Informacja przekazana w eter
Skuteczna obsługa klienta jest bardzo ważna – coraz większa ilość przedsiębiorców i właścicieli mniejszych i większych firm zaczyna zwracać na to szczególną uwagę. Inwestowanie w szkolenia z obsługi klienta dla pracowników staje się coraz bardziej popularne – właściciele firm wiedzą, że to się opłaca, a taka inwestycja szybko się zwróci.

Życie każdego człowieka opiera się na interakcjach z innymi, budowaniu więzi, łączeniu się w grupy i realizowaniu celów – własnych i wspólnych. Podobnie jest w firmie – każdy jej pracownik przydzielony zostaje do określonego działu, w którym musi realizować wyznaczone cele wraz z pozostałymi członkami zespołu. Aby skutecznie wypełnić to zadanie, konieczne jest sprawne porozumiewanie się – tzn. przekazywanie i odbieranie informacji, a także ich poprawne interpretowanie.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Zapraszamy do udziału w szkoleniu z komunikacji. Dzięki temu szkoleniu rozwiniesz m.in.: umiejętność wyrażania swoich myśli w sposób prosty i precyzyjny, umiejętność aktywnego słuchana, umiejętność przyjmowania i udzielania informacji zwrotnej.Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenia z rozwoju osobistego, szkolenie pewność siebie w biznesie.
Czy można się tego nauczyć?
Każdy kto choć raz pracował w zespole wie, że wewnętrzna komunikacja nie zawsze jest prosta. W wielu wypadkach wpływa na to ma nieosowienie zarządzanie i różnice między poszczególnymi członkami. W źle prowadzonej grupie dochodzi do licznych spięć i konfliktów, które mają znaczący wpływ na efektywność pracy. Nawet jeżeli ktoś nie jest bezpośrednio zaangażowany w spór, odczuwa napiętą atmosferę.
Aby zapobiec tego rodzaju sytuacjom, proponowane są szkolenia z komunikacji, które pomagają nauczyć pracowników rozmawiać ze sobą. Jeżeli pojawią się problemy, wskazują one, jak najlepiej im zaradzić oraz gdzie szukać źródła konfliktu. Tego rodzaju kursy duży nacisk stawiają na akceptację i zrozumienie drugiego człowieka, dzięki czemu podnosi się wydajność zespołu.
W programie takich szkoleń znajdują się również zagadnienia związane z osobistą prezencją oraz uczą, w jaki sposób wyrażać własne zdanie. Jest to pomocne zwłaszcza, kiedy pracownik posiada najlepsze rozwiązanie sytuacji, a przynajmniej sugestię, która pomogłaby je znaleźć, ale obawia się o nim powiedzieć.
Dla kogo jest takie szkolenie komunikacja?
Nie trzeba posiadać żadnych szczególnych umiejętności, aby móc uczestniczyć w takim kursie. Ważna jest jedynie chęć do nauki oraz otwarcie. Niektóre rzeczy mogą się wydawać bardzo trudne do zaakceptować bądź też zwyczajnie nieodpowiednie z punktu widzenia konkretnych osób, ale tylko dzięki przezwyciężeniu tych oporów możliwe jest sprawne polepszenie własnych umiejętności oraz szansa na wniesienie własnego wkładu do pracy zespołu pracowniczego.
Asertywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów
Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą – na poziomie technik postaw. Szkolenia z asertywności uczą technik rozwiązywania konfliktów i dają szansę na rozwiązywanie…Asertywna komunikacja i efektywność osobista w życiu zawodowym i prywatnym
Czy kiedykolwiek zadawałeś sobie pytanie, czy Twoja skuteczność w biznesie ma jakikolwiek związek z Twoją asertywnością i umiejętnością komunikacji z innymi? Czy naprawdę uważasz, że asertywność…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej