Czym kierować się przy wyborze szkoleń dla handlowców?

Umiejętności sprzedażowe są połączeniem wielu dziedzin – to dlatego warto rozwijać się w różnych kierunkach, które spowodują zwiększenie naszych kompetencji, pozwolą na skuteczniejsze zamykanie sprzedaży oraz sprawią, że żadne pytanie klienta nas nie zdziwi.

zdjęcie - Czym kierować się przy wyborze szkoleń dla handlowców?
 
Umiejętności sprzedażowe są połączeniem wielu dziedzin - to dlatego warto rozwijać się w różnych kierunkach, które spowodują zwiększenie naszych kompetencji, pozwolą na skuteczniejsze zamykanie sprzedaży oraz sprawią, że żadne pytanie klienta nas nie zdziwi.

Kompetencje miękkie

Tematy szkoleń sprzedażowych zwykle bazują na rozwoju kompetencji miękkich. Dobrzy sprzedawcy są specjalistami od sztuki przemówień i autoprezentacji, cechują się szybką reakcją na wiele czynników i odpornością na stres. Szkolenia sprzedażowe łączą te wszystkie elementy w ujęciu praktycznym, szczególnie nastawionym na rozmowy z klientem. Także psychologia wchodzi w zakres tematyki szkoleń sprzedażowych, co pozwala na zwiększenie empatii oraz rozwijanie technik manipulacyjnych, które niezwykle ważne są w pracy handlowca.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Szkolenia z negocjacji - weź udział w negocjacyjnej grze i zdobądź praktyczne umiejętności z zakresu negocjacji. Zwiększ pewność siebie, poznaj zasady komunikacji w negocjacjach i skutecznie prowadź rozmowy. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się z programem szkolenia z negocjacji.

Mogą Cię również zainteresować: szkolenie techniki sprzedaży, szkolenia dla sprzedawców.

Szkolenia branżowe

Poza kompetencjami miękkimi, dobry sprzedawca powinien stale rozwijać się w zakresie swojej branży, jak i dziedzin pokrewnych. Pozwala to na zdobycie wiedzy teoretycznej, dzięki której żadne pytanie klienta go nie zaskoczy. To sprawia, że sprzedawca traktowany jest również jako specjalista w swojej branży, umiejętnie rozwiewa obiekcje klientów oraz może być czynnikiem, dla którego potencjalny konsument powróci do danego handlowca.

Dobry handlowiec powinien rozwijać się w wielu dziedzinach. Umiejętności sprzedażowe polegają na połączeniu wielu nauk, w szczególności psychologicznych i nauk o zarządzaniu. Dodatkowym atutem jest rozwój naturalnych cech charakteru, które stanowią trzon sprzedaży. Sprzedawca powinien posiadać także rozległą wiedzę z zakresu funkcjonowania przedsiębiorstwa, ważnych dla klienta aspektów prawnych oraz produktów.

Nie można jednak ograniczać się do jednej firmy: handlowiec powinien także poznać wartościowe informacje na temat konkurencji, dzięki czemu będzie w stanie odeprzeć największe obiekcje klientów, które często dotyczą produktów i usług oferowanych przez inne przedsiębiorstwa działające w tej samej branży i posiadające podobną ofertę.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

Zapraszamy do naszej

gamma Wiki +

Znajdziesz tam:
  • 800 pigułek wiedzy
  • 40 filmów edukacyjnych
  • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
Raporty HR
Raporty HR

Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

Video
Video

Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

Audio
Audio

Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

Artykuły
Artykuły

Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.: 505 273 550,

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.