Umiejętności, które zwiększą się dzięki szkoleniom dla sekretarek

Wszystko, co robi się w ramach pracy zawodowej, można wykonywać lepiej. Lepiej oznacza szybciej, z mniejszym wysiłkiem, z lepszym efektem oraz na wyższym poziomie. Dotyczy to także pracy sekretarki, która tylko wydaje się być łatwa.Jest to praca odpowiedzialna. Od tego, czy dobrze jest wykonywana, zależy funkcjonowanie biura. Ma ona wpływ także na wizerunek firmy.

     
    Wszystko, co robi się w ramach pracy zawodowej, można wykonywać lepiej. Lepiej oznacza szybciej, z mniejszym wysiłkiem, z lepszym efektem oraz na wyższym poziomie. Dotyczy to także pracy sekretarki, która tylko wydaje się być łatwa. Jest to praca odpowiedzialna. Od tego, czy dobrze jest wykonywana, zależy funkcjonowanie biura.

    Ma ona wpływ także na wizerunek firmy. Uczęszczając na szkolenia dla sekretarek, można zwiększyć kompetencje dotyczące różnych aspektów tej pracy. Dzięki szkoleniom zwiększa się umiejętności związane z wykonywaniem zadań. Poprawie ulegną także tzw. umiejętności miękkie. Szkolenia przewidziane są dla osób, które chcą być profesjonalistami w tym zawodzie.
     
    Na szkoleniach można nauczyć się sprawniejszej obsługi korespondencji. Jednym z głównych zadań sekretariatu jest rejestrowanie korespondencji, odczytywanie jej i odpowiadanie na nią. Niekiedy trzeba ją przekazać dalej. Zajmuje to sporo czasu, warto więc nauczyć się lepiej radzić sobie z tym zadaniem. W pracy tej ma się kontakt z klientami.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Wybierz nasze szkolenia.

    Dowiesz się m.in. jak budować zespół, jak wzmocnić motywację w sobie i organizacji, jak utrzymać najlepszych pracowników w firmie, jak skutecznie zarządzać projektami wg PMI.

    Na ten aspekt szkolenia dla sekretarek kładą duży nacisk. Są to kontakty e-mailowe, telefoniczne oraz bezpośrednie, kiedy przychodzi ktoś do sekretariatu. Dzięki szkoleniom można zwiększyć umiejętności z zakresu obsługi klienta.
     
    Przyjmowanie interesantów to zadanie związane z różnymi zagadnieniami. Obsługa klienta to jeden z jej aspektów. Innym ważnym jest znajomość tego, jak się zachować. Jest zbiór zasad dotyczących powitań i właściwego traktowania kogoś, kto przyszedł. Na szkoleniach zwraca się uwagę na to, że sekretarka reprezentuje firmę. Zdobywa także wiedzę, jak godnie ją reprezentować.
     
    Kluczowa w pracy w sekretariacie jest dobra organizacja pracy. Umiejętności z tym związane to kolejny obszar, jakim zajmują się szkolenia dla sekretarek. Chodzi o to, by wszystko wykonać sprawnie i by niczego nie przeoczyć. Zagadnienia powiązane z organizacją pracy to umiejętność ustalania priorytetów i selekcjonowania informacji. Tego także uczy się na szkoleniach.
     
    Dzięki szkoleniom praca sekretarki staje się łatwiejsza i wykonywana jest ona lepiej. Sekretariat staje się bardziej profesjonalny. Zarówno to miejsce, jak i osoby w nim pracujące, dobrze reprezentują firmę.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    Zapraszamy do naszej

    gamma Wiki +

    Znajdziesz tam:
    • 800 pigułek wiedzy
    • 40 filmów edukacyjnych
    • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
    Raporty HR
    Raporty HR

    Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

    Video
    Video

    Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

    Audio
    Audio

    Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

    Artykuły
    Artykuły

    Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108


    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.