Stabilne jak i spójne zachowanie to istotne czynniki, które budują autorytet menedżera i wpływają na jego odbiór. Dlatego właśnie tak ważne jest zdefiniowanie własnej wizji na pozycji menadżera, określenie swojej zawodowej roli, hierarchii wartości w zespole jak i tworzenie standardów i zasad wobec współpracy z pracownikami. Wszystko to przyczynia się do skutecznego zarządzania swoim zespołem. Bez misji i celów nie możemy mówić o jakiejkolwiek konsekwencji. Zadania te ułatwi nam szkolenie z zarządzania ludźmi.
Stabilne jak i spójne zachowanie to istotne czynniki, które budują autorytet menedżera i wpływają na jego odbiór. Dlatego właśnie tak ważne jest zdefiniowanie własnej wizji na pozycji menadżera, określenie swojej zawodowej roli, hierarchii wartości w zespole jak i tworzenie standardów i zasad wobec współpracy z pracownikami.
Wszystko to przyczynia się do skutecznego zarządzania swoim zespołem. Bez misji i celów nie możemy mówić o jakiejkolwiek konsekwencji. Zadania te ułatwi nam szkolenie z zarządzania ludźmi.
3 etapy szkolenia
Szkolenie z zarządzania ludźmi rozpoczyna się od komunikacji interpersonalnej. Proces ten ma w końcu wpływ na wszystkie nasze dalsze działania. Właśnie dlatego rozpoczęcie szkolenia od niego jest tak ważne. Od sposobu, w jaki się komunikujemy zależy bardzo dużo: to, jak postrzegamy innych, rozumiemy ich oraz jak sami jesteśmy przez innych odbierani. Wszystko to ma wpływ na sukcesy w naszym życiu. Rzeczy tej nauczyć może się każdy - wystarczy przejść szkolenie z zarządzania ludźmi.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Gamma. W poprzednim roku przeszkoliliśmy ponad sześć tysięcy klientów indywidualnych i ponad tysiąc klientów instytucjonalnych. Oferujemy szkolenia HR, managerskie, sprzedażowe i szkolenia dla administracji publicznej. W rankingu Gazety Finansowej – „Najlepsze Firmy Szkoleniowe” po raz kolejny zajęliśmy 1 miejsce. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.
Druga część poświęcona jest planowaniu i zarządzaniu. Zapoznajemy się z podstawowymi pojęciami. Dowiemy się, jakie cechy i postawy temu sprzyjają. Ponadto uczymy się technik planowania, wyznaczania celów i nadawania im pewnych priorytetów. Uczestnicy szkolenia nauczą się w jaki sposób wyznaczać zespołowi cele.
Motywowanie ludzi
Ostatnia część szkolenia przeznaczona jest na zagadnienia związane z zarządzaniem ludźmi jak i motywowaniem ich do dalszej pracy. Bez wyznaczenia planów praca pozbawiona jest sensu. Odpowiednie organizowanie jej znacząco ułatwia porozumiewanie się w zespole, relacje między współpracownikami a także dotarcie do określonych przez menadżera celów.
Szkolenie z zarządzania ludźmi umożliwi nam wypracowanie indywidualnego stylu kierowania naszym zespołem. Dowiemy się, jak zwracać się do pracowników, aby rozumieli nasz przekaz. Poznamy metody skutecznej motywacji, jak i oceny pracy.
Czas, jakim dysponujemy będziemy po szkoleniu wykorzystywać w 100%, zwiększając przy tym efektywność własną, jak i swoich pracowników. Warsztaty tego typu idealnie sprawdzą się dla osób, które znajdują się na stanowiskach kierowniczych, menadżerskich czy dla dyrektorów i liderów zespołów. W skrócie - dla wszystkich tych, którzy zainteresowani są tematyką zarządzania ludźmi.
Odwiedź strefę wiedzy
Przykładowe pigułki wiedzy:
Zarządzanie pracą zdalną i wirtualnym zespołem
Jak zarządzać emocjami pracowników
10 cech menedżera doskonałego wg Google
Role w zespole pracowniczym Belbina
Genchi Genbutsu – ważny element japońskiej kultury pracy
Koło Moore'a - zrozumieć konflikt
Sześć wielkich zagrożeń jakie niesie mikrozarządzanie
Jak rozwinąć psychiczną odporność w pracy menadżera i lidera
5 lekcji o przywództwie wg Simona Sineka. Zaczynaj od dlaczego?
Dziś na nowo trzeba przeprojektować sposób myślenia, a potem działania w kontekście relacji pracownik – organizacja. Niektóre modele zakładają traktowanie pracowników jak freelancer’ów, inne budują współodpowiedzialność za wynik. Turkusowy sposób pracy z zespołowi postuluje to drugie.
