Efektywność osobista w oparciu o metodologię MBTI®

Szkolenia - efektywność osobista onlineotwartezamkniete
Jeśli czujesz, że możesz zmienić się na lepsze, szaleństwem jest nie spróbować
MBTI® pomaga w zrozumieniu stylu funkcjonowania innego człowieka. Pokazuje strategie budowania relacji, podejmowania decyzji, wyjaśnia i pomaga zaakceptować różnice pomiędzy ludźmi. Jest przydatne do rozwijania kompetencji społecznych w życiu zawodowym i osobistym. Zapraszamy na szkolenie efektywność osobista MBTI® i zarządzanie czasem własnym.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Często w życiu zawodowym spotykamy się z niezrozumieniem naszych zachowań i decyzji a także stylu funkcjonowania. Sami równie często stajemy przed dylematami związanymi z tym, że nie jesteśmy w stanie zrozumieć, a tym bardziej zaakceptować, zachowań i wyborów naszych współpracowników, szefów czy podwładnych.

Zadajemy sobie pytania jak to jest, że ktoś widzi wszystko przez pryzmat dużej ilości szczegółów, które go niepokoją a ktoś inny po prostu wie, że wszystko będzie w porządku choć czasami nie znajduje to uzasadnienia w faktach?

Dlaczego jeden z naszych współpracowników ma dokładnie zaplanowany każdy swój dzień i działa zgodnie z tym planem a inny czeka ze wszystkim na ostatnią chwilę i nie jest dla niego żadnych problemem? I jak to się dzieje, że wszyscy oni mogą osiągać swoje cele mimo to, a może właśnie dzięki temu? Jak z tym funkcjonować, jak to zaakceptować i wykorzystywać w codziennej pracy?

Na te i inne, podobne pytania pomaga odpowiedzieć MBTI®.

MBTI® (Myers – Brigs Type Indicator) jest narzędziem, które bardzo pomaga w zrozumieniu stylu funkcjonowania każdego człowieka. Pokazuje nasze preferowane strategie budowania relacji z innymi, podejmowania decyzji, wyjaśnia i pomaga zaakceptować różnice pomiędzy ludźmi, dzięki temu jest przydatne do rozwijania różnorodnych kompetencji tak w życiu zawodowym jak i osobistym w sposób świadomy i zgodny z naszymi potrzebami i wartościami.

Mimo, że MBTI® jest  narzędziem psychometrycznym opartym na teorii Carla Gustava Junga, uniknięto w nim żargonu psychologicznego i osadzono je bardzo mocno w realiach biznesowych i życiowych.

Jak już wspomniano wyżej MBTI® jest narzędziem, które może służyć do rozwijania różnorodnych kompetencji osób opisywanych tym narzędziem a także pracujących z nim na co dzień.

Przy użyciu MBTI® można pracować nad:

  • rozwojem kompetencji przywódczych,
  • rozwojem kompetencji komunikacyjnych,
  • rozwojem kompetencji związanych z podejmowaniem decyzji,
  • efektywnością osobistą i zespołową,
  • asertywnością,
  • sprzedażą,
  • kreatywnością i twórczym rozwiązywaniem problemów,
  • itp.

MBTI® nie jest narzędziem oceniającym, stąd na żadnym etapie pracy z tym narzędziem nie mamy do czynienia z oceną (czy to indywidualną czy grupową). MBTI® jedynie opisuje typ poszczególnych ludzi wskazując jednocześnie na ich mocne strony i potencjalne obszary do rozwoju. Takie podejście wynika z dwóch kwestii:

  • MBTI® zakłada, że nie ma dobrych lub złych typów. Opisuje nasze preferencje, nad którymi możemy wszakże pracować.
  • Brak oceny pozwala ludziom na większą otwartość w pracy nad swoim typem a także uczy otwartości na innych.

Narzędzie to jest stosowane przez większość liczących się organizacji w Polsce i na świecie, niezależnie od branży i wielkości personelu.

GRUPA DOCELOWA:
Efektywność osobista szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy:

  • chcą zrozumieć siebie, swoje motywacje, preferencje w kontaktach z innymi a także chcą zrozumieć lub udoskonalić zrozumienie innych osób,
  • chcą poprawić swoje relacje w kontaktach z innymi (szefami, podwładnymi, współpracownikami ale również z rodziną lub przyjaciółmi),
  • szukają większej motywacji i zadowolenia w życiu zawodowym i osobistym.

DZIĘKI UDZIAŁOWI W ZAJĘCIACH UCZESTNICZY:

  • określą własny typ osobowości według metodologii MBTI®,
  • poznają swoje mocne strony i potencjalne obszary do rozwoju w kontaktach z innymi ludźmi,
  • nauczą się rozpoznawać preferencje i typy osobowości według metodologii MBTI u innych ludzi,
  • nauczą się dostosowywać swój styl zachowania do innych ludzi tak aby budować z nimi satysfakcjonujące relacje i osiągać założone cele,
  • zwiększą swoją samoświadomość i samoakceptację,
  • zwiększą efektywnej komunikacji z innymi ludźmi,
  • uzyskają lepszą podstawę do samorozwoju.

Często w życiu zawodowym spotykamy się z niezrozumieniem naszych zachowań i decyzji a także stylu funkcjonowania. Sami równie często stajemy przed dylematami związanymi z tym, że nie jesteśmy w stanie zrozumieć, a tym bardziej zaakceptować, zachowań i wyborów naszych współpracowników, szefów czy podwładnych.

Zadajemy sobie pytania jak to jest, że ktoś widzi wszystko przez pryzmat dużej ilości szczegółów, które go niepokoją a ktoś inny po prostu wie, że wszystko będzie w porządku choć czasami nie znajduje to uzasadnienia w faktach?

Dlaczego jeden z naszych współpracowników ma dokładnie zaplanowany każdy swój dzień i działa zgodnie z tym planem a inny czeka ze wszystkim na ostatnią chwilę i nie jest dla niego żadnych problemem? I jak to się dzieje, że wszyscy oni mogą osiągać swoje cele mimo to, a może właśnie dzięki temu? Jak z tym funkcjonować, jak to zaakceptować i wykorzystywać w codziennej pracy?

Na te i inne, podobne pytania pomaga odpowiedzieć MBTI®.

MBTI® (Myers – Brigs Type Indicator) jest narzędziem, które bardzo pomaga w zrozumieniu stylu funkcjonowania każdego człowieka. Pokazuje nasze preferowane strategie budowania relacji z innymi, podejmowania decyzji, wyjaśnia i pomaga zaakceptować różnice pomiędzy ludźmi, dzięki temu jest przydatne do rozwijania różnorodnych kompetencji tak w życiu zawodowym jak i osobistym w sposób świadomy i zgodny z naszymi potrzebami i wartościami.

Mimo, że MBTI® jest  narzędziem psychometrycznym opartym na teorii Carla Gustava Junga, uniknięto w nim żargonu psychologicznego i osadzono je bardzo mocno w realiach biznesowych i życiowych.

Jak już wspomniano wyżej MBTI® jest narzędziem, które może służyć do rozwijania różnorodnych kompetencji osób opisywanych tym narzędziem a także pracujących z nim na co dzień.

Przy użyciu MBTI® można pracować nad:

  • rozwojem kompetencji przywódczych,
  • rozwojem kompetencji komunikacyjnych,
  • rozwojem kompetencji związanych z podejmowaniem decyzji,
  • efektywnością osobistą i zespołową,
  • asertywnością,
  • sprzedażą,
  • kreatywnością i twórczym rozwiązywaniem problemów,
  • itp.

MBTI® nie jest narzędziem oceniającym, stąd na żadnym etapie pracy z tym narzędziem nie mamy do czynienia z oceną (czy to indywidualną czy grupową). MBTI® jedynie opisuje typ poszczególnych ludzi wskazując jednocześnie na ich mocne strony i potencjalne obszary do rozwoju. Takie podejście wynika z dwóch kwestii:

  • MBTI® zakłada, że nie ma dobrych lub złych typów. Opisuje nasze preferencje, nad którymi możemy wszakże pracować.
  • Brak oceny pozwala ludziom na większą otwartość w pracy nad swoim typem a także uczy otwartości na innych.

Narzędzie to jest stosowane przez większość liczących się organizacji w Polsce i na świecie, niezależnie od branży i wielkości personelu.

GRUPA DOCELOWA:
Efektywność osobista szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy:

  • chcą zrozumieć siebie, swoje motywacje, preferencje w kontaktach z innymi a także chcą zrozumieć lub udoskonalić zrozumienie innych osób,
  • chcą poprawić swoje relacje w kontaktach z innymi (szefami, podwładnymi, współpracownikami ale również z rodziną lub przyjaciółmi),
  • szukają większej motywacji i zadowolenia w życiu zawodowym i osobistym.

DZIĘKI UDZIAŁOWI W ZAJĘCIACH UCZESTNICZY:

  • określą własny typ osobowości według metodologii MBTI®,
  • poznają swoje mocne strony i potencjalne obszary do rozwoju w kontaktach z innymi ludźmi,
  • nauczą się rozpoznawać preferencje i typy osobowości według metodologii MBTI u innych ludzi,
  • nauczą się dostosowywać swój styl zachowania do innych ludzi tak aby budować z nimi satysfakcjonujące relacje i osiągać założone cele,
  • zwiększą swoją samoświadomość i samoakceptację,
  • zwiększą efektywnej komunikacji z innymi ludźmi,
  • uzyskają lepszą podstawę do samorozwoju.

Często w życiu zawodowym spotykamy się z niezrozumieniem naszych zachowań i decyzji a także stylu funkcjonowania. Sami równie często stajemy przed dylematami związanymi z tym, że nie jesteśmy w stanie zrozumieć, a tym bardziej zaakceptować, zachowań i wyborów naszych współpracowników, szefów czy podwładnych.

Zadajemy sobie pytania jak to jest, że ktoś widzi wszystko przez pryzmat dużej ilości szczegółów, które go niepokoją a ktoś inny po prostu wie, że wszystko będzie w porządku choć czasami nie znajduje to uzasadnienia w faktach?

Dlaczego jeden z naszych współpracowników ma dokładnie zaplanowany każdy swój dzień i działa zgodnie z tym planem a inny czeka ze wszystkim na ostatnią chwilę i nie jest dla niego żadnych problemem? I jak to się dzieje, że wszyscy oni mogą osiągać swoje cele mimo to, a może właśnie dzięki temu? Jak z tym funkcjonować, jak to zaakceptować i wykorzystywać w codziennej pracy?

Na te i inne, podobne pytania pomaga odpowiedzieć MBTI®.

MBTI® (Myers – Brigs Type Indicator) jest narzędziem, które bardzo pomaga w zrozumieniu stylu funkcjonowania każdego człowieka. Pokazuje nasze preferowane strategie budowania relacji z innymi, podejmowania decyzji, wyjaśnia i pomaga zaakceptować różnice pomiędzy ludźmi, dzięki temu jest przydatne do rozwijania różnorodnych kompetencji tak w życiu zawodowym jak i osobistym w sposób świadomy i zgodny z naszymi potrzebami i wartościami.

Mimo, że MBTI® jest  narzędziem psychometrycznym opartym na teorii Carla Gustava Junga, uniknięto w nim żargonu psychologicznego i osadzono je bardzo mocno w realiach biznesowych i życiowych.

Jak już wspomniano wyżej MBTI® jest narzędziem, które może służyć do rozwijania różnorodnych kompetencji osób opisywanych tym narzędziem a także pracujących z nim na co dzień.

Przy użyciu MBTI® można pracować nad:

  • rozwojem kompetencji przywódczych,
  • rozwojem kompetencji komunikacyjnych,
  • rozwojem kompetencji związanych z podejmowaniem decyzji,
  • efektywnością osobistą i zespołową,
  • asertywnością,
  • sprzedażą,
  • kreatywnością i twórczym rozwiązywaniem problemów,
  • itp.

MBTI® nie jest narzędziem oceniającym, stąd na żadnym etapie pracy z tym narzędziem nie mamy do czynienia z oceną (czy to indywidualną czy grupową). MBTI® jedynie opisuje typ poszczególnych ludzi wskazując jednocześnie na ich mocne strony i potencjalne obszary do rozwoju. Takie podejście wynika z dwóch kwestii:

  • MBTI® zakłada, że nie ma dobrych lub złych typów. Opisuje nasze preferencje, nad którymi możemy wszakże pracować.
  • Brak oceny pozwala ludziom na większą otwartość w pracy nad swoim typem a także uczy otwartości na innych.

Narzędzie to jest stosowane przez większość liczących się organizacji w Polsce i na świecie, niezależnie od branży i wielkości personelu.

