Szkolenie z komunikacji interpersonalnej – jakie korzyści ze sobą niesie?

W ostatnim czasie wielu specjalistów oraz menagerów decyduje się na szkolenie z komunikacji interpersonalnej. Niesie ono ze sobą wiele korzyści: efektywna komunikacja prowadzi do zwiększenia własnej skuteczności. Przekazywanie informacji jak i słuchanie innych staje się o wiele efektywniejsze, a zadania wymagające współpracy z ludźmi nie stanowią już problemy dla osób, które przeszły szkolenie.

4 lipca 2018
zdjęcie - Szkolenie z komunikacji interpersonalnej – jakie korzyści ze sobą niesie?
 
W ostatnim czasie wielu specjalistów oraz menagerów decyduje się na szkolenie z komunikacji interpersonalnej. Niesie ono ze sobą wiele korzyści: efektywna komunikacja prowadzi do zwiększenia własnej skuteczności. Przekazywanie informacji jak i słuchanie innych staje się o wiele efektywniejsze, a zadania wymagające współpracy z ludźmi nie stanowią już problemy dla osób, które przeszły szkolenie.

Trening z komunikacji interpersonalnej

Szkolenie obejmuje zagadnienia dotyczące komunikacji interpersonalnej. Pomaga zrozumieć pracownikom co dzieje się między ludźmi w trakcie wymiany informacji. Szkolenie koncentruje się w dużej mierze na ćwiczeniach związanych z precyzją oraz zrozumiałością przekazu, zarówno gdy go wysyłamy, jak i odbieramy.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Poznaj nasze szkolenia interpersonalne. Dowiedz się jak zwiększyć swoją efektywność osobistą, jak być wielozadaniowym, jak komunikować się z innymi w firmie, jak zarządzać sobą efektywnie.

Zapraszamy.

Po kursie dostosowanie komunikatu do odbiorcy staje się umiejętne: poznajemy zagadnienia teoretyczne, jak i praktyczne. Uczymy się rozwiązywać konflikty, zakłócenia i nieporozumienia w komunikacji. Interaktywna forma szkolenia sprawia, że treści teoretyczne są prezentowane w niezwykle zrozumiały sposób. Wszystko wspierane jest odpowiednimi ćwiczeniami i scenkami. Wszystko to ułatwia uczestnikom uczenie się jak i zapamiętywanie.

Cel i program szkolenia

Podstawowym celem szkolenia z komunikacji interpersonalnej jest dostarczenie uczestnikom wiedzy jak i umiejętności z zakresu skutecznej komunikacji. Jest to niezbędna umiejętność zarówno w sytuacjach zawodowych, jak i społecznych, kiedy komunikacja ułatwia nam porozumiewanie się i podtrzymywanie relacji z innymi ludźmi na wielu płaszczyznach. Wszystko to przekłada się ostatecznie na funkcjonowanie firmy i współpracę między pracownikami.

Warsztat tworzy niezwykle pozytywny klimat, gdzie rola komunikacji sprowadza się przede wszystkim do kooperacji. Szkolenie polecane jest zarówno zespołom pracowniczym, jak i menadżerom zarządzającym zespołami. To doskonały sposób na poprawienie atmosfery w zespole i zdobycia nowych umiejętności autodiagnozy, przekazywania informacji i rozwiązywania konfliktów.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

21 kwietnia 2020
Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
21 kwietnia 2020
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
20 kwietnia 2020
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
20 kwietnia 2020
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
20 kwietnia 2020
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.