Szkolenie komunikacja interpersonalna

Codzienna współpraca z ludźmi wymaga tego, by skutecznie i umiejętnie porozumiewać się z nimi. Ważne jest, aby w sposób zrozumiały przekazywać innym informacje, świadomie stosować zarówno mowę werbalną, jak i mowę ciała, czy też przekazywać informacje w sposób jasny, klarowny, spójny i bardzo precyzyjny. Jest to niewątpliwie bardzo istotne w pracy każdego z nas, kto ma kontakt z innymi ludźmi. 


Codzienna współpraca z ludźmi wymaga tego, by skutecznie i umiejętnie porozumiewać się z nimi. Ważne jest, aby w sposób zrozumiały przekazywać innym informacje, świadomie stosować zarówno mowę werbalną, jak i mowę ciała, czy też przekazywać informacje w sposób jasny, klarowny, spójny i bardzo precyzyjny. Jest to niewątpliwie bardzo istotne w pracy każdego z nas, kto ma kontakt z innymi ludźmi.

Szkolenie komunikacja interpersonalna pozwalają na to, by świadomie stosować skuteczną argumentację podczas porozumiewania się z innymi. Można zdobyć również umiejętności związane ze świadomym, aktywnym słuchaniem, co również jest bardzo ważne. Bez wątpienia osoby, które chcą nam przekazać jakieś informacje chcą również, abyśmy aktywnie ich słuchali, skutecznie przyjmowali informacje i zrozumieli ich przekaz.

Aby się tego nauczyć, często warto jest skorzystać ze szkoleń i kursów, które bez wątpienia doskonalą te umiejętności.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Poznaj nasze szkolenia interpersonalne. Dowiedz się jak zwiększyć swoją efektywność osobistą, jak być wielozadaniowym, jak komunikować się z innymi w firmie, jak zarządzać sobą efektywnie.

Zapraszamy.

W przypadku zawodów, w których trzeba porozumiewać się z klientami, ważne jest również, aby potrafić dopasować komunikat od odbiorcy. Klienci przedsiębiorstwa to najczęściej osoby o różnym stopniu wykształcenia, kompetencji, czy też z różnych warstw społecznych.

Sprzedawca czy specjalista z zakresu obsługi klienta musi odpowiednio dopasować sposób, w jaki chce przekazać informacje do danej osoby. Jeśli tego nie zrobi może okazać się, że na przykład przekaz nie dotrze w sposób skuteczny do odbiorcy.

Szkolenie komunikacja interpersonalna pozwala również określić i rozpoznać wszelkie zakłócenia w porozumiewaniu się. Znajomość wszelkich barier i zakłóceń, a także ich umiejętność rozpoznawania pozwala wyeliminować ewentualne problemy, jakie mogłyby pojawić się na etapie porozumiewania się z innymi osobami, czy przekazywania innym osobom ważnych informacji.

Zakłócenia często nie tylko utrudniają, ale nawet uniemożliwiają skuteczne przekazywanie i odbieranie informacji. Jednakże, umiejętność ich rozpoznawania i pokonywania okazuje się być bardzo skutecznym sposobem na radzenie sobie z ewentualnymi trudnościami.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

Zapraszamy do naszej

gamma Wiki +

Znajdziesz tam:
  • 800 pigułek wiedzy
  • 40 filmów edukacyjnych
  • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
Raporty HR
Raporty HR

Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

Video
Video

Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

Audio
Audio

Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

Artykuły
Artykuły

Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.