Asertywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów

Asertywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów

Asertywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów

Szkolenia - efektywność osobista
Umiejętność komunikowania się, stała się w dzisiejszym świecie towarem, za który gotów jestem płacić więcej, niż za jakikolwiek inny
Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą - na poziomie technik postaw. Szkolenia z asertywności uczą technik rozwiązywania konfliktów i dają szansę na rozwiązywanie sporów w sposób konstruktywny, bez szkody dla relacji. Zapraszamy na szkolenie z asertywności i technik rozwiązywania konfliktów.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

Szkolenie online
- Wykorzystujemy większość dostępnych technologii do szkoleń online. Używamy oprogramowania Clickmeeting, Zoom, Webex, Microsoft Team.
- Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
- Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
- Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast)

23.09.2020
10:00 - 14:00
Szkolenie online
450 zł/os.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Celem szkolenia z asertywności jest wypracowanie własnych asertywnych sposobów zachowania się w trudnych sytuacjach. Uczestnicy poznają mechanizmy powstawania konfliktów oraz dowiedzą się, jak je rozwiązywać, by budować pozytywne relacje w życiu zawodowym i prywatnym.

W obiegowym ujęciu asertywność to sztuka odmawiania. Tymczasem asertywność to  filozofia postępowania z innymi ludźmi, której nie da się zamknąć w jednej umiejętności. Proponowane szkolenie z asertywności z jednej strony daje konkretne techniki, które można zastosować w codziennym życiu zawodowym i prywatnym, z drugiej pozwala na rozpoznanie siebie samego na skalach asertywności. Ponadto szkolenie asertywność sprawia, że uczetnicy na poziomie postaw, technik i, co najważniejsze, na poziomie zachowań uczą się postępować w taki sposób, aby budować długotrwałe, przyjazne i uczciwe relacje z innymi ludźmi.

Uczestnicy szkolenia asertywność poznają również mechanizmy, którym ulegają w sytuacjach konfliktowych, co pozwoli im stać się podmiotem a nie przedmiotem dynamiki konfliktu. Będą mogli w sposób celowy i świadomy zarządzać na poziomie osobistym konfliktem oraz ułatwić zrozumienie sytuacji osobom, które nie będą posiadały wiedzy wyniesionej z tego szkolenia. Proponowany warsztat poza zrozumieniem procesu, wyposaży uczestników w praktyczne narzędzia, które ułatwią przeciwdziałanie konfliktom lub / i będą pomocne w jego rozwiązaniu na poziomie integratywnym (realizacja interesów wszystkich stron sporu).


GRUPA DOCELOWA:

  • Kadra kierownicza
  • Pracownicy obsługi Klienta
  • Pracownicy sił sprzedaży
  • Pracownicy mający kontakt z Klientem wewnętrznym bądź zewnętrznym

SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI/KOMPETENCJE:

  • Autodiagnoza własnej asertywności
  • Ocenianie rozmówców na kontinuum asertywności/agresywności/uległości i manipulacji
  • Wytyczanie własnego terytorium psychologicznego
  • Definiowanie praw własnych w relacji z innymi
  • Umiejętność asertywnej odmowy
  • Umiejętność asertywnego proszenia
  • Asertywne reagowanie na krytykę
  • Umiejętność przekazywania i przyjmowania informacji zwrotnej
  • Budowanie relacji z w oparciu o asertywność
  • Rozpoznawanie spirali konfliktu
  • Ocena na jakim poziomie odbywa się konflikt (wartości, danych, relacji , strukturalny, interesów)
  • Rozpoznawanie własnych skłonności w sytuacjach konfliktowych
  • Przesuniecie konfliktu z obszaru nierozwiązywalnego na obszar rozwiązywalny
  • Przeciwdziałanie zniekształceniom percepcyjnym

Celem szkolenia z asertywności jest wypracowanie własnych asertywnych sposobów zachowania się w trudnych sytuacjach. Uczestnicy poznają mechanizmy powstawania konfliktów oraz dowiedzą się, jak je rozwiązywać, by budować pozytywne relacje w życiu zawodowym i prywatnym.

W obiegowym ujęciu asertywność to sztuka odmawiania. Tymczasem asertywność to  filozofia postępowania z innymi ludźmi, której nie da się zamknąć w jednej umiejętności. Proponowane szkolenie z asertywności z jednej strony daje konkretne techniki, które można zastosować w codziennym życiu zawodowym i prywatnym, z drugiej pozwala na rozpoznanie siebie samego na skalach asertywności. Ponadto szkolenie asertywność sprawia, że uczetnicy na poziomie postaw, technik i, co najważniejsze, na poziomