Między nami ludźmi

Normalny dzień pracy obfituje w liczne kontakty między pracownikami, kierownictwem i klientami. Trudno tak naprawdę zliczyć, ile ich zachodzi. Można jednak ocenić ich jakość – jeżeli klient jest zadowolony, bardzo prawdopodobne jest, że w najbliższym czasie dokona zakupu.

13 marca 2018
zdjęcie - Między nami ludźmi

 

Normalny dzień pracy obfituje w liczne kontakty między pracownikami, kierownictwem i klientami. Trudno tak naprawdę zliczyć, ile ich zachodzi. Można jednak ocenić ich jakość – jeżeli klient jest zadowolony, bardzo prawdopodobne jest, że w najbliższym czasie dokona zakupu. Zadowolony kierownik jest bardziej skłonny do pójścia na kompromis i zgodzenia się na przyznanie urlopu. Kolega z zespołu chętnie pomoże w wypełnieniu obowiązków, jeżeli będzie wiedział, że otrzyma wsparcie, kiedy będzie go potrzebował. Kontakty interpersonalne są podstawą udanych relacji zawodowych.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Czy optymizmu można się nauczyć? Jak diagnozować swoje emocje i uczucia? Jak zdystansować się od emocji innych ludzi? Jak nieinwazyjnie wyrażać swoje emocje? To niektóre z zagadnień omawianych na szkoleniu na temat inteligencji emocjonalnej.

Mogą Cię również zainteresować: komunikacja interpersonalna warsztaty, zarządzanie stresem w organizacji.



Osobisty urok a zdolność komunikacji

To, w jakim stopniu człowiek potrafi nawiązywać relacje i je utrzymywać związana jest doświadczeniami wyniesionymi z poprzednich lat życia. Tak samo wygląda sytuacja w miejscu pracy – nowy pracownik obserwuje swoje otoczenie, dostrzega, do jakiego rodzaju interakcji dochodzi między kolegami a kierownictwem, jakiego języka się używa. Wszystkie te czynniki mają wpływ to, jak dana osoba czuje się w zespole.

Aby polepszyć ogólną zdolność do nawiązywania kontaktów i budowania relacji z innymi ludźmi, pracownicy uczęszczają na szkolenia interpersonalne. Uczą się tam, jak prezentować własną osobę i opinie, jak tworzyć więzi oraz oferować swoje doświadczenie innym członkom zespołu. Jednym słowem są to zdolności pokazywania światu własnego, indywidualne ja w sposób, który będzie zaakceptowany przez innych i wykorzystywany do realizowania wspólnych celów.

Po co potrzebne są takie umiejętności?

Na takim kursie można zyskać cenne doświadczenie oraz zdobyć wiedzę, która pomoże nie tylko w życiu zawodowym, ale też prywatnych relacjach – z bliskimi, rodziną, dziećmi oraz małżonkiem. Tylko dzięki temu pracownik jest w stanie czerpać energię do efektownej pracy, uwieńczonej sukcesami zawodowymi, które to prowadzą do poniesienia jakości pracy oraz zadowolenia klientów i pracodawcy.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

21 kwietnia 2020
Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
21 kwietnia 2020
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
20 kwietnia 2020
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
20 kwietnia 2020
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
20 kwietnia 2020
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.: 505 273 550,

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.