![Gamma - Design Thinking metoda](https://www.projektgamma.pl/wp-content/uploads/images/strefa-wiedzy/x_design-thinking-metoda.jpg)
Design Thinking stanowi coraz bardziej popularną metodę tworzenia innowacyjnych rozwiązań, która przede wszystkim opiera się na odkryciu, a w późniejszym etapie dokładnym zrozumieniu i dostosowaniu wszystkich działań przedsiębiorstwa do potrzeb klientów. W przypadku Design thinking metoda punktem wyjścia zawsze i niezmienne jest końcowy odbiorca i jego realne problemy. Design thinking to metoda od dawien dawna stosowana na całym świecie ( od ponad 20 lat), jednak polskie firmy dopiero całkiem niedawno odkryły zalety, jakie daje sprawdzona metoda Design Thinking. Warto jednak zdawać sobie sprawę z tego, że na Design Thinking składają się nie tylko bardzo konkretne schematy działania i narzędzia, jakie wykorzystywane są do osiągnięcia założonego przez przedsiębiorców celu. Bardzo często w przypadku przeważającej ilości przedsiębiorstw okazuje się, że Design Thinking to także pewien sposób myślenia, który niejako po czasie staje się pewną kulturą danej firmy. Zawsze projekt, który tworzony został na bazie Design Thinking ocenić można z trzech perspektyw.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Firma Gamma sp. j. zaprasza na
szkolenie z Design Thinking. Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową, gdzie uczestnicy zostaną przeprowadzeni przez cykl Design Thinking. Dzięki temu, mogą oni od razu przećwiczyć idee Design Thinking, co pozwala na szybsze wdrożenie tej metodyki w praktykę zawodową. Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników działu HR. Zobacz również:
szkolenie zarządzanie projektami,
szkolenia dla menedżerów.
Pierwsza jest perspektywa klienta czy użytkownika, uznawana oczywiście a perspektywę kluczową całego procesu. Przedsiębiorstwo które zrozumie motywację i najważniejsze przekonania swojej docelowej grupy klientów, jest w stanie stworzyć nie tylko innowacyjne, ale i niezwykle praktyczne w zastosowaniu rozwiązania. Drugą perspektywą jest perspektywa biznesowa. Tu technologia łączyć się musi bezbłędnie z modele biznesowym, który doprowadzić może firmę nie tylko do sukcesu finansowego. W perspektywie biznesowej przedsiębiorcy liczyć się muszą także z konkurencją oraz aktualną sytuacją, jaka obowiązuje na rynku. Trzecią perspektywą jest perspektywa dostępnej technologii. Każde z przedsiębiorstw, przy wdrażaniu coraz to nowszych innowacji musi przede wszystkim mieć na uwadze, czy dany pomysł będzie możliwy do zrealizowania pod względem technicznym. Bowiem nawet najlepszy pomysł, jeśli niemożliwy lub niezwykle skomplikowany w pełnej realizacji, nie doprowadzi do osiągniętych celów.