Umiejętność komunikowania się, stała się w dzisiejszym świecie towarem, za który gotów jestem płacić więcej, niż za jakikolwiek inny

Asertywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów

Szkolenia otwarte: Efektywność osobista
Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą - na poziomie technik postaw. Szkolenia z asertywności uczą technik rozwiązywania konfliktów i dają szansę na rozwiązywanie sporów w sposób konstruktywny, bez szkody dla relacji. Zapraszamy na szkolenie z asertywności i technik rozwiązywania konfliktów.

IDEA SZKOLENIA

Celem szkolenia z asertywności jest wypracowanie własnych asertywnych sposobów zachowania się w trudnych sytuacjach. Uczestnicy poznają mechanizmy powstawania konfliktów oraz dowiedzą się, jak je rozwiązywać, by budować pozytywne relacje w życiu zawodowym i prywatnym.

W obiegowym ujęciu asertywność to sztuka odmawiania. Tymczasem asertywność to  filozofia postępowania z innymi ludźmi, której nie da się zamknąć w jednej umiejętności. Proponowane szkolenie z asertywności z jednej strony daje konkretne techniki, które można zastosować w codziennym życiu zawodowym i prywatnym, z drugiej pozwala na rozpoznanie siebie samego na skalach asertywności. Ponadto szkolenie asertywność sprawia, że uczetnicy na poziomie postaw, technik i, co najważniejsze, na poziomie zachowań uczą się postępować w taki sposób, aby budować długotrwałe, przyjazne i uczciwe relacje z innymi ludźmi.

Uczestnicy szkolenia asertywność poznają również mechanizmy, którym ulegają w sytuacjach konfliktowych, co pozwoli im stać się podmiotem a nie przedmiotem dynamiki konfliktu. Będą mogli w sposób celowy i świadomy zarządzać na poziomie osobistym konfliktem oraz ułatwić zrozumienie sytuacji osobom, które nie będą posiadały wiedzy wyniesionej z tego szkolenia. Proponowany warsztat poza zrozumieniem procesu, wyposaży uczestników w praktyczne narzędzia, które ułatwią przeciwdziałanie konfliktom lub / i będą pomocne w jego rozwiązaniu na poziomie integratywnym (realizacja interesów wszystkich stron sporu).


GRUPA DOCELOWA:

  • Kadra kierownicza
  • Pracownicy obsługi Klienta
  • Pracownicy sił sprzedaży
  • Pracownicy mający kontakt z Klientem wewnętrznym bądź zewnętrznym

SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI/KOMPETENCJE:

  • Autodiagnoza własnej asertywności
  • Ocenianie rozmówców na kontinuum asertywności/agresywności/uległości i manipulacji
  • Wytyczanie własnego terytorium psychologicznego
  • Definiowanie praw własnych w relacji z innymi
  • Umiejętność asertywnej odmowy
  • Umiejętność asertywnego proszenia
  • Asertywne reagowanie na krytykę
  • Umiejętność przekazywania i przyjmowania informacji zwrotnej
  • Budowanie relacji z w oparciu o asertywność
  • Rozpoznawanie spirali konfliktu
  • Ocena na jakim poziomie odbywa się konflikt (wartości, danych, relacji , strukturalny, interesów)
  • Rozpoznawanie własnych skłonności w sytuacjach konfliktowych
  • Przesuniecie konfliktu z obszaru nierozwiązywalnego na obszar rozwiązywalny
  • Przeciwdziałanie zniekształceniom percepcyjnym

Fakty szkoleniowe
1
Przeprowadziliśmy ponad 2600 dni szkoleniowych z obszaru efektywności osobistej.
2
Na naszych szkoleniach rozwijamy kompetencje przydatne w życiu zawodowym i prywatnym (life-work balanced).
3
Nasi trenerzy łączą dbanie o dobrą atmosferę warsztatów z orientacją na rezultaty. Jest bezpiecznie i efektywnie.
Wg. badań Albertiego i Emmonsa zachowanie asertywne sprzyja kształtowaniu równości w kontaktach interpersonalnych umożliwiając działanie w naszym najlepszym interesie, obronę własnego stanowiska.
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE
Nie ma wyznaczonego terminu szkolenia?
Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

    Możesz skorzystać z dofinansowania BUR?

    od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.
    To szkolenie nie ma wyznaczonego terminu
    Zapytaj o najbliższy termin szkolenia albo zostaw wiadomość a przypomnimy o nim gdy pojawi się nowy termin.

    Możesz również wyszukać na naszej stronie szkolenie o podobnym temacie i ustalonym terminie.

    1

    Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

    2

    Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

    3

    Rozwijaj swoje umiejętności z firmą szkoleniową nr 1 w Polsce.

    4

    Wykorzystaj nowo zdobyte umiejętności do rozwoju swojej kariery!

    PROGRAM SZKOLENIA

    1. Co to jest asertywność?
    • Postawa asertywna
    • Postawa uległa
    • Postawa agresywna
    • Postawa manipulacyjna
    • Umiejscowienie siebie na skali asertywności

    2. Umiejętności asertywne
    • Asertywna prośba
    • Asertywna odmowa
    • Asertywna pochwała
    • Konstruktywna krytyka
    • Asertywny styl prowadzenia rozmów
    • Stawianie granic w kontaktach z innymi

    3. Najważniejszy element asertywności – poczucie wartości
    • Związek monologu wewnętrznego z poczuciem wartości
    • Postawy życiowe według Harrisa
    • Zdania tłumaczące nieasertywne działanie
    • Zdania proasertywne

    4. Sposoby radzenia sobie z manipulacją i agresją
    • Komunikat Ja
    • Schemat ustanawiania konstruktywnych relacji
    • Asertywne wyrażanie gniewu
    • Asertywna reakcja na krytykę
    • Asertywne sankcje

    5. Praca na poziomie postaw
    • Zdefiniowanie obaw dotyczących definiowania własnej pozycji w relacji z pacjentem
    • Redefiniowanie własnej funkcji
    • Umiejscowienie własnej pracy na płaszczyźnie etyki zawodowej

    6. Wprowadzenie w konflikt
    • Czym  jest konflikt i kiedy występuje?
      • Potencjalna sytuacja konfliktowa – cechy
      • Rzeczywista sytuacja konfliktowa – cechy
    • Rodzaje konfliktów
      • Intrapersonalny / Interpersonalny / Grupowy
      • O sumie zerowej / motywów mieszanych
      • Formalny / nieformalny

    7. Rozpoznanie własnych skryptów zachowania w konflikcie
    • Nastawienie na  wygraną
    • Uległość
    • Unikanie
    • Kompromis
    • Manipulacja
    • Poszukiwanie rozwiązań integratywnych

    8. Koło konfliktu
    • Konflikt wartości
    • Konflikt relacji
    • Konflikt danych
    • Konflikt strukturalny
    • Konflikt interesów

    9. Postępowanie w różnych sytuacjach konfliktowych
    • Poziom działań realnych
    • Poziom psychologiczny
      • Wygrany / przegrany
      • Na pół wygrany / na pół przegrany
      • Wygrany / wygrany
      • Brak rozwiązania
      • Przegrany / wygrany

    10. Dynamika konfliktu – ujęcie procesowe
    • Faza utajona
    • Faza przedkonfliktowa
    • Faza pojawiania się negatywnych emocji
    • Jawny konflikt
    • Faza pokonfliktowa
    • Eliminowanie zniekształceń percepcyjnych
      • Efekt lustra, Efekt Kalego
      • Polaryzacja oceny
      • Efekt szkła powiększającego

    11. Techniki rozwiązywania konfliktów na linii pracownik – pracownik
    • Rozwiązania integratywne
      • Poziom stanowiska
      • Poziom interesu

    12. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków
    • Karta ssc
      • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
      • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
      • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
    • Wnioski
      • Na poziomie osobistym
      • Na poziomie grupy

    KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

    • zwiększenie efektywności realizacji zadań w organizacji
    • wzrost satysfakcji pracowników (zmniejszenie frustracji związanych brakiem asertywności)
    • większa terminowość realizacji zadań w organizacji
    • budowanie kultury zaufania w organizacji

    KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

    • zwiększenie poczucia własnej skuteczności
    • rozwój inteligencji emocjonalnej
    • jasne stawianie granic z szacunkiem dla granic innych
    • umiejętność formułowania informacji zwrotnej

    KORZYŚCI WSPÓLNE:

    • zarządzanie konfliktami na poziomie zespołów
    • wzmocnienie współpracy pomiędzy pracownikami
    • otwarta komunikacja

    TRENERZY SZKOLENIA

    OPINIE O SZKOLENIACH

    Konsultant szkolenia

    Szybki kontakt

    Ilona Ziętkowska

    Project Manager
    tel.: +48 (22) 266 02 37
    tel. kom:. +48 517 081 300

    i.zietkowska@projektgamma.pl
    Ilona Ziętkowska

    Interesuje Cię to szkolenie?

    Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
    Preferuję kotakt:

    ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

    Zgłoszenie prosimy przesłać na adres i.zietkowska@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

    Asertywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów

    Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail
    Firma
    Osoba prywatna
    * Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

    Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1600 zł/os.
    Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.

    Warunki zgłoszenia

    1. Organizatorem szkolenia jest Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie, ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000762160 Numer identyfikacji podatkowej (NIP): 113-26-90-108. REGON: 14111371700000 zwana dalej "Gamma”.
    2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Gamma nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.
    3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest otrzymanie przez Gamma poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia ze strony www.projektgamma.pl, pocztą elektroniczna lub faksem oraz potwierdzenie przez konsultanta Gamma jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie ma nastąpić później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przesłanie do Gamma wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Gamma a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).
    4. Z zastrzeżeniem punktu 5, Gamma najpóźniej na 7 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.
    5. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Gamma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w danym terminie szkolenia, jeżeli:
      a) lista uczestników będzie już zamknięta,
      b) w przypadku nie zgłoszenia się minimalnej liczby osób.
    6. Gamma zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 7 dni przed terminem szkolenia.
    7. W przypadkach określonych w punkcie 5 i 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w szkoleniu zostaną zwrócone w całości w ciągu 14 dni od daty przekazania stosownej informacji do uczestnika szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
    8. Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto Gamma nr 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785 najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury za udział w szkoleniu, o którym mowa w punkcie 4 (decyduje data wysłania faktury drogą tradycyjną lub elektroniczną).
    9. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
    10. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 8 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu w formie listu, faksu lub poczty elektronicznej na adres Gamma. Decydująca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji do Gamma
    11. W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na mniej niż 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, Gamma zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie.
    12. Oświadczenie o chęci udziału w szkoleniu w terminie innym niż potwierdzony przez Gamma zgodnie z punktem 4, jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu w uprzednio wybranym terminie.
    13. Odpowiedzialność stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona na mocy art. 361 § 2 KC strony mogą ograniczyć odpowiedzialność z tytułu umowy tylko do wysokości poniesionych strat. Pozwala to złagodzić odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku poniesienia szkód przez strony. Obowiązek ich naprawienia będzie obejmował tylko postanowienia zapisane w umowie, która jednocześnie z góry określa ich wartość majątkową
    14. Gamma będzie rozpatrywać wyłącznie reklamacje dotyczące szkoleń otrzymane w formie pisemnej w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacje otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
    15. Wszelkie prawa do własności intelektualnej realizowanych w ramach umowy szkoleń pozostają własnością Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.)., właściciela marki Gamma i nie są przenoszone na Klienta. Zabronione jest powielanie materiałów szkoleniowych, przekazanych uczestnikom, nawet we fragmentach oraz usuwanie informacji o prawach autorskich.
    Państwa dane osobowe oraz dane zgłoszonych uczestników będą przetwarzane przez administratora - Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie przy ul. Mysłowickiej 15, 01-612 Warszawa, w celu realizacji umowy - zamówienia, a za dodatkową i odrębną zgodą w celach handlowo-marketingowych kierowanych do osoby zgłaszającej, która udzieliła ww. zgody. Osoba zgłaszająca ma prawo cofnąć zgodę w dowolnym momencie. Osoba zgłaszająca uczestnika potwierdza, że otrzymała jego zgodę na udostępnienie danych osobowych administratorowi w celu organizacji i realizacji szkolenia. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Podstawą przetwarzania danych jest umowa – zamówienie, a w przypadku, o którym mowa powyżej również zgoda osoby zgłaszającej. Odbiorcami danych będą: upoważnieni pracownicy lub współpracownicy administratora, dostawcy usług internetowych, a w razie potrzeby również podmioty takie jak: firmy pocztowe, kurierskie. Administrator nie przekazuje Pana/Pani danych za granicę, lecz może do tego dojść w wyniku działalności dostawcy usług internetowych, który gromadzi dane klientów na swoich serwerach. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy – zamówienia lub wycofania zgody o której mowa powyżej. chyba że administrator będzie posiadać prawo do ich dalszego przetwarzania w oparciu o swój usprawiedliwiony interes lub inną podstawę prawną. Przysługuje Państwu prawo do wglądu do nich, jak również możliwość ich poprawiania, a w odniesieniu do przetwarzania danych w celach marketingowych prawo do wniesienia sprzeciwu.

    Szkolenia otwarte: Efektywność osobista

    zobacz najbliższe szkolenia.
    2019-11-18
    18 listopada 2019 -19 listopada 2019
    2019-11-19
    Warszawa Warszawa
    Twoja praca wymaga publicznego prezentowania raportów, wyników swojej pracy, ofert współpracownikom, przełożonym lub klientom? Paraliżuje Cię strach przed wystąpieniami publicznymi? Masz trudności w prowadzeniu prezentacji biznesowych i przekonaniu do swoich racji? Jeśli tak - szkolenie z wystąpień publicznych jest dla Ciebie.
    2019-11-26
    26 listopada 2019 -27 listopada 2019
    2019-11-27
    Warszawa Warszawa
    Szkolenie dla asystentek zarządu zapozna uczestników z elementami kształtowania postawy biznesowej i rozwijania umiejętności interpersonalnych. Oparte jest na unikalnym modelu kompetencyjnym wypracowanym przez ekspertów  od lat wspierających działanie Biur Zarządów I Rad Nadzorczych. Zapraszamy na szkolenie asystentka zarządu.
    2019-12-11
    11 grudnia 2019
    2019-12-11
    Warszawa Warszawa
    Pewność siebie pozwala w pełni korzystać z własnych zasobów i talentów. Szkolenie pewność siebie  pozwoli wypracować szereg technik mentalnych i przekonań zwiększających potencjał psychologiczny w tym obszarze. Zapraszamy na kurs pewności siebie!
    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
     ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.