Informacja przekazana w eter

Skuteczna obsługa klienta jest bardzo ważna – coraz większa ilość przedsiębiorców i właścicieli mniejszych i większych firm zaczyna zwracać na to szczególną uwagę. Inwestowanie w szkolenia z obsługi klienta dla pracowników staje się coraz bardziej popularne – właściciele firm wiedzą, że to się opłaca, a taka inwestycja szybko się zwróci.

zdjęcie - (the_title())

 

Życie każdego człowieka opiera się na interakcjach z innymi, budowaniu więzi, łączeniu się w grupy i realizowaniu celów – własnych i wspólnych. Podobnie jest w firmie – każdy jej pracownik przydzielony zostaje do określonego działu, w którym musi realizować wyznaczone cele wraz z pozostałymi członkami zespołu. Aby skutecznie wypełnić to zadanie, konieczne jest sprawne porozumiewanie się – tzn. przekazywanie i odbieranie informacji, a także ich poprawne interpretowanie.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Zapraszamy do udziału w szkoleniu z komunikacji. Dzięki temu szkoleniu rozwiniesz m.in.: umiejętność wyrażania swoich myśli w sposób prosty i precyzyjny, umiejętność aktywnego słuchana, umiejętność przyjmowania i udzielania informacji zwrotnej.

Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenia z rozwoju osobistego, szkolenie pewność siebie w biznesie.



Czy można się tego nauczyć?

Każdy kto choć raz pracował w zespole wie, że wewnętrzna komunikacja nie zawsze jest prosta. W wielu wypadkach wpływa na to ma nieosowienie zarządzanie i różnice między poszczególnymi członkami. W źle prowadzonej grupie dochodzi do licznych spięć i konfliktów, które mają znaczący wpływ na efektywność pracy. Nawet jeżeli ktoś nie jest bezpośrednio zaangażowany w spór, odczuwa napiętą atmosferę.

Aby zapobiec tego rodzaju sytuacjom, proponowane są szkolenia z komunikacji, które pomagają nauczyć pracowników rozmawiać ze sobą. Jeżeli pojawią się problemy, wskazują one, jak najlepiej im zaradzić oraz gdzie szukać źródła konfliktu. Tego rodzaju kursy duży nacisk stawiają na akceptację i zrozumienie drugiego człowieka, dzięki czemu podnosi się wydajność zespołu.

W programie takich szkoleń znajdują się również zagadnienia związane z osobistą prezencją oraz uczą, w jaki sposób wyrażać własne zdanie. Jest to pomocne zwłaszcza, kiedy pracownik posiada najlepsze rozwiązanie sytuacji, a przynajmniej sugestię, która pomogłaby je znaleźć, ale obawia się o nim powiedzieć.

Dla kogo jest takie szkolenie komunikacja?

Nie trzeba posiadać żadnych szczególnych umiejętności, aby móc uczestniczyć w takim kursie. Ważna jest jedynie chęć do nauki oraz otwarcie. Niektóre rzeczy mogą się wydawać bardzo trudne do zaakceptować bądź też zwyczajnie nieodpowiednie z punktu widzenia konkretnych osób, ale tylko dzięki przezwyciężeniu tych oporów możliwe jest sprawne polepszenie własnych umiejętności oraz szansa na wniesienie własnego wkładu do pracy zespołu pracowniczego.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

Zapraszamy do naszej

gamma Wiki +

Znajdziesz tam:
  • 800 pigułek wiedzy
  • 40 filmów edukacyjnych
  • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
Raporty HR
Raporty HR

Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

Video
Video

Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

Audio
Audio

Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

Artykuły
Artykuły

Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.