Szkolenie z obsługi klienta

Nie od dziś wiadomo, że (jak mawiał klasyk) kontrola jest najwyższą formą zaufania. Z tego też powodu każdy pracownik przechodzi swego rodzaju testy i podlega ocenom. Czasami ma tego świadomość (raczej trudno nie mieć siedząc przed przełożonym), a czasami ocena taka jest robiona z ukrycia, na przykład poprzez Tajemniczego Klienta. 

     
    Nie od dziś wiadomo, że (jak mawiał klasyk) kontrola jest najwyższą formą zaufania. Z tego też powodu każdy pracownik przechodzi swego rodzaju testy i podlega ocenom. Czasami ma tego świadomość (raczej trudno nie mieć siedząc przed przełożonym), a czasami ocena taka jest robiona z ukrycia, na przykład poprzez Tajemniczego Klienta.

    Ta ostatnia forma zyskuje coraz bardziej na popularności, pozwala bowiem z jednej strony na sprawdzenie jak sprzedawca odnosi się do różnego typu klientów (kontrolujący może się wcielić w różne role), a z drugiej podnosi jakość obsługi, jeżeli pracownicy mają świadomość, że w każdej chwili mogą zostać poddani ocenie przez nieznajomą osobę.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Szkolenia z negocjacji - weź udział w negocjacyjnej grze i zdobądź praktyczne umiejętności z zakresu negocjacji. Zwiększ pewność siebie, poznaj zasady komunikacji w negocjacjach i skutecznie prowadź rozmowy. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się z programem szkolenia z negocjacji.

    Mogą Cię również zainteresować: szkolenie techniki sprzedaży, szkolenia dla sprzedawców.

    Jeżeli jednak chcesz poddawać pracowników takiej kontroli, wzbudzać w nich permanentną niepewność, zadbać musisz o ich odpowiednie przygotowanie do pracy. Jeżeli bowiem pracownik nie posiada odpowiedniej wiedzy (choćby z zakresu oferowanych przez firmę produktów lub usług) może go to tylko zdemotywować, zamiast podnosić jakość obsługi. Osobom pracującym w handlu lub usługach z pewnością przydatne będzie szkolenie z obsługi klienta.

    Poznają na nim nie tylko zasady savoir vivre’u biznesowego, uczestnicy także będą mieć okazję rozwinąć swoje umiejętności z zakresu komunikacji, czy nawiązywania relacji.
     
    Niezwykle istotne jest to, by osoby posiadające predyspozycję do pracy w obsłudze klienta także szlifowały swój warsztat. Pamiętać też należy, że klienta nic tak nie rozdrażnia jak sprzedawca nieznający oferty własnej firmy.

    W związku z tym, każda z osób bezpośrednio związana ze sprzedażą czegokolwiek (kelner, sprzedawca samochodów, czy ubezpieczeń na życie) powinien gruntownie zapoznać się z oferowanym towarem, czy usługą.

    I nie wystarczy tu tylko dać broszury dostępne klientom. Jego wiedza powinna być na tyle głęboka, by był w stanie poradzić sobie z pytaniami dociekliwego potencjalnego kupca (a wiadomo, że prędzej czy później na takiego się trafi – choćby właśnie na owego wspomnianego wcześniej Tajemniczego Klienta).

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza