Inne strony: GAMMA DISCOVER
Dobra rozmowa jest tak stymulująca jak czarna kawa i tak samo trudno po niej zasnąć

EFFECTIVE COMMUNICATION - praktyczny warsztat komunikacji interpersonalnej w relacjach biznesowych

Szkolenia otwarte: Efektywność osobista
Komunikacja to kompetencja fundamentalna - leży u podstaw większości czynności wykonywanych przez menedżerów, specjalistów i sprzedawców. Szkolenie z komunikacji interpersonalnej to zestaw praktycznych, skutecznych narzędzi, które łatwo wdrożyć do swojej pracy. Serdecznie zapraszamy!

IDEA SZKOLENIA

Komunikacja jest uniwersalnym narzędziem, które wykorzystujemy niezależnie od tego, czym się zajmujemy. Trudno wyobrazić sobie dzisiaj jakiekolwiek stanowisko, którego efekty pracy nie są powiązane z efektami pracy innych osób. Na naszą pracę wpływ mają inni ludzie (klienci, przełożeni, współpracownicy), ale także efekty naszej pracy wpływają na efekty pracy innych osób. Komunikacja interpersonalna leży u podstaw wszelkich interakcji pomiędzy ludźmi. Głównym celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i narzędzi ułatwiających komunikację.

Biorąc pod uwagę wspomnianą siatkę wzajemnych zależności, komunikacja staje się niezwykle ważną kompetencją. Jest bowiem niezwykle ważne, abyśmy nie tylko maksymalnie precyzyjnie formułowali nasze oczekiwania wobec innych ludzi, ale również potrafili poinformować innych o naszych możliwościach czy ograniczeniach.

Skuteczność szkolenia oparta jest na trzech poziomach efektywnej komunikacji – poziomie wiedzy (wiedzieć, jak), umiejętności (potrafić zastosować w praktyce) i postawy (mieć przekonanie do takiego zachowania).

Program szkolenia skupia na rozwoju następujących obszarów:

  • skuteczna komunikacja – rozumiana jako umiejętność aktywnego słuchania (pytania, parafraza, podsumowanie, klaryfikacja – również poziom niewerbalny)
  • precyzja komunikatu – rozumiana jako stosowanie programatorów lingwistycznych, zasad erystycznych, unikania prototypów pojęć – duża koncentracja na poziomie werbalnym
  • budowanie umiejętności tworzenia pozytywnych relacji w pracy


GRUPA DOCELOWA:

  • Pracownicy – Specjaliści
  • Kierownicy liniowi
  • Kadra specjalistyczna

SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI/KOMPETENCJE:

  • Rozpoznawanie własnego stylu społecznego
  • Rozpoznawanie stylu społecznego innych
  • Wychodzenie z roli biernego odbiorcy i przechodzenie w rolę aktywnego współrozmówcy
  • Sprawdzanie własnego stopnia zrozumienia innych
  • Umiejętność przyjmowania i udzielania informacji zwrotnej
  • Asertywna reakcja na krytykę – oddzielanie faktów od opinii
  • Budowanie umiejętności tworzenia pozytywnych relacji w pracy
  • Sprawnej komunikacji interpersonalnej
  • Nie powodowania konfliktu danych i jego rozwiązywania
  • Budowania poprzez właściwą komunikacje współpracy z Klientem zewnętrznym i wewnętrznym

Fakty szkoleniowe
1
Przeprowadziliśmy ponad 2600 dni szkoleniowych z obszaru efektywności osobistej.
2
Na naszych szkoleniach rozwijamy kompetencje przydatne w życiu zawodowym i prywatnym (life-work balanced).
3
Nasi trenerzy łączą dbanie o dobrą atmosferę warsztatów z orientacją na rezultaty. Jest bezpiecznie i efektywnie.
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez IABC w Polsce, niespełna 22% respondentów (kadra zarządzająca) właściwie rozumie czym jest komunikacja w biznesie.
Cena szkolenia:

1400 zł/os.

formularz zgłoszenia
Termin szkolenia:

19

listopad 2018 do

20

listopad 2018
Miejsce szkolenia:

Warszawa

Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

    Możesz skorzystać z dofinansowania BUR?

    od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.
    Na szkolenie: EFFECTIVE COMMUNICATION - praktyczny warsztat komunikacji interpersonalnej w relacjach biznesowych
    19 listopad 2018 r. do 20 listopad 2018 r.

