Szkolenia sprzedażowe
Szkolenia dla sprzedawców organizowane są w większości dużych miast w Polsce. Rozwijają teorię, że zysk sklepu zależy także od zaangażowania pracowników.

Sprzedawcy mają okazję na rozwinięcie swoich dotychczasowych umiejętności. Kompleksowe szkolenie powinno zawierać liczne punkty. Po pierwsze, najważniejsze jest pierwsze wrażenie po wejściu klienta do sklepu. Szkolenie pozwoli na odkrycie co zwraca uwagę w pierwszej kolejności, jakie powinno być zachowanie.
Warto mieć podzielną uwagę i obserwować poszczególnych klientów. Nie warto od razu “napadać” na klienta od samego wejścia, to z pewnością nie jest skuteczne. Najważniejsze jest wybadanie potrzeb klientów. Podczas szkolenia sprzedawcy zapoznają się z podstawowymi technikami sprzedaży, zadawania odpowiednich pytań (przygotowywane są zestawy pytań uniwersalnych), odpowiadanie na potrzeby klientów, zaangażowanie w rozmowę.
Do sprzedawcy należy zaprezentowanie towaru. Szkolenia sprzedawców powinny podejmować także tę tematykę. Ważne są umiejętności psychologiczne, dostosowanie poziomu rozmowy do poszczególnych typów klientów, także tych niemiłych. Kolejnym punktem powinno być panowanie nad emocjami, radzenie sobie z negatywnymi emocjami klientów, rozładowywanie sytuacji powodujących napięcie, np. podczas reklamacji towaru.
Ważne są także techniki nowoczesnego merchandisingu czyli ekspozycji towaru w sklepie. Znaczenie ma nie tylko odpowiednie umieszczenie poszczególnych produktów, ale także muzyka w sklepie, zapach, uporządkowanie, podkreślenie przedmiotów o większej jakości i wyższej cenie, a umiejętne umieszczenie przedmiotów o niższej cenie i niższej jakości.
Szkolenia zawierają także elementy stricte techniczne – obsługa kasy fiskalnej, obsługa portalu płatniczego, poszczególnych programów komputerowych. Szkolenia te łamią przekonanie, że sprzedaż jest łatwa i nie wymaga szczególnych umiejętności. Ich programy są dowodem, że w każdej branży ważny jest rozwój osobisty i zawsze istnieje coś czego jeszcze nie wiemy. Nawet dla wieloletnich sprzedawców wiele tematów może być nowością.
Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient
Nowoczesny Klient kieruje się potrzebą oszczędności czasu i informacji. Stawia wiarygodność i profesjonalizm nad relację i atmosferę rozmowy.Zaawansowane techniki sprzedaży B2B
Dziś jeśli nie zrozumiesz biznesu klienta to zostanie ci wyłącznie gra ceną – spirala rabatów. Alternatywą jest nowoczesna sprzedaż B2B – 3 graczy, którzy zwykle…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej