Warsztaty komunikacji interpersonalnej

W jaki sposób jako szefowie mamy dać komuś do zrozumienia, że to co robi, jest źle wykonane? Albo że jesteśmy z jakiegoś powodu niezadowoleni? Czy mamy mu to powiedzieć po przyjacielsku czy może lepiej zadziała dość patriarchalna metoda? W zasadzie – czemu w ogóle się tym przejmujemy?

zdjęcie - (the_title())

     

    W jaki sposób jako szefowie mamy dać komuś do zrozumienia, że to co robi, jest źle wykonane? Albo że jesteśmy z jakiegoś powodu niezadowoleni? Czy mamy mu to powiedzieć po przyjacielsku czy może lepiej zadziała dość patriarchalna metoda? W zasadzie - czemu w ogóle się tym przejmujemy?

    Problemy w pracy

    Otóż każdemu szefowi chodzi przecież o to, aby praca sprawnie przebiegała, aby wszystko było zrobione dobrze. Niemniej jednak zawsze zdarzają się jakieś problemy, niedociągnięcia, coś można poprawić. Oczywiście możemy zwalić po prostu całą winę na pracownika, jednak musimy być świadomi, że przecież to my zatrudniliśmy go, uznając tym samym, że sprosta on naszym oczekiwaniom, dlatego sami jesteśmy częściowo odpowiedzialni za jego niedopatrzenie. Warto także zwrócić uwagę, że wyrzucanie pracowników za jakieś drobniejsze błędy wcale nie jest dobrą metodą. Znacznie lepiej porozmawiać z nimi tak, aby im samym zależało na zredukowaniu błędów i żeby wydobyć ich potencjał.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Zapraszamy do udziału w szkoleniu z komunikacji. Dzięki temu szkoleniu rozwiniesz m.in.: umiejętność wyrażania swoich myśli w sposób prosty i precyzyjny, umiejętność aktywnego słuchana, umiejętność przyjmowania i udzielania informacji zwrotnej.

    Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenia z rozwoju osobistego, szkolenie pewność siebie w biznesie.

    Umiejętność prowadzenia rozmowy

    Właśnie - słowem kluczem jest tutaj rozmowa. Trzeba porozmawiać z pracownikiem zarówno wtedy, gdy zrobi coś źle, jak i gdy naprawdę się postara. Jak go zganić a jak pochwalić tak, aby ani nie przestało mu zależeć? Otóż idealnym rozwiązaniem w tym zakresie są warsztaty komunikacji interpersonalnej. Prowadzone przez profesjonalistów pomogą nam przede wszystkim rozpoznać różne typy osobowości, jak z nimi rozmawiać, jak dawać polecenia, naganę, pochwałę. Dzięki takim warsztatom komunikacji interpersonalnej zdobędziemy zespół naprawdę lojalnych pracowników szczęśliwych, że ich szef rozumie ich potrzeby.

    Dobre warsztaty komunikacji interpersonalnej

    W jaki jednak sposób znaleźć naprawdę dobre warsztaty komunikacji interpersonalnej? Otóż dobrym sposobem jest przeszukanie Internetu i sprawdzenie opinii i komentarzy na temat danej firmy prowadzącej szkolenie. Warto także poprosić organizatorów o referencje oraz o podanie wykształcenia. Dużo daje także zwykła rozmowa z prowadzącym szkolenia.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.