    1

    Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

    2

    Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

    3

    Rozwijaj swoje umiejętności z drugą firmą szkoleniową 2017 roku.

    4

    Wykorzystaj nowo zdobyte umiejętności do rozwoju swojej kariery!

    PROGRAM SZKOLENIA

    1. Wstęp
    • Przedstawienie się uczestników
    • Zebranie oczekiwań
      • Poziom postawy – psychologia komunikacji
      • Poziom wiedzy – wykorzystywanie znajomości mechanizmów komunikacyjnych
      • Poziom umiejętności – narzędzia komunikacyjne

    2. Efektywna komunikacja
    • Komunikacja jedno- i dwustronna
    • Style społeczne w komunikacji
    • Blokady komunikacyjne

    3. Skuteczna komunikacja
    • Techniki aktywnego słuchania
      • Parafraza
      • Klaryfikacja
      • Podsumowania
    • Rodzaje pytań
      • Otwarte vs. Zamknięte
      • Sugerujące vs. Alternatywne
      • Pytania według modelu lejka
    • Podstawowe kategorie wypowiedzi
      • Ocena
      • Interpretacja
      • Badanie
      • Rozumienie
      • Informowanie
    4. Poziom umiejętności – narzędzia komunikacyjne
    • Programatory lingwistyczne w komunikacji
      • Programatory pozytywne – baza słów, których należy używać
      • Programatory negatywne – baza słów, których należy unikać
    • Techniki kontrolowania przebiegu rozmowy
      • Aktywne słuchanie i aktywne mówienie
      • Model WIR w komunikacji
      • Wykorzystywanie i przełamywanie wzorców komunikacyjnych

    5. Style społeczne
    • Koncepcja stylów społecznych według Junga
    • Autodiagnoza własnego stylu społecznego
    • Skale opisu (asertywność i spontaniczność)
    • Typologia stylów społecznych Wódz, Błyskawica, Analityk, Przyjaciel
    • Wskaźniki behawioralne – po czym rozpoznać styl społeczny
    • Feedback – co w sobie zmienić, aby być skuteczniejszym na poziomie komunikacyjnym
    • Matryca stylów społecznych zespołu wykorzystywanie potencjału członków zespołu

     6. Informacja zwrotna
    • Funkcje informacji zwrotnej
    • Sposoby udzielania informacji zwrotnej
    • Oddzielanie opinii od faktów oraz inne dobre praktyki feedbacku
    • Dostosowanie informacji zwrotnej do poziomu rozwoju zawodowego i stylu społecznego rozmówcy

    7. Asertywność w komunikacji
    • Skrypty zachowania w sytuacji konfliktowej
    • Poziom merytoryczny a poziom psychologiczny sytuacji konfliktowej
    • Język korzyści w sytuacji konfliktowej
    • Asertywna prośba
    • Asertywna odmowa
    • Asertywna reakcja na krytykę
    • Asertywna reakcja na pochwałę

    12. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków
    • Karta ssc
      • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
      • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
      • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
    • Wnioski
      • Na poziomie osobistym
      • Na poziomie grupy

    Cena szkolenia

    1400 zł/os.

    Miejsce szkolenia

    Warszawa

    Termin szkolenia
    19 listopad 2018 do 20 listopad 2018
    Czy możesz uzyskać 50-80%
    dofinansowanie do
    szkolenia poprzez BUR?

    Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

    KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

    • zwiększenie efektywności przepływu informacji w organizacji
    • wzrost satysfakcji pracowników
    • budowanie kultury zaufania w organizacji

    KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

    • rozwój umiejętności komunikacyjnych
    • jasne stawianie granic z szacunkiem dla granic innych
    • umiejętność formułowania informacji zwrotnej

    KORZYŚCI WSPÓLNE:

    • sprawny przebieg spotkań i zebrań
    • otwarta komunikacja
    • przepływ wiedzy pomiędzy zespołami

    TRENERZY SZKOLENIA

    OPINIE O SZKOLENIACH

    Konsultant szkolenia

    Szybki kontakt

    Agnieszka Kazubska-Galińska

    Project Manager
    tel.: +48 (22) 266 02 37
    tel. kom:. +48 517 081 300

    a.galinska@projektgamma.pl
    Agnieszka Kazubska-Galińska

    Interesuje Cię to szkolenie?

    Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
    Przypomnij mi:
    Preferuję kotakt:

    ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

    Zgłoszenie prosimy przesłać na adres biuro@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

    EFFECTIVE COMMUNICATION - praktyczny warsztat komunikacji interpersonalnej w relacjach biznesowych

    Termin szkolenia: 19 listopad 2018 r. do 20 listopad 2018 r.
    Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail

    1*

    2

    3

    4

    5

    * Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

    Warunki zgłoszenia
    • Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1400 zł/os.
      Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.
    • Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
    • Wypełnienie formularza zgłoszeniowego stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski Sp.j.
    • Odbiór zgłoszenia potwierdzimy mailem.
    • Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu otrzymania faktury.
      Wpłaty należy dokonać na konto:
      Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski Sp. J.
      01-612 Warszawa
      ul. Mysłowicka 15
      Nr konta: 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785
    • W przypadku wycofania zgłoszenia w terminie późniejszym niż 14 dni przed warsztatami, uczestnik zostanie obciążony kosztami w wysokości 20% opłaty za udział.
    • Rezygnacja ze szkolenia w terminie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia będzie skutkowała obciążeniem uczestnika całkowitym kosztem za szkolenie. Odwołanie zgłoszenia musi być dokonane w formie pisemnej.
    • Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.
    • Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.
    • Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

    Szkolenia otwarte: Efektywność osobista

    zobacz najbliższe szkolenia.
    2018-10-29
    29 październik 2018 -
    2018-10-30
    30 październik 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Koniec z paraliżującym stresem! Dzięki nam dowiesz się jak obniżać stres kiedy sytuacja tego wymaga oraz jak mobilizować się uzyskując stres optymalny. Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które chcą nauczyć się kontrolować i panować nad stresem - zarówno w pracy, jak i w codziennych sytuacjach życiowych.
    2018-11-15
    15 listopad 2018 -
    2018-11-16
    16 listopad 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą - na poziomie technik postaw. Techniki rozwiązywania konfliktów dają szansę na rozwiązywanie sporów w sposób konstruktywny, bez szkody dla relacji. Zapraszamy na szkolenie Asertywność i techniki rozwiązywania konfliktów.
    2018-11-19
    19 listopad 2018 -
    2018-11-20
    20 listopad 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Komunikacja to kompetencja fundamentalna - leży u podstaw większości czynności wykonywanych przez menedżerów, specjalistów i sprzedawców. Szkolenie z komunikacji interpersonalnej to zestaw praktycznych, skutecznych narzędzi, które łatwo wdrożyć do swojej pracy. Serdecznie zapraszamy!
    2018-12- 3
    3 grudzień 2018 -
    2018-12- 4
    4 grudzień 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Czas jest zasobem nie odnawialnym. Zarządzanie czasem to tak naprawdę zarządzanie sobą w czasie - swoimi priorytetami, podziałem pracy, energią Stosowanie odpowiednich taktyk i technik TM pozwala podnieść efektywność osobistą w jednostce czasu. Zapraszamy na szkolenie zarządzanie czasem.
    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
    © Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.