa na maksymalizację zysków przedsiębiorstwa.


Każdy pracodawca wie, że zadowoleni pracownicy przynoszą większe zyski firmie. Z tego względu w przypadku osób zajmujących się obsługą klienta częstą praktyką jest organizowanie szkoleń z tego zakresu. Pracownik uczy się nowych umiejętności, jest bardziej pewny siebie i efektywniejszy w pracy. Niezależnie od branży pracownicy, którzy posiadają wiedzę o zasadach profesjonalnej obsługi klienta, lepiej radzą sobie w każdej, nawet trudnej sytuacji. Szkolenia z prawidłowej obsługi klienta dają wiele korzyści zarówno dla pracodawcy, pracowników jak i dla klientów. Dzięki udziałowi w szkoleniu pracownicy są bardziej zmotywowani do działania i doskonalenia obsługi. Uczestnicy szkolenia nabywają również wiedzę na temat sposobów radzenia sobie z trudnym klientem oraz sposobów radzenia sobie z własnymi, negatywnymi emocjami.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie telemarketing, szkolenia handlowe.


Celem każdego szkolenia z obsługi klienta powinno być zbudowanie motywacji uczestników do ciągłego doskonalenia swoich umiejętności. Poznanie zasad i elementów kluczowych podczas kontaktów z klientami pozwala na maksymalizowanie zysków w firmie. Podczas szkolenia uczestnicy w praktyce wykorzystują zdobytą wiedzę. Metod szkoleniowych jest wiele. Jedną z nich jest granie scenek sytuacyjnych, podczas których uczestnicy uczą się jak reagować w danej sytuacji. Buduje to poczucie własnej wartości, otwartości oraz profesjonalizmu. Pracownik, który przećwiczył daną sytuację w kontrolowany sposób na szkoleniu, lepiej radzi sobie w przypadku wystąpienia tego problemu w prawdziwej pracy zawodowej. Szkolenia z obsługi klienta najczęściej trwają około dwóch dni. Podczas szkolenia trenerzy odpowiadają na każde zadane pytanie, dzięki czemu szkolenie jest bardziej efektywne.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

Zapraszamy do naszej

gamma Wiki +

Znajdziesz tam:
  • 800 pigułek wiedzy
  • 40 filmów edukacyjnych
  • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
Raporty HR
Raporty HR

Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

Video
Video

Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

Audio
Audio

Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

Artykuły
Artykuły

Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.