Sprzedaż w sklepie zależy w dużym stopniu od umiejętności ekspedientów. Praca zaczyna się już od chwili wejścia klienta do sklepu. Na początku ważne jest właściwe powitanie, zapewnienie mu swobody, nawiązanie rozmowy, zaprezentowanie towaru - wszystko to podstawowe umiejętności profesjonalnego sprzedawcy w sklepie. Dobrze przygotowany ekspedient zdoła sprzedać więcej, zyskując przy okazji sympatię klientów.
Techniki sprzedaży w sklepie
Na szkolenie dla sprzedawców zdecydować powinni się w szczególności ekspedienci i kierownicy z jednej bądź wielu sieci sklepów. Szkolenia pozwolą dostosować program do naszych potrzeb, stosując przy tym towary i ćwiczenia dopasowane pod sklep. Szkolenie ułatwia sprzedawać towary, obsługiwać klientów i organizować pracę sklepu. Polepszy się również sposób sprzedaży oferowanego przez nas asortymentu.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Co to jest sprzedaż narracyjna? Jak finalizować sprzedaż? Jakie są zaawansowane techniki sprzedaży B2B? Jak po porażce wrócić do pełnej efektywności? Jak komunikować się z trudnym klientem?
Gamma – firma szkoleniowa roku.
Odpowiedni warsztat zawiera scenki handlowe i przykładowe sytuacje w sklepach. Dzięki temu sprzedawcy poznają techniki sprzedaży, które później mogą zastosować w sklepie. Dostosowywanie szkolenia pod specyfikę sklepów zachęca ekspedientów do aktywnego udziału w szkoleniu, przynosząc przy tym niesamowicie szybkie efekty.
Co daje szkolenie?
Szkolenie dla sprzedawców niesie ze sobą wiele korzyści. Sprzedawcy zyskują większą skuteczność i mniej stresują się przy obsłudze klientów. Zyskują większą motywację do pracy, z kolei sklep może cieszyć się wzrostem przychodów, nowych i lojalnych klientów oraz zdobytą przewagą nad konkurencyjnymi sklepami.
Szkolenie ze sprzedaży to szkolenie praktyczne, w którym połączono techniki z dużą ilością scenek i ćwiczeń, co pozwala przeszkolić naszych sprzedawców w codziennych sytuacjach, jakie występują podczas obsługi klientów.
Wszystko to pomaga rozwiązywać praktyczne problemy w szybszym czasie, a my możemy cieszyć się świetnie wyszkolonymi pracownikami. Dodatkowo, każdy uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe i podręcznik - dostosowane do sprzedawanego w sklepie asortymentu. Pozwala to zwiększyć skuteczność pracowników i przygotować ich na różne sytuacje.