Prowadząc firmę jednoosobową i sprzedając własny produkt potrzebujemy stworzenia sieci potencjalnych klientów. O ile jej stworzenie nie jest takie trudne, gdyż w łatwy sposób wieść o naszej działalności możemy rozprzestrzenić w Internecie, o tyle już przy pozyskaniu konkretnego grona odbiorców zaczynają się schody. Trzeba bowiem wiedzieć jak przekonać kogoś do kupienia naszego produktu czy usługi bez nachalnej postawy akwizytora, a ze zrozumieniem dla potrzeb drugiego człowieka i możliwością wykorzystania tego z korzyścią dla siebie. Tego uczą szkolenia dla sprzedawców.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na
szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem:
szkolenie telemarketing,
szkolenia handlowe.
Spotkania biznesowe muszą być prowadzone w oparciu o zachowania klientów i korygowanie na bieżąco swoich założeń. Sprzedawca musi być więc dobrym obserwatorem i znać podstawy psychologii. Już poprzez krótką rozmowę można zorientować się czy ma się do czynienia z osobowością ekstrawertyczną czy introwertyczną. Na szkoleniu dla sprzedawców można nauczyć się jak poprowadzić rozmowę aby zebrane o rozmówcy mimochodem informacje pomogły w skutecznym zrealizowaniu sprzedaży. W zależności od tego czym się zajmujemy pewnym osobom łatwiej będzie nam sprzedać nasze produkty, czy usługi. Jedni według teorii Junga w swoich postawach konsumenckich kierują się sercem, a drudzy rozumem. Trzeba więc wiedzieć jak sformułować komunikat aby trafił do konkretnej osoby. Nie może mieć ona poczucia, że jest w jakikolwiek sposób manipulowana. Można odwoływać się do czyichś emocji bądź używać rzeczowych argumentów. Najlepszy jednak jest zastosowanie jednego i drugiego jednocześnie.
Ponieważ w relacjach biznesowych wszyscy zakładają maski, na szkoleniu można nauczyć się jak rozpoznawać czy ktoś próbuje manipulować w zaistniałej sytuacji. Dobry sprzedawca powinien przede wszystkim kreować u odbiorcy motywację do zakupów, a także odpowiednio radzić sobie i modyfikować swoje techniki sprzedażowe w zależności od zainteresowania potencjalnego klienta. Szkolenia dla sprzedawców pozwalają przy udziale coucha przećwiczyć kilka możliwych wariantów w praktyce. Taki trening pozwoli wypracować odpowiednie metody sprzedażowe i odnieść w końcu sukces w swoim biznesie.