Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
JAK WYKORZYSTAĆ SWÓJ POTENCJAŁ I WDRAŻAĆ POMYSŁY W ŻYCIE?
Realizacja potencjału osobistego – system edukacji nie sprzyja kreatywności, powstałe w toku nauki nawyki niwelują kreatywność nawet u tych osób, które mają duży potencjał startowy. Część szkolenia zostanie poświęcona na rozpoznanie nawyków schematycznego myślenia oraz rozbudzenia innowacyjnego podejścia do problemów.
Pozostałe bariery utrudniające kreatywne myślenie to:
Kreatywność na poziomie narzędziowym – kreatywność to przede wszystkim sposób podejścia do zagadnień i problemów. Jest oczywiście cenna jako cecha osobowa, ale z perspektywy Organizacji kreatywność jest środkiem do kreowania rozwiązań biznesowych. Szkolenie kreatywność dużą część czasu poświęci na zapoznanie uczestników z narzędziami kreatywnego rozwiązywania problemów. Każde z narzędzi będzie zastosowane treningowo do rozwiązania problemu (zaproponowanego przez trenera lub bazującego na specyfice organizacji).
Najważniejsze narzędzia to:
Realizacja szkolenia od strony warsztatowej będzie się głównie opierać na ćwiczeniach autodiagnostycznych (rozpoznających bariery utrudniające kreatywność na poziomie osobistym) oraz symulacjach realnych problemów, które uczestnicy będą rozwiązywać korzystając z narzędzi proponowanych przez trenera.
SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI/KOMPETENCJE:
GRUPA DOCELOWA:
2 warsztaty online – 4 x 45 min każdy
JAK WYKORZYSTAĆ SWÓJ POTENCJAŁ I WDRAŻAĆ POMYSŁY W ŻYCIE?
Realizacja potencjału osobistego – system edukacji nie sprzyja kreatywności, powstałe w toku nauki nawyki niwelują kreatywność nawet u tych osób, które mają duży potencjał startowy. Część szkolenia zostanie poświęcona na rozpoznanie nawyków schematycznego myślenia oraz rozbudzenia innowacyjnego podejścia do problemów.
Pozostałe bariery utrudniające kreatywne myślenie to:
Kreatywność na poziomie narzędziowym – kreatywność to przede wszystkim sposób podejścia do zagadnień i problemów. Jest oczywiście cenna jako cecha osobowa, ale z perspektywy Organizacji kreatywność jest środkiem do kreowania rozwiązań biznesowych. Szkolenie kreatywność dużą część czasu poświęci na zapoznanie uczestników z narzędziami kreatywnego rozwiązywania problemów. Każde z narzędzi będzie zastosowane treningowo do rozwiązania problemu (zaproponowanego przez trenera lub bazującego na specyfice organizacji).
Najważniejsze narzędzia to:
Realizacja szkolenia od strony warsztatowej będzie się głównie opierać na ćwiczeniach autodiagnostycznych (rozpoznających bariery utrudniające kreatywność na poziomie osobistym) oraz symulacjach realnych problemów, które uczestnicy będą rozwiązywać korzystając z narzędzi proponowanych przez trenera.
SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI/KOMPETENCJE:
GRUPA DOCELOWA:
JAK WYKORZYSTAĆ SWÓJ POTENCJAŁ I WDRAŻAĆ POMYSŁY W ŻYCIE?
Realizacja potencjału osobistego – system edukacji nie sprzyja kreatywności, powstałe w toku nauki nawyki niwelują kreatywność nawet u tych osób, które mają duży potencjał startowy. Część szkolenia zostanie poświęcona na rozpoznanie nawyków schematycznego myślenia oraz rozbudzenia innowacyjnego podejścia do problemów.
Pozostałe bariery utrudniające kreatywne myślenie to:
Kreatywność na poziomie narzędziowym – kreatywność to przede wszystkim sposób podejścia do zagadnień i problemów. Jest oczywiście cenna jako cecha osobowa, ale z perspektywy Organizacji kreatywność jest środkiem do kreowania rozwiązań biznesowych. Szkolenie kreatywność dużą część czasu poświęci na zapoznanie uczestników z narzędziami kreatywnego rozwiązywania problemów. Każde z narzędzi będzie zastosowane treningowo do rozwiązania problemu (zaproponowanego przez trenera lub bazującego na specyfice organizacji).
Najważniejsze narzędzia to:
Realizacja szkolenia od strony warsztatowej będzie się głównie opierać na ćwiczeniach autodiagnostycznych (rozpoznających bariery utrudniające kreatywność na poziomie osobistym) oraz symulacjach realnych problemów, które uczestnicy będą rozwiązywać korzystając z narzędzi proponowanych przez trenera.
SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI/KOMPETENCJE:
GRUPA DOCELOWA:
1.Wprowadzenie w tematykę kreatywności i innowacyjność Czym jest kreatywność?
