Podziękowania dla pracowników

Patrząc w nawet nie tak bardzo odległą przeszłość można zauważyć, że jeszcze kilkanaście lat temu w zasadzie jedynym i najważniejszym czynnikiem decydującym o podjęciu takiej czy innej pracy była wysokość zarobków. Wówczas jedynie niewielka garstka osób brała pod uwagę czynniki niematerialne takie jak choćby zgodność pracy zarobkowej z własnymi zainteresowaniami czy też atmosferę panującą w pracy.

21 marca 2019
zdjęcie - Podziękowania dla pracowników

 Podziękowania dla pracowników

Patrząc w nawet nie tak bardzo odległą przeszłość można zauważyć, że jeszcze kilkanaście lat temu w zasadzie jedynym i najważniejszym czynnikiem decydującym o podjęciu takiej czy innej pracy była wysokość zarobków. Wówczas jedynie niewielka garstka osób brała pod uwagę czynniki niematerialne takie jak choćby zgodność pracy zarobkowej z własnymi zainteresowaniami czy też atmosferę panującą w pracy. Wiele od tego czasu jednak się zmieniło. Obecnie, podziękowania dla pracowników za ich trud wkładany w rozwój i sukcesy firmy są na porządku dziennym. Organizowane są nawet specjalistyczne szkolenia kierowane do pracodawców, podczas których można dowiedzieć się w jaki sposób docenić pracownika i jakie są najbardziej skuteczne sposoby motywacji podwładnych. W dużym błędzie będzie ten, kto będzie myślał, że premia finansowa jest dobra na wszystko.

Podziękowania dla pracownika - aspekt materialny i niematerialny

Skuteczne kierownictwo personelem wymaga od managera stosowania odpowiednich technik motywacyjnych. Warto jednak zaznaczyć, że pracownicy są różni i nie ma jednej, uniwersalnej metody, która zadowoli każdego. W pierwszej kolejności, manager powinien dobrze poznać swój zespół, aby wiedzieć, kogo i w jaki sposób doceniać. Jeżeli chodzi o podziękowania i systemy motywacyjne pracowników, to można wyróżnić aspekty materialne jak i niematerialne. Do tych materialnych zaliczyć można podwyżkę wynagrodzenia zasadniczego, premię okolicznościową. Do tej grupy zaliczają się także dodatkowe bonusy, takie jak na przykład bony upominkowe czy karnety uprawniające do darmowego korzystania na przykład z siłowni. Nie każdego jednak zadowoli aspekt materialny.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Zapraszamy do udziału w szkoleniu z komunikacji. Dzięki temu szkoleniu rozwiniesz m.in.: umiejętność wyrażania swoich myśli w sposób prosty i precyzyjny, umiejętność aktywnego słuchana, umiejętność przyjmowania i udzielania informacji zwrotnej.

Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenia z rozwoju osobistego, szkolenie pewność siebie w biznesie.

Coraz większa grupa pracowników poszukuje w wykonywanym zawodzie przede wszystkim możliwości realizacji własnych ambicji, a także sposobu na nieustanny rozwój kompetencji. Dla takich osób o wiele cenniejsza niż premia okolicznościowa będzie pochwała wygłoszona przy całym zespole albo skierowanie na szkolenie doskonalące kompetencje. Można także wyróżniającej się osobie stworzyć możliwość awansu lub też kierować do niej ambitne zadania, co samo w sobie będzie nagrodą.

Szkolenia jako forma wynagradzania pracowników

Od jakiegoś czasu na rynku szkoleniowym pojawia się ogromna ilość bardzo interesujących ofert z zakresu szkoleń związanych z komunikacją interpersonalną. Firma szkoleniowa zapewnia wszystkie niezbędne materiały, szkolenie trwa przeważnie dwa dni, a kursanci mogą liczyć na ciepły posiłek w przerwie. Każdy, kto chciałby się zapisać na takie szkolenie musi się jednak liczyć się z wysokimi kosztami. Takie szkolenie może by doskonałym podziękowaniem dla pracownika. W ramach nagrody za jego osiągnięcia, firma może mu opłacić udział w kursie. Z pewnością zyskają na takim działaniu obydwie strony. Pracownik będzie miał możliwość zdobycia nowych kompetencji, które przydadzą się także w pracy - firma zyska jeszcze lepiej wykwalifikowanego pracownika.

Kurs komunikacji interpersonalnej

Dlaczego właśnie taki kurs? Otóż, jak wiadomo, komunikacja jest niezwykle istotna, nie tylko w życiu prywatnym, ale także zawodowym. Do tego aby mogła zaistnieć konieczne są trzy elementy - nadawca, odbiorca oraz komunikat. Często zdarza się, że w procesie komunikacyjnym pojawiają się zaburzenia i odbiorca odbiera inny komunikat niż pierwotnie został nadany przez nadawcę. Udział w szkoleniu z komunikacji interpersonalnej umożliwia wypracowanie najlepszych metod komunikacyjnych do stosowania niemal w każdych warunkach. Kursant dowiaduje się, w jaki sposób likwidować szumy komunikacyjne oraz jak dostosowywać komunikat do możliwości percepcyjnych odbiorcy. W tym przypadku ważny jest zarówno język, który musi być całkowicie zrozumiały dla odbiorcy, jak i sposób przekazania komunikatu. Część praktyczna szkolenia umożliwia przećwiczenie zdobytej wiedzy w symulowanych sytuacjach. Trenerzy na bieżąco wyłapują wszelkie błędy i dają jasne wskazówki, w jaki sposób należy korygować proces komunikacji aby przebiegał on bez zarzutu.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

21 kwietnia 2020
Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
21 kwietnia 2020
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
20 kwietnia 2020
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
20 kwietnia 2020
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
20 kwietnia 2020
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.