Jaka jest funkcja ewidencji czasu pracy?
Każdy, kto myśli o tym, aby zajść wysoko na szczeblach kariery, powinien nieustannie inwestować w rozwój osobisty na płaszczyźnie zawodowej. Konkurencja w dzisiejszych czasach jest na prawdę duża i o ile jeszcze nie ma większego problemu ze znalezieniem jakiejkolwiek pracy, o tyle jeżeli komuś marzy się na prawdę dobrze płatne stanowisko, to w jego zdobycie będzie musiał włożyć sporo wysiłku.
Warto korzystać z bogatej oferty szkoleniowej. Szkolenia otwarte dostępne są na terenie całej Polski. Odbywają się cyklicznie, a zajęcia prowadzone są przeważnie w weekendy. Każdy, kto chce wziąć udział w takim szkoleniu musi się uprzednio zapisać przez formularz oraz wpłacić zaliczkę na poczet szkolenia.
Szkolenie z zarządzania czasem
Spośród bogatej oferty szkoleniowej warto wybierać te propozycje, które dają największe atuty przy podnoszeniu kwalifikacji zawodowych. Dla szeroko pojętej kadry managerskiej oraz dla pracowników jednostek zarządzania zasobami ludzkimi takim przykładem może być szkolenie z zarządzania czasem. Szkolenie zarządzanie czasem obejmuje przegląd najważniejszych dokumentów prawnych oraz praktyczne zajęcia z planowania czasu i układania grafiku pracowników z uwzględnieniem ich indywidualnych potrzeb związanych na przykład z posiadaniem orzeczenia o stopniu niepełnosprawności.
Szkolenie prawo pracy
Kolejnym szkoleniem z długiej listy warsztatów, na które warto zwrócić uwagę jest szkolenie prawo pracy. Zmiany w przepisach prawnych w tym zakresie dokonywane są dosyć często, a obowiązkiem każdego pracodawcy jest to aby być stale na bieżąco z obowiązującym prawem. Mało komu chce się śledzić publikacje w dzienniku ustaw, zwłaszcza że język jakim pisane są ustawy jest często niezrozumiały. Kilka godzin szkolenia wystarczy na to aby poznać najważniejsze kwestie w zakresie prawa pracy. W szkoleniach można brać udział indywidualnie. Istnieje także możliwość zorganizowania szkolenia wewnątrz firmy. Można starać się o refundację udziału w szkoleniach podnoszących kompetencje zawodowe.