Media społecznościowe odgrywają w naszym życiu bardzo dużą rolę. Pozwalają na komunikację z bliskimi, umożliwiają „bycie na czasie” z różnymi nowinkami branżowymi, są także miejscem, bez których nie może istnieć dobre, profesjonalne przedsiębiorstwo. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy w mediach społecznościowych jest jednak procesem długotrwałym i pracochłonnym a młodzi przedsiębiorcy często nie wiedzą jak wykorzystać możliwości, jakie daje im Internet.
Media społecznościowe odgrywają w naszym życiu bardzo dużą rolę. Pozwalają na komunikację z bliskimi, umożliwiają "bycie na czasie" z różnymi nowinkami branżowymi, są także miejscem, bez których nie może istnieć dobre, profesjonalne przedsiębiorstwo. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy w mediach społecznościowych jest jednak procesem długotrwałym i pracochłonnym a młodzi przedsiębiorcy często nie wiedzą jak wykorzystać możliwości, jakie daje im Internet.
Największą zaletą budowania wizerunku firmy w mediach społecznościowych jest dostęp do świadomości tysięcy użytkowników poszczególnych serwisów. To oznacza, że inwestując kilkanaście czy kilkadziesiąt złotych w kampanię reklamową zyskujemy bardzo wielu odbiorców. Możemy to szybko przeliczyć na tradycyjne roznoszenie ulotek, plakatowanie ulic czy próbę nawiązania kontaktów na stoiskach handlowych z klientami.
A jednak wciąż wielu przedsiębiorców nie chce inwestować w tego typu reklamę. To duży błąd! Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych stanowią obecnie najtańszy i najbardziej skuteczny proces, który w krótkiej chwili i za naprawdę niewielkie pieniądze pozwoli na wyświetlenie naszej oferty dużej gamie użytkowników.
Dodatkowym atutem jest możliwość wybrania grupy docelowej, co jest niewykonalne w tradycyjnych kampaniach, podczas których musimy liczyć się także ze "zmarnowaniem" funduszy na osoby, które całkowicie nie pasują do schematycznych odbiorców firmy.
Inną zaletą budowania wizerunku firmy w mediach społecznościowych jest komunikacja. Dzięki Internetowi zyskujemy możliwość szybkiej odpowiedzi na wszelkie pytania, opinie i obiekcje, co może znacząco podnieść prestiż i profesjonalizm przedsiębiorstwa. I to całkowicie za darmo, bez specjalnego angażowania czasu na rozmowy telefoniczne, mailowe czy osobiste.
To doskonała okazja na podniesienie jakości wykonywanych usług obsługi klienta, co w konsekwencji przekłada się na pozytywny odbiór wśród konsumentów oraz wypracowanie zaufanej marki z profesjonalnym podejściem do wykonywanych obowiązków.
Dziś nowa normalność w wielu firmach to praca zdalna i rozproszone zespoły. Wygląda na to, że ta normalność zagości u nas na dłużej. Warto się więc dostosować i nie odkładać planów dotyczących wolontariatu bądź CSR’u na daleką przyszłość. Właśnie teraz wszyscy potrzebujemy więzi, bliskości i sensu w tym co robimy.
Model mocnych stron Gallupa zmienia orientację myślenia na temat rozwoju. Zamiast niwelować deficyty Gallup rekomenduje rozpoznawanie talentów i rozwijanie ich w taki sposób, aby pracownik był efektywniejszy. HR może stać się naturalnym ambasadorem idei wspierania mocnych stron.
Skorzystaj z naszej bezpłatnej strefy wiedzy wikiGamma+ . Znajdziesz tam:
800 pigułek wiedzy
40 filmów edukacyjnych
~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej
Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.
Zapraszamy do naszej
gamma Wiki +
Znajdziesz tam:
800 pigułek wiedzy
40 filmów edukacyjnych
~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.