Zarządzanie relacjami z klientem

Zarządzanie relacjami z klientem ma na celu wypracowanie i utrzymanie korzystnej dla obu stron relacji pomiędzy firmą a jej interesantami. 

29 września 2017
zdjęcie - Zarządzanie relacjami z klientem

Zarządzanie relacjami z klientem ma na celu wypracowanie i utrzymanie korzystnej dla obu stron relacji pomiędzy firmą a jej interesantami.

W większości opiera się ona na przedsiębiorcy oferującym konsumentom tak wysoką, jakość swoich usług by był on w pełni usatysfakcjonowany.

Często by wyjaśnić naturę takiej relacji obrazuje się przykładem właściciela małego sklepu w relacji z jego klientami. Jeżeli regularnie robią w jego sklepie zakupy, to w pewnym momencie ich lojalność zostaje nagrodzona tym, że sklepikarz doskonale wie, czego potrzebują i jest w stanie na ich potrzeby odpowiedzieć.

 

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Jak prawidłowo i zgodnie z celem poprowadzić prezentację? Jakie są podstawowe techniki sprzedaży? Jak uzyskać najlepszy możliwy wynik negocjacji? Jak obecnie skutecznie sprzedawać przez telefon? Zobacz nasze szkolenia. Zapoznaj się z nimi.

 

W biznesie operującym na większą skalę, relacje z klientem buduje się poprzez programy lojalnościowe, na przykład oferując niższe stawki stałym parterom, w zamian to, że zamawiają usługi regularnie czy bardzo terminowo regulują wszystkie należności.

Głównym zadaniem zarządzania relacjami z klientem jest przenalizowanie historii współpracy, tak by zabezpieczyć kontakty z wartościowymi partnerami biznesowym.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

31 października 2017
Praca to środowisko, w którym chcemy być najlepszą wersją samego siebie, a nasze wyniki i produktywność jest stale oceniania. Nie chcemy zawieść przełożonego, współpracowników, samych siebie. Liczymy na podwyżkę, awans i chcemy, by nasza praca została doceniona.
31 października 2017
Asertywnością nazywamy umiejętność obrony własnych poglądów z zachowaniem pozytywnego, spokojnego zachowania. Do sztuki asertywności zalicza się również zdolność opanowania emocji, które zazwyczaj towarzyszą nam, gdy jesteśmy zmuszeni argumentować nasze potrzeby.
31 października 2017
Według definicji, asertywność to zdolność obrony własnych i cudzych praw i poglądów ze spokojnym i pozytywnym nastawieniem, bez agresji i pasywnego przyzwolenia na narzucenie sobie czyichś wartości czy opinii. W dużym uproszczeniu oznacza to w sposób przystępny zaznaczanie własnych potrzeb, wątpliwości.
31 października 2017
Psychologia to jeden z bardziej klasycznych kierunków studiów. Pozwala zdobyć wiedzę na temat ludzkiego umysły, mechanizmów funkcjonowania ludzkiej psychiki, procesów decyzyjnych.
31 października 2017
Znajomość podstaw psychologii jest przydatna w praktyce właściwie w każdym obszarze życia, w którym mamy kontakt z innymi ludźmi.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.: 505 273 550,

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.