W biznesie, nie dostajesz tego, na co zasługujesz, lecz to, co wynegocjujesz

Zaawansowane negocjacje w biznesie - gra negocjacyjna

Szkolenia otwarte: Sprzedażowe
Pokonaj trenera w pierwszych negocjacjach - a nie zapłacisz za szkolenie. Chcesz poczuć smak prawdziwych negocjacji? Posiadasz silną motywację do poznania swoich obszarów rozwoju w zakresie komunikacji, perswazji, wywierania wpływu oraz zaawansowanych negocjacji? Szkolenie z negocjacji handlowych - zaawansowane nie tylko z nazwy!

IDEA SZKOLENIA


Warsztaty Tomasza  Piotra Sidewicza oparte o autorską grę symulacyjną z elementami perswazji, erystyki oraz wywierania wpływu.

Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy poszerzą swoją wiedzę i poznają skuteczne, chociaż kontrowersyjne metody zwyciężania w negocjacjach. Ponadto będą mieli okazję zaznajomić się w praktyce z metodami wywierania wpływu oraz perswazji.

Dobre szkolenie to poligon, gdzie wysiłek włożony w ćwiczenia przekłada się na przyrost umiejętności miękkich. Kiepskie szkolenie to takie, po którym uczestnik wychodzi utwierdzony przez swojego trenera, że to co robił do tej pory robił bardzo dobrze. Uczestnik  stracił czas, pracodawca stracił pieniądze i poniósł koszt alternatywny. Zaawansowane negocjacje to właśnie poligon. Emocje, dynamizm i piorunujące efekty w postaci umiejętności planowania, prowadzenia oraz w produktywny sposób zamykania negocjacji zgodnie ze swoimi celami i oczekiwaniami.

Ideą szkolenia zaawansowane negocjacje handlowe jest maksymalne i wielopłaszczyznowe przygotowanie uczestników do rozpoznawania i stosowania taktyk negocjacyjnych. Szkolenie z negocjacji ma charakter zadaniowy, a więc pozbawione jest charakteru strice wykładowego. Uczestnicy biorą udział w prawdziwej grze negocjacyjnej. Gra, która prowadzona jest przez trenera ma na celu sprawdzenie charakteru, pewności siebie, asertywności oraz podatności na wpływ innych. Dzięki temu uczestnicy  uzyskują odpowiedź dotyczącą dalszych obszarów rozwoju. Wszystko w grze dzieje się naprawdę. Emocje i dynamizm podczas gry, w której stworzone są naturalne warunki do działań negocjacyjnych powodują , że uczestnicy zmuszeni są do opuszczenia swojej strefy komfortu, a to powoduje nabycie nowych, skutecznych  umiejętności negocjacyjnych. Jeżeli któryś z uczestników popełnił błąd, jest on mierzalny i przekłada się na stan posiadania. Stan posiadania zawsze generuje emocje, a te w przypadku powtarzania się, pozostają stosunkowo długi czas  i powodują strukturalne, trwałe zmiany w pamięci, co staje się inwestycją na całe życie.

Grupa docelowa
Szkolenie jest skierowane do osób mających wiedzę ponadpodstawową z zakresu negocjacji, które: negocjują umowy handlowe, prowadzą sprzedaż, zarządzają firmami, grupami pracowników, prowadzą zebrania i spotkania wewnętrzne, podejmują lub przekazują trudne decyzje, chcą rozszerzyć wachlarz swoich kompetencji i poznać tajniki profesjonalnych negocjatorów.

 

Metodologia:

  • Teoria- Ugruntowanie wiedzy i zrozumienie interdyscyplinarności negocjacji
  • Analiza case study- Omówienie 100% naturalnych negocjacji zarejestrowanych na materiale video
  • Praktyka- Udział w prawdziwej, emocjonującej grze negocjacyjnej, która rozgrywana jest między trenerem, a uczestnikami

Dlaczego warto zainwestować w ten trening, czyli o przewadze nad innymi szkoleniami

  • Uczestnicy biorą udział w prawdziwych sytuacjach. Nie wchodzą w aktorskie role, nie odtwarzają scenek. Każdy uczestnik  realizuje swój scenariusz wedle swoich umiejętności
  • Gra nie jest symulacją. Wszystko w grze dzieje się naprawdę. Emocje generowane przez uczestnika po jednej stronie stołu przekładają się na emocje po drugiej stronie stołu
  • Ćwiczenia składają się z tur, które pozwalają uczestnikom sprawdzić się zarówno w taktykach jak również dłuższych strategiach związanych z negocjacjami, wywieraniem wpływu, które mają zaprowadzić ich do określonego celu
  • Ciągłość ćwiczeń pozwala uczestnikom uzyskiwać korzyści w przyszłości, bez konieczności myślenia wyłącznie w kategoriach doraźnych, co ma miejsce w trakcie standardowych scenek
  • Interakcje między uczestnikami są prawdziwe i mają wpływ na ich decyzje
  • Ze względu na wieloturowy aspekt ćwiczeń oraz tzw. iterowany dylemat więźnia ( teoria gier matematycznych), uczestnicy na własnej  skórze  mogą doświadczyć konsekwencji swoich decyzji.
  • Przyswajanie wiedzy odbywa się  o tzw" pamięć emocjonalną" , która jest zdecydowanie trwalsza niż pamięć logiczno-mechaniczna. Uczestnik treningu uczy się na własnych błędach, które popełnia w trakcie ćwiczeń.
  • Szkolenie wymaga od uczestników kreatywności , zaangażowania i działania. Bierna postawa uczestnika uniemożliwia mu poznanie siebie oraz swoich obszarów dalszego rozwoju. Innymi słowy- samo przyglądanie się jak inni ćwiczą nie gwarantuje trwałego przyswojenia umiejętności miękkich. Pozwala jedynie opanować dane zagadnienie teoretycznie, nie praktycznie.
  • Każdy uczestnik , który zaangażował się w grę i starał się na 100 % swoich możliwości wychodzi z gry bogatszy o doświadczenie praktyczne przekładające się na opanowaną przynajmniej jedną technikę, z obiektywną informacją zwrotną na swój temat, a nie daną mu ex katedra przez trenera
  • Trener w grze jest także w interakcji z graczami. Daje to możliwość sprawdzenia swoich umiejętności względem trenera 

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad
70 tys. handlowców.
2
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
3
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
Badanie AMA (American Marketing Association) z 2014 roku wykazało, że jedynie 10% z najpopularniejszych technik negocjacji należy do tych najskuteczniejszych.

PROGRAM SZKOLENIA

I. NEGOCJACJE (WPROWADZENIE)

1. Skuteczny negocjator.

  •  Siła charakteru i charyzma w pracy negocjatora
  •  Twoja kondycja negocjacyjna i co ma wspólnego z Twoją EQ, fizjologią Twojego mózgu oraz samooceną?
  •  Koncepcja siebie, czyli zestaw przekonań osobistych i ich wpływ na skuteczność negocjacji

2. Różne osobowości to różni negocjatorzy – dlaczego o tym zapominamy?

3. Czy w świecie biznesu łatwiej jest kupować, czy sprzedawać?

4. Obalamy mity negocjacji

  • Dlaczego „doskonałe cechy” „super produktu” nie zawsze są „korzyściami” dla kupca, który szuka swoich korzyści gdzieś indziej
  •  Mit WIN – WIN. Udział w prostym,  100% naturalnym ćwiczeniu i analiza video pozwala zrozumieć iluzję WIN – WIN
  • Jakie zasady i techniki negocjacji stosować kiedy Twoja BATNA jest silna, a jakie kiedy Twoja BATNA jest słaba

5. Dylemat negocjatora

  • Różne style negocjacji ( zasadniczy, miękki, twardy) w ujęciu praktycznym

II. PERSWAZJA – WYWIERANIE WPŁYWU –ERYSTYKA- NEGOCJACJE

1. Zasady komunikacji w negocjacjach. Praktyczna prezentacja technik oraz zasad prowadzenia negocjacji – analiza video case.

  • Myśl co mówisz a nie mów co myślisz podczas negocjacji!
  •  Warunek sine qua non perswazji – co musi być spełnione, aby sprawnie posługiwać się perswazją w negocjacjach

2. Koncepcja zwycięskiej przewagi.

  • Pierwszy krok – zdobądź zaufanie partnera
  • Czy bez zaufania można negocjować?
  •  ZOPA – czyli czy mamy o czym rozmawiać – analiza video case
  •  BATNA i jej wpływ na wynik końcowy negocjacji – analiza video case
  •  Kiedy warto a kiedy nie warto manipulować (sięgać po techniki) w negocjacjach

3. Scenariusze negocjacyjne.

  • Siła oraz słabość pozycji negocjacyjnych – co trzeba wziąć pod uwagę negocjując współpracę?  – analiza video case
  • Jak podtrzymać zainteresowanie naszą ofertą? Jak proste sugestie generują silne emocje?
  •  Co zrobić gdy partner nas zbywa lub krytykuje naszą ofertę
  • Skąd wiadomo, że partner jest na TAK albo na NIE. Jak wykorzystać tę wiedzę praktycznie?
  •  Trudni i wymagający partnerzy i ich zagrywki podczas negocjacji.

III. NEGOCJACJE ZAAWANSOWANE

1. Impas i postawa psa ogrodnika w negocjacjach – jak postępować z trudnymi ludźmi?

  •  Jak obronić swoją pozycję i nie dać się zjeść czyli jak odejść od “NIE” i dojść do „TAK”
  •  Kto komu dokręci śrubę? W negocjacjach jak w miłości- przegrywa ten, komu bardziej zależy
  •  Słowa klucze w negocjacjach – jak mówić językiem korzyści

2.Techniki perswazyjne oraz erystyczne stosowane w negocjacjach, czyli katalog manipulacji.

  • Chcesz manipulować podczas negocjacji? Nie rób tego prymitywnie!
  •  Kiedy już wiesz, że się nie dogadasz, co zrobić aby nie palić mostów?
  •   Kardynalne błędy popełniane w negocjacjach i sposoby ich naprawienia/zamaskowania
  •  Przewidywanie zachowań partnera na podstawie jego odruchów ciała i mikro-ekspresji -analiza video case
  •  Blef w negocjacjach, sposoby blefowania oraz wykrywania blefu
  •  Psychomanipulacja- jak z niej korzystać i czy można jej unikać w trakcie negocjacji
  •  Perfidne ale skuteczne zagrywki wykorzystywane w trakcie negocjacji – analiza video case
  •  Realna i 100% naturalna prezentacja przez trenera perfidnych zagrywek i sposobów obrony w trakcie gry
  •  Zamykanie negocjacji

IV. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

1. Podliczenie punktów.

2. Sesja-pytania i odpowiedzi. Analiza strategii stosowanych przez uczestników w ćwiczeniach na bazie osiągniętych wyników.

3. Zakończenie szkolenia i wręczenie nagrody.

Trener zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności programu ze względu na dynamikę prowadzonego treningu.

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Konsultant szkolenia

Szybki kontakt

Justyna Mejłun

Project Manager
tel. kom:. +48 783 682 017

j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Mejłun

Interesuje Cię to szkolenie?

Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
Preferuję kotakt:

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

Zgłoszenie prosimy przesłać na adres j.mejlun@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

Zaawansowane negocjacje w biznesie - gra negocjacyjna

Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail
Firma
Osoba prywatna
* Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1700 zł/os.
Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.

Warunki zgłoszenia

  1. Organizatorem szkolenia jest Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie, ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000762160 Numer identyfikacji podatkowej (NIP): 113-26-90-108. REGON: 14111371700000 zwana dalej "Gamma”.
  2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Gamma nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.
  3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest otrzymanie przez Gamma poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia ze strony www.projektgamma.pl, pocztą elektroniczna lub faksem oraz potwierdzenie przez konsultanta Gamma jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie ma nastąpić później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przesłanie do Gamma wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Gamma a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).
  4. Z zastrzeżeniem punktu 5, Gamma najpóźniej na 7 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.
  5. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Gamma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w danym terminie szkolenia, jeżeli:
    a) lista uczestników będzie już zamknięta,
    b) w przypadku nie zgłoszenia się minimalnej liczby osób.
  6. Gamma zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 7 dni przed terminem szkolenia.
  7. W przypadkach określonych w punkcie 5 i 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w szkoleniu zostaną zwrócone w całości w ciągu 14 dni od daty przekazania stosownej informacji do uczestnika szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
  8. Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto Gamma nr 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785 najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury za udział w szkoleniu, o którym mowa w punkcie 4 (decyduje data wysłania faktury drogą tradycyjną lub elektroniczną).
  9. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
  10. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 8 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu w formie listu, faksu lub poczty elektronicznej na adres Gamma. Decydująca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji do Gamma
  11. W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na mniej niż 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, Gamma zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie.
  12. Oświadczenie o chęci udziału w szkoleniu w terminie innym niż potwierdzony przez Gamma zgodnie z punktem 4, jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu w uprzednio wybranym terminie.
  13. Odpowiedzialność stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona na mocy art. 361 § 2 KC strony mogą ograniczyć odpowiedzialność z tytułu umowy tylko do wysokości poniesionych strat. Pozwala to złagodzić odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku poniesienia szkód przez strony. Obowiązek ich naprawienia będzie obejmował tylko postanowienia zapisane w umowie, która jednocześnie z góry określa ich wartość majątkową
  14. Gamma będzie rozpatrywać wyłącznie reklamacje dotyczące szkoleń otrzymane w formie pisemnej w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacje otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
  15. Wszelkie prawa do własności intelektualnej realizowanych w ramach umowy szkoleń pozostają własnością Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.)., właściciela marki Gamma i nie są przenoszone na Klienta. Zabronione jest powielanie materiałów szkoleniowych, przekazanych uczestnikom, nawet we fragmentach oraz usuwanie informacji o prawach autorskich.
Państwa dane osobowe oraz dane zgłoszonych uczestników będą przetwarzane przez administratora - Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie przy ul. Mysłowickiej 15, 01-612 Warszawa, w celu realizacji umowy - zamówienia, a za dodatkową i odrębną zgodą w celach handlowo-marketingowych kierowanych do osoby zgłaszającej, która udzieliła ww. zgody. Osoba zgłaszająca ma prawo cofnąć zgodę w dowolnym momencie. Osoba zgłaszająca uczestnika potwierdza, że otrzymała jego zgodę na udostępnienie danych osobowych administratorowi w celu organizacji i realizacji szkolenia. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Podstawą przetwarzania danych jest umowa – zamówienie, a w przypadku, o którym mowa powyżej również zgoda osoby zgłaszającej. Odbiorcami danych będą: upoważnieni pracownicy lub współpracownicy administratora, dostawcy usług internetowych, a w razie potrzeby również podmioty takie jak: firmy pocztowe, kurierskie. Administrator nie przekazuje Pana/Pani danych za granicę, lecz może do tego dojść w wyniku działalności dostawcy usług internetowych, który gromadzi dane klientów na swoich serwerach. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy – zamówienia lub wycofania zgody o której mowa powyżej. chyba że administrator będzie posiadać prawo do ich dalszego przetwarzania w oparciu o swój usprawiedliwiony interes lub inną podstawę prawną. Przysługuje Państwu prawo do wglądu do nich, jak również możliwość ich poprawiania, a w odniesieniu do przetwarzania danych w celach marketingowych prawo do wniesienia sprzeciwu.

Szkolenia otwarte: Sprzedażowe

zobacz najbliższe szkolenia.
2020-05-11
11 maja 2020 -12 maja 2020
2020-05-12
Warszawa Warszawa
Sprzedaż to nie tylko spotkanie z klientem Metoda sprzedaży B2B - 3 graczy, wskazuje, że w transakcji zwykle biorą udział: decision owner, implementor i evaluator. Każdy wymaga innej taktyki sprzedaży. Zwykle równolegle należy stosować wszystkie trzy. Szkolenie sprzedaży B2B - zapraszamy.
2020-05-18
18 maja 2020 -19 maja 2020
2020-05-19
Warszawa Warszawa
Klient, który nie płaci zwykle ma wiele długów. Od doboru właściwych technik zależy komu zapłaci najpierw. Nauczymy Cię technik z najwyższej półki perswazyjnej – od relacyjnych po mocno egzekwujące.  Skuteczność technik zwielokrotnimy poprzez dopasowanie strategii działania do typologii dłużników. Szkolenie windykacja należności zorientowane na wyniki!
2020-05-27
27 maja 2020 -28 maja 2020
2020-05-28
Warszawa Warszawa
Szkolenie z negocjacji to klucz do świata biznesu! Wzmocnij wiarę we własne możliwości. Uzyskaj najlepszy możliwy wynik negocjacji dbając o relacje z Klientem. Nasze szkolenie z negocjacji bazuje na Harvardzkim modelu negocjacyjnym. Uczestnicy na szkoleniu z negocjacji otrzymują techniki negocjacyjne pozwalające wpływać na proces negocjacji i uzyskać sukces zarówno na poziomie finansowym jak i relacyjnym.  
2020-06- 4
4 czerwca 2020 - 5 czerwca 2020
2020-06- 5
Warszawa Warszawa
Rozmowa z klientem przez telefon jest trudniejsza niż rozmowa bezpośrednia. Klient łatwiej się „nakręca” – my też nie od razu widzimy jego reakcje na nasze słowa. Dlatego tak ważne jest, aby uczestnicy poznali skuteczne sprawdzone sposoby prowadzenia rozmów, które będą dopasowane do ich specyfiki, do ich scenariuszy rozmów.
2020-06-16
16 czerwca 2020 -17 czerwca 2020
2020-06-17
Warszawa Warszawa
Szkolenie profesjonalna obsługa klienta będzie realizowane w formacie treningu rozwiązań. Uczestnicy szkolenia z obsługi klienta otrzymają od trenera zestaw technik, które są sprawdzone – na polskim rynku, dla klientów nowoczesnych i tradycyjnych.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.