GRUPA DOCELOWA:
Efektywność osobista szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy:

  • chcą zrozumieć siebie, swoje motywacje, preferencje w kontaktach z innymi a także chcą zrozumieć lub udoskonalić zrozumienie innych osób,
  • chcą poprawić swoje relacje w kontaktach z innymi (szefami, podwładnymi, współpracownikami ale również z rodziną lub przyjaciółmi),
  • szukają większej motywacji i zadowolenia w życiu zawodowym i osobistym.

DZIĘKI UDZIAŁOWI W ZAJĘCIACH UCZESTNICZY:

  • określą własny typ osobowości według metodologii MBTI®,
  • poznają swoje mocne strony i potencjalne obszary do rozwoju w kontaktach z innymi ludźmi,
  • nauczą się rozpoznawać preferencje i typy osobowości według metodologii MBTI u innych ludzi,
  • nauczą się dostosowywać swój styl zachowania do innych ludzi tak aby budować z nimi satysfakcjonujące relacje i osiągać założone cele,
  • zwiększą swoją samoświadomość i samoakceptację,
  • zwiększą efektywnej komunikacji z innymi ludźmi,
  • uzyskają lepszą podstawę do samorozwoju.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Przygotowanie do pracy z własnymi wynikami MBTI®. Zbudowanie relacji sprzyjających skutecznemu uczeniu się i autorefleksji na temat własnego stylu komunikowania się z innymi ludźmi.

  • Omówienie celów, tematów i przebiegu zajęć.
  • Poznanie Uczestników z trenerem.
  • Ustalenie zasad współpracy.
  • Czego z MBTI możemy się dowiedzieć, a czego nie? Na ile wiarygodne są uzyskane wyniki?

2. Poznanie charakterystyki poszczególnych par preferencji w sposób umożliwiający nie tylko zrozumienie siebie, ale również rozpoznawanie danej preferencji w zachowaniu innych osób.

  • Co to jest model MBTI®? – charakterystyka i zastosowanie.
  • Prezentacja podstaw teoretycznych kwestionariusza.
  • Konstrukcja kwestionariusza – pary preferencji jungowskich, konstrukcja typu wg. MBTI®.
  • Rozumienie znaczenia poszczególnych par preferencji.
    • stosunek do świata zewnętrznego (E i I),
    • rodzaj preferowanych informacji i sposób ich zbierania i porządkowania (S i N),
    • sposób podejmowania decyzji (T i F),
    • organizowanie własnej aktywności (J i P).
  • Określenie swojego typu i porównanie z wynikami uzyskanymi w badaniu internetowym.
  • Rozumienie różnic w potrzebach dotyczących sposobu zarządzania pomiędzy swoim typem, a osobami o odmiennych preferencjach.


3. Dynamika typu MBTI®.

  • Omówienie dynamiki typu.
  • Moja dominująca i najmniej wykorzystywana funkcja.

4. Wykorzystanie potencjału osobistego w zarządzaniu sobą z wykorzystaniem modelu MBTI®.

  • Określenie mocnych stron i obszarów do rozwoju w zakresie zarządzania własną efektywnością w oparciu o MBTI®.
  • Kryteria wyznaczania priorytetów mojej pracy czyli metoda praktycznej klasyfikacji zadań do wykonania według stopnia ich ważności w oparciu o opracowane metody.
  • Jak wyznaczać priorytety w sytuacji nieoczekiwanej?
  • Jak ulokować na liście priorytetów raportowanie i kończenie zadań?

5. Typy MBTI® i ich potrzeby w wybranych aspektach komunikacji i współpracy

  • Preferencje MBTI®, a różnicowanie sposobu określanie komunikatów, elementy motywujące i demotywujące w komunikatach.
  • Poszczególne preferencje MBTI®, a potrzeby związane z informacją zwrotną.
  • Przekazywanie trudnych informacji – jakie argumenty trafią, a jakie nie trafią do osób o poszczególnych preferencjach.

6. Podsumowanie szkolenia

  • Czego nowego czego ważnego dowiedziałem się dziś o sobie?
  • Co mi się potwierdziło? Co mnie zaskoczyło?
  • Jak mogę to wykorzystać w swojej pracy i życiu osobistym?

1. Przygotowanie do pracy z własnymi wynikami MBTI®. Zbudowanie relacji sprzyjających skutecznemu uczeniu się i autorefleksji na temat własnego stylu komunikowania się z innymi ludźmi.

  • Omówienie celów, tematów i przebiegu zajęć.
  • Poznanie Uczestników z trenerem.
  • Ustalenie zasad współpracy.
  • Czego z MBTI możemy się dowiedzieć, a czego nie? Na ile wiarygodne są uzyskane wyniki?

2. Poznanie charakterystyki poszczególnych par preferencji w sposób umożliwiający nie tylko zrozumienie siebie, ale również rozpoznawanie danej preferencji w zachowaniu innych osób.

  • Co to jest model MBTI®? – charakterystyka i zastosowanie.
  • Prezentacja podstaw teoretycznych kwestionariusza.
  • Konstrukcja kwestionariusza – pary preferencji jungowskich, konstrukcja typu wg. MBTI®.
  • Rozumienie znaczenia poszczególnych par preferencji.
    • stosunek do świata zewnętrznego (E i I),
    • rodzaj preferowanych informacji i  sposób ich zbierania i porządkowania (S i N),
    • sposób podejmowania decyzji (T i F),
    • organizowanie własnej aktywności (J i P).
  • Określenie swojego typu i porównanie z wynikami uzyskanymi w badaniu internetowym.
  • Rozumienie różnic w potrzebach dotyczących sposobu zarządzania pomiędzy swoim typem,  a osobami o odmiennych preferencjach.


3. Dynamika typu MBTI®.

  • Omówienie dynamiki typu.
  • Moja dominująca i najmniej wykorzystywana funkcja.

4. Wykorzystanie potencjału osobistego w zarządzaniu sobą z wykorzystaniem modelu MBTI®.

  • Określenie mocnych stron i obszarów do rozwoju w zakresie zarządzania własną efektywnością w oparciu o MBTI®.
  • Kryteria wyznaczania priorytetów mojej pracy czyli metoda praktycznej klasyfikacji zadań do wykonania według stopnia ich ważności w oparciu o opracowane metody.
  • Jak wyznaczać priorytety w sytuacji nieoczekiwanej?
  • Jak ulokować na liście priorytetów raportowanie i kończenie zadań?

5. Typy MBTI®  i ich potrzeby w wybranych aspektach komunikacji i współpracy

  • Preferencje  MBTI®, a różnicowanie sposobu określanie komunikatów, elementy motywujące i demotywujące w komunikatach.
  • Poszczególne preferencje MBTI®, a potrzeby związane z informacją zwrotną.
  • Przekazywanie trudnych informacji – jakie argumenty trafią, a jakie nie trafią do osób o poszczególnych preferencjach.

6. Podsumowanie szkolenia

  • Czego nowego czego ważnego dowiedziałem się dziś o sobie?
  • Co mi się potwierdziło? Co mnie zaskoczyło?
  • Jak mogę to wykorzystać w swojej pracy i życiu osobistym?

 

1. Przygotowanie do pracy z własnymi wynikami MBTI®. Zbudowanie relacji sprzyjających skutecznemu uczeniu się i autorefleksji na temat własnego stylu komunikowania się z innymi ludźmi.

  • Omówienie celów, tematów i przebiegu zajęć.
  • Poznanie Uczestników z trenerem.
  • Ustalenie zasad współpracy.
  • Czego z MBTI możemy się dowiedzieć, a czego nie? Na ile wiarygodne są uzyskane wyniki?

2. Poznanie charakterystyki poszczególnych par preferencji w sposób umożliwiający nie tylko zrozumienie siebie, ale również rozpoznawanie danej preferencji w zachowaniu innych osób.

  • Co to jest model MBTI®? – charakterystyka i zastosowanie.
  • Prezentacja podstaw teoretycznych kwestionariusza.
  • Konstrukcja kwestionariusza – pary preferencji jungowskich, konstrukcja typu wg. MBTI®.
  • Rozumienie znaczenia poszczególnych par preferencji.
    • stosunek do świata zewnętrznego (E i I),
    • rodzaj preferowanych informacji i sposób ich zbierania i porządkowania (S i N),
    • sposób podejmowania decyzji (T i F),
    • organizowanie własnej aktywności (J i P).
  • Określenie swojego typu i porównanie z wynikami uzyskanymi w badaniu internetowym.
  • Rozumienie różnic w potrzebach dotyczących sposobu zarządzania pomiędzy swoim typem, a osobami o odmiennych preferencjach.


3. Dynamika typu MBTI®.

  • Omówienie dynamiki typu.
  • Moja dominująca i najmniej wykorzystywana funkcja.

4. Wykorzystanie potencjału osobistego w zarządzaniu sobą z wykorzystaniem modelu MBTI®.

  • Określenie mocnych stron i obszarów do rozwoju w zakresie zarządzania własną efektywnością w oparciu o MBTI®.
  • Kryteria wyznaczania priorytetów mojej pracy czyli metoda praktycznej klasyfikacji zadań do wykonania według stopnia ich ważności w oparciu o opracowane metody.
  • Jak wyznaczać priorytety w sytuacji nieoczekiwanej?
  • Jak ulokować na liście priorytetów raportowanie i kończenie zadań?

5. Typy MBTI® i ich potrzeby w wybranych aspektach komunikacji i współpracy

  • Preferencje MBTI®, a różnicowanie sposobu określanie komunikatów, elementy motywujące i demotywujące w komunikatach.
  • Poszczególne preferencje MBTI®, a potrzeby związane z informacją zwrotną.
  • Przekazywanie trudnych informacji – jakie argumenty trafią, a jakie nie trafią do osób o poszczególnych preferencjach.

6. Podsumowanie szkolenia

  • Czego nowego czego ważnego dowiedziałem się dziś o sobie?
  • Co mi się potwierdziło? Co mnie zaskoczyło?
  • Jak mogę to wykorzystać w swojej pracy i życiu osobistym?

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Badanie przeprowadzone przez Ashridge Business School wskazują, że najlepszymi typami psychologicznymi do pełnienia funkcji lidera są ESTJ, ENTJ, ISTJ oraz ENTP.

Szkolenie związane z:
  • efektywność osobista
  • MBTI
  • rozwój
  • komunikacja

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • efektywna komunikacja w zespołach
  • budowanie kultury doskonalenia się mniej konfliktów 
  • podniesienie kompetencji pracowników
  • rozwój współpracy międzydziałowej

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • poznanie swoich mocnych stron i potencjalnych obszarów do rozwoju
  • rozpoznawanie preferencji i typów osobowości według metodologii MBTI u innych ludzi,
  • budowanie lepszych, satysfakcjonujących relacji z innymi
  • zwiększenie samoświadomość i samoakceptacji
  • zwiększenie efektywnej komunikacji z innymi ludźmi,
  • uzyskanie lepszej podstawy do samorozwoju

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • rozwój osobisty w organizacji
  • poprawa atmosfery pracy
Efektywność osobista w oparciu o metodologię MBTI®

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager tel. kom.: 505 273 550  biuro@projektgamma.pl Patrycja Michałowska

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - efektywność osobista

Wersja online: Efektywność emocjonalna w świecie VUCA – warsztat online

VUCA – świat pełen niejasności, niepewności, złożoności i  niejednoznaczności musi mieć wpływ na naszą sferę emocjonalną. Ta znów mocno wpływa na nasz komfort życia i produktywność. Warto wzmocnić samoświadomość w obszarze  zarządzaniu własnymi emocjami, rozwijać umiejętności wspierania emocjonalnego innych czy stworzyć indywidualny planu rozwoju własnej inteligencji emocjonalnej.  Do tego zapraszamy.

2022-07-11
11 lipca 2022
2022-07-11
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Creative Problem Solving - kreatywne podejście do rozwiązywania problemów – warsztat online

Creative Problem Solving – kreatywne podejście do rozwiązywania problemów. Jest to koncepcja, w której w obliczu sytuacji problemowych pożądane jest porzucenie utartych schematów postępowania i poszukiwanie niestandardowych rozwiązań. To idealna metoda do zastosowania, kiedy problem jest złożony, a oczekiwany rezultat nieoczywisty. Pomaga wychodzić z impasu i tworzyć innowacje.

2022-07-18
18 lipca 2022 - 19 lipca 2022
2022-07-19
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Pewność siebie pozwala w pełni korzystać z własnych zasobów i talentów. Szkolenie pewność siebie  pozwoli wypracować szereg technik mentalnych i przekonań zwiększających potencjał psychologiczny w tym obszarze. Zapraszamy na kurs pewności siebie!

2022-07-28
28 lipca 2022
2022-07-28
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.