Nieporozumienia w trakcie komunikacji zdarzają się bardzo często. W kontaktach nieformalnych nieporozumienia można obrócić w żart. Jednak w kontaktach zawodowych czy biznesowych nieporozumienia komunikacyjne mogą spowodować wiele istotnych problemów w dalszej współpracy.
Należy pamiętać, że komunikujemy się z innymi praktycznie przez cały czas. Jest to umiejętność, która pozwala nam współpracować w grupie, przekazywać sobie informacje, a także wpływać na innych ludzi. W życiu zawodowym skuteczna komunikacja jest tym niezwykle ważna. Dlatego też wiele firm wysyła swoich pracowników na specjalnie przygotowane warsztaty z efektywnej komunikacji. Dzięki temu minimalizujemy ryzyko nieporozumień oraz konfliktów w firmie. Szkolenia ze skutecznej komunikacji
Podczas szkolenia uczestnicy zdobywają wiedzę na temat efektywnej komunikacji interpersonalnej. Wykłady i specjalnie przygotowane ćwiczenia pozwalają zrozumieć na czym polega siła przekazu, pozwalają poznać mowę ciała oraz sposoby na precyzyjne wyrażanie swoich myśli i emocji. Warsztaty z komunikacji interpersonalnej uczą również asertywności oraz pozwalają odkryć i pozbyć się swoich nawyków komunikacyjnych.
Celem szkolenia jest rozpoznawanie i świadome wykorzystywanie wszelkich komunikatów zarówno werbalnych, jak i tych niewerbalnych w pracy. Uczestnicy zdobywają umiejętność aktywnego słuchania, poznają techniki efektywnego zadawania pytań, a także umiejętności udzielania informacji zwrotnej na zadawane pytania.
Dobre szkolenia z komunikacji interpersonalnej powinny przede wszystkim być dostosowane pod konkretną grupę. Inne metody działania sprawdzą się w grupie złożonej z samych kierowników i menadżerów, a inne w grupie składającej się z wielu różnych stanowisk.
Należy pamiętać, że warsztaty z komunikacji interpersonalnej przydadzą się nie tylko na polu zawodowym. Wiele technik i rozwiązań można wykorzystywać w codziennej komunikacji w życiu prywatnym. Dlatego też aktywne uczestnictwo w tego rodzaju szkoleniach z pewnością przyniesie nam wiele korzyści.
Komunikacja to kompetencja fundamentalna – leży u podstaw większości czynności wykonywanych przez menedżerów, specjalistów i sprzedawców. Szkolenie z komunikacji to zestaw praktycznych, skutecznych narzędzi, które łatwo wdrożyć do swojej pracy. Serdecznie zapraszamy na trening komunikacji interpersonalnej!
Niezależnie od tego jak „ładna” jest prezentacja ludzie niewiele z niej zapamiętują. Nie mogą więc przekazać tych informacji innym. Odbiorcy prezentacji rzadko są jedynymi decydentami, użytkownikami. Warto by stali się ambasadorami tego, do czego przekonujemy. Nasze szkolenie z technik prezentacji tego uczy.
Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.
Newsletter
Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.