Budowanie kultury współodpowiedzialności Kultura polskich firm przypomina kulturę folwarku W ostatnich latach obserwujemy renesans zainteresowania kwestiami kulturowymi. Dzięki intensywnym kontaktom zagranicznym polscy studenci, naukowcy, robotnicy budowlani, informatycy, kierowcy autobusów, dentyści itd. na własnej skórze przekonują się czym jest odrębność kulturowa. Z badań przeprowadzonych przez prof. Janusza Hryniewicza i wielu innych opracowań, wyłania się specyficzny rys stosunków panujących w polskich firmach,...
Alternatywa dla ocen okresowych - Performance Management PO CO NAM PERFORMANCE MANAGEMENT? Przez niemal trzy dekady specjaliści od zarządzania zasobami ludzkimi przekonywali nas, że "systemy ocen pracowniczych są jednym z podstawowych wymogów profesjonalnego zarządzania zasobami ludzkimi". Z drugiej jednak strony niemal nieustannie spotykaliśmy się z problemami z wdrożeniem tego typu rozwiązań. Dość powiedzieć, że 2/3 wdrożeń SOP upada w trakcie...
Koncepcja poziomów wartości Gravesa Czym jest koncepcja poziomów wartości Gravesa? Koncepcja poziomów wartości Gravesa, wcześniej znana jako koncepcja Spiral Dynamics Becka i Cowana, odpowiada na bardzo istotne pytania związane z życiem i motywami działania człowieka: dlaczego niektórzy z nas aby osiągnąć zamierzony cel kierują się walką, a dla innych najważniejsze jest przestrzeganie zasad i porządek? Dlaczego dla niektórych najistotniejszą rzeczą...
Test Badania Kompetencji Harrisona Wstęp Dlaczego niektórzy ludzie nie potrafią się „dopasować”, nie wykorzystują swojego pełnego potencjału lub nie są tak skuteczni, jak napisali w swoim CV?Dlaczego duża część zarządzania/przywództwa czy innych umiejętności społecznych nie zostaje przyswojona, dlaczego zostaje w szkolnej sali, zamiast przenieść się do miejsca pracy?Dlaczego tylu ludzi, posiadających ponadprzeciętne techniczne umiejętności pracy, ma problem z kontaktami międzyludzkimi?Odpowiedź...
Dlaczego warto wprowadzić wellbeing w organizacji? Od czego zacząć? Autor: Agata Pelc, ekspert z zakresu wellbeing'u Wstęp Szanowni Państwo!Czym jest wellbeing i jak wykorzystać go do zarządzania organizacją? Jak właściwie dbać o dobrostan pracownika tak, aby połączyć zaspokojenie jego potrzeb i potrzeb organizacji? Jak dzięki well-beingowi stać się organizacją tętniącą dobrą i pozytywną energią, która zamienia tę energię na wartość...
Znajomość własnej kultury i kultur, z którymi podejmowana jest komunikacja na jakimkolwiek poziomie owocuje wytworzeniem się świadomości kulturowej, czyli umiejętności rozpoznania i zrozumienia wpływu kultury na ludzkie zachowania i idee oraz wpływu własnej kultury na postrzeganie świata, proces oceniania i podejmowania decyzji. Aby dojść do etapu efektywnej komunikacji międzykulturowej niezbędna jest inwestycja czasu, energii i starań w wykluczenie uprzedzeń i...
Zmienność i niepewność wpisała się w zawodowe i prywatne doświadczenia ludzi na całym świecie na tyle mocno, że mówienie o rzeczywistości VUCA wydaje się dziś truizmem. Wielu z nas wciąż nie wróciło do biur, ale okazało się, że w dalszym ciągu można nawiązywać kontakty, efektywnie współpracować i wprowadzać innowacje. Wiemy już, że przyszłość nie przyniesie stabilizacji. Turbulencje, jakie zafundowała nam...
Ocena potencjału pracowników jest jednym z ciekawszych przedsięwzięć z jakimi może mierzyć się dział HR niemal każdej organizacji. Wskaźniki z zakresu zarządzania Kapitałem Ludzkim pozwalają odpowiedzieć na pytanie: ile jest wart nasz zespół pracowników? jaką wartość tworzą oni dla organizacji? Ocena potencjału jest próbą odpowiedzi na pytanie: ile może być wart nasz zespół, jeśli odpowiednio wykorzystamy jego potencjał?
Ocena potencjału zawodowego pracowników w zakresie kompetencji to jedno z podstawowych a zarazem najtrudniejszych wyzwań przed jakimi stają specjaliści HR. Źle przeprowadzona ocena nie tylko jest bezużyteczna, lecz także prowadzi do licznych nieporozumień a nawet konfliktów. Dlatego też nieustannie szukamy narzędzi, które ułatwią nam realizację takiego zadania. Jednym z nich są coraz bardziej popularne testy kompetencji.