2. Myślenie lateralne i wertykalne a kreatywność
3. Metody wspomagające innowacyjność i rozwiązywanie problemów
4. Cykl Deminga (PDCA)
5. Projekt „Revolution In Creativity”
6. Bariery kreatywności i innowacyjności
1. Wprowadzenie w tematykę kreatywności i innowacyjność
2. Podwyższanie własnego poziomu twórczości w myśleniu
3. Myślenie lateralne i wertykalne a kreatywność
4. Metody wspomagające innowacyjność i rozwiązywanie problemów
5. Cykl Deminga (PDCA)
6. Metoda Kepner Tregoe
7. Grupowe tworzenie rozwiązań – techniki twórczego myślenia
8. Projekt „Revolution In Creativity”
9. Fiksacja funkcjonalna
10. Bariery kreatywności i innowacyjności
11. Podsumowanie szkolenia w formie praktycznych wniosków
1. Wprowadzenie w tematykę kreatywności i innowacyjność
2. Podwyższanie własnego poziomu twórczości w myśleniu
3. Myślenie lateralne i wertykalne a kreatywność
4. Metody wspomagające innowacyjność i rozwiązywanie problemów
5. Cykl Deminga (PDCA)
6. Metoda Kepner Tregoe
7. Grupowe tworzenie rozwiązań – techniki twórczego myślenia
8. Projekt „Revolution In Creativity”
9. Fiksacja funkcjonalna
10. Bariery kreatywności i innowacyjności
11. Podsumowanie szkolenia w formie praktycznych wniosków
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Badania Uniwersytetu Rzeszowskiego wskazują, że główne ograniczenia kreatywności to lęk przed porażką (14%), rutyna i niechęć do zmian oraz inni ludzi, którzy nie sprzyjają zmianom (po 12%).
Action Learning Coach. Moderatorka Design Thinking. Trenerka kompetencji miękkich. Pasjonatka łączenia celów organizacyjnych z indywidualnymi wyzwaniami, potrzebami pracowników oraz przekładania dobrych praktyk na działania, a przede wszystkim rezultaty.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w ramach współpracy z: oddziałami międzynarodowych koncernów i dużymi polskimi firmami, z grupami kapitałowymi, podmiotami z sektora MŚP, administracją publiczną, a także organizacjami pozarządowymi. Jako zewnętrzna konsultantka biznesowa i trenerka wspierała średnią i wyższą kadrę menedżerską oraz przedstawicieli działów: komunikacji, HR, marketingu i sprzedaży. Odpowiedzialna za strategiczne wsparcie dużych podmiotów w obszarze szeroko pojętej komunikacji oraz zarządzania zmianą.
Posiada wieloletnie doświadczenie biznesowe zdobyte w międzynarodowej firmie. Doświadczona Trenerka, Menedżerka i Moderatorka. W ostatnich 5 latach przeprowadziła ponad 700 (blisko 6000 godzin) warsztatów rozwijających kompetencje miękkie m. in. z zakresu zarządzania zespołem, współpracy, design thinking, zaangażowania zespołów, rozwiązywania problemów i innowacji. Tylko w ostatnim roku ponad 100 warsztatów online. Projektuje autorskie programy i prowadzi szkolenia menedżerskie oraz ogólnorozwojowe, szczególnie w duchu Learning Agility. Realizuje projekty dla dużych organizacji, m.in. Alior Bank, Samsung, Inter Cars, Emitel, Warta, Veolia, T-Mobile, mBank, Hyundai. Pomaga zespołom odnaleźć się w zwinnej współpracy i efektywnie działać – prowadzi autorskie warsztaty ze zwinnej współpracy zespołowej (Agile) oraz Management 3.0. Moderuje i wspiera konsultingowo prowadzenie projektów z wykorzystaniem design thinking i service design i pomaga firmom wdrażać tę metodę w organizacjach. Wspiera firmy w budowaniu i usprawnianiu złożonych procesów, m.in. procesu onboardingowego, rozwoju talentów, zmiany struktury organizacji czy obsługi klienta. Pomaga organizacjom wdrażać podejście Human Centered Design, projektować usługi, produkty i rozwiązywać problemy uwzględniając potrzeby użytkowników oraz budować najlepsze doświadczenia i wartość dla ich klientów.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Pewność siebie pozwala w pełni korzystać z własnych zasobów i talentów. Szkolenie pewność siebie pozwoli wypracować szereg technik mentalnych i przekonań zwiększających potencjał psychologiczny w tym obszarze. Zapraszamy na kurs pewności siebie!
Szkolenie dostarcza narzędzi i metod, które pozwalają wyznaczyć priorytety w kontekście celów projektu oraz lepiej rozplanować i zorganizować własną pracę. Zapraszamy na warsztat: organizacja czasu pracy - multitasking i efektywność osobista.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.