W ostatnim czasie wielu specjalistów oraz menagerów decyduje się na szkolenie z komunikacji interpersonalnej. Niesie ono ze sobą wiele korzyści:
efektywna komunikacja prowadzi do zwiększenia własnej skuteczności. Przekazywanie informacji jak i słuchanie innych staje się o wiele efektywniejsze, a zadania wymagające współpracy z ludźmi nie stanowią już problemy dla osób, które przeszły szkolenie.
Trening z komunikacji interpersonalnej Szkolenie obejmuje zagadnienia dotyczące komunikacji interpersonalnej. Pomaga zrozumieć pracownikom co dzieje się między ludźmi w trakcie wymiany informacji. Szkolenie koncentruje się w dużej mierze na ćwiczeniach związanych z precyzją oraz zrozumiałością przekazu, zarówno gdy go wysyłamy, jak i odbieramy.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Poznaj nasze szkolenia interpersonalne. Dowiedz się jak zwiększyć swoją efektywność osobistą, jak być wielozadaniowym, jak komunikować się z innymi w firmie, jak zarządzać sobą efektywnie.
Zapraszamy.
Po kursie dostosowanie komunikatu do odbiorcy staje się umiejętne: poznajemy zagadnienia teoretyczne, jak i praktyczne. Uczymy się rozwiązywać konflikty, zakłócenia i nieporozumienia w komunikacji. Interaktywna forma szkolenia sprawia, że treści teoretyczne są prezentowane w niezwykle zrozumiały sposób. Wszystko wspierane jest odpowiednimi ćwiczeniami i scenkami. Wszystko to ułatwia uczestnikom uczenie się jak i zapamiętywanie.
Cel i program szkolenia
Podstawowym celem szkolenia z komunikacji interpersonalnej jest dostarczenie uczestnikom wiedzy jak i umiejętności z zakresu skutecznej komunikacji. Jest to niezbędna umiejętność zarówno w sytuacjach zawodowych, jak i społecznych, kiedy komunikacja ułatwia nam porozumiewanie się i podtrzymywanie relacji z innymi ludźmi na wielu płaszczyznach. Wszystko to przekłada się ostatecznie na funkcjonowanie firmy i współpracę między pracownikami.
Warsztat tworzy niezwykle pozytywny klimat, gdzie rola komunikacji sprowadza się przede wszystkim do kooperacji. Szkolenie polecane jest zarówno zespołom pracowniczym, jak i menadżerom zarządzającym zespołami. To doskonały sposób na poprawienie atmosfery w zespole i zdobycia nowych umiejętności autodiagnozy, przekazywania informacji i rozwiązywania konfliktów.