Szkolenia z komunikacji pozwolą nawiązać więzi biznesowe

Niemal każdy korzysta z komputera, tabletu, czy też telefonu komórkowego. Można wręcz zauważyć trend, że zamiast rozmawiać z drugą osobą, jest się zapatrzonym w ekran smartphona. Nawet w trakcie przerwy w pracy zamiast porozmawiać wolimy pograć w grę. 

zdjęcie - (the_title())

 

Niemal każdy korzysta z komputera, tabletu, czy też telefonu komórkowego. Można wręcz zauważyć trend, że zamiast rozmawiać z drugą osobą, jest się zapatrzonym w ekran smartphona. Nawet w trakcie przerwy w pracy zamiast porozmawiać wolimy pograć w grę. Zatem i komunikacja w biznesie staje się trudna, bo ludzie zapominają jak się rozmawia, a zaczynają komunikować się za pomocą messengera. Nie zawsze używają słów, czasem wystarczą tylko emotikony.

Warto zatem wybrać się na szkolenie z komunikacji. Uczestnicy zdobędą wiedzę, jak i umiejętności komunikowania się drugą osobą, czy też partnerem biznesowym. Sprawna komunikacja ma realny wpływ na firmę i jej prosperowanie. Aby nauczyć się komunikacji, najpierw trzeba poznać siebie. Uświadomić sobie swoje wady, ale i zalety. Za pomocą testu psychologicznego pozna się swoją osobowość, a także osobowość społeczną. Ta autodiagnoza pozwoli zrozumieć co kieruje naszymi decyzjami, czy to wiedza i doświadczenie, a może strach i lęk.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Zapraszamy do udziału w szkoleniu z komunikacji. Dzięki temu szkoleniu rozwiniesz m.in.: umiejętność wyrażania swoich myśli w sposób prosty i precyzyjny, umiejętność aktywnego słuchana, umiejętność przyjmowania i udzielania informacji zwrotnej.

Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenia z rozwoju osobistego, szkolenie pewność siebie w biznesie.

Szkolenie pozwoli nabyć umiejętność analizy własnych zachować, bo komunikacja to nie tylko słuchanie i mówienie. To również komunikaty niewypowiedziane takie jak mowa ciała, czy też ton i tembr głosu. Zdarza się, ze inne zdanie na dany temat może prowadzić do agresji słownej, która jest końcowym etapem komunikacji, a następnym już jest przemoc fizyczna. W takiej sytuacji należy skorzystać z techniki „challenge’owania”, która prowadzi do porozumienia poprzez zatrzymanie, czy parafrazowanie. Uczestnik pozna również techniki, jak unikać przemocy słownej. Nauczy się wyrażania swoich poglądów, czy też tzw. dobrej krytyki, nie mającej nic wspólnego z przedmiotowością. Każda komunikacja w biznesie musie opierać się na poszanowaniu jednostki, jej celów, czy też dążeń. Nie można jednak zapominać, że osobista sympatia nie powinna wpływać na interesy, czy też podejmowane decyzję. W razie nieczystych chwytów, trzeba umieć sobie radzić, stosując modalne operatory konieczności, czy też możliwości.
Pozwolą one na szybką reakcję.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

Zapraszamy do naszej

gamma Wiki +

Znajdziesz tam:
  • 800 pigułek wiedzy
  • 40 filmów edukacyjnych
  • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
Raporty HR
Raporty HR

Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

Video
Video

Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

Audio
Audio

Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

Artykuły
Artykuły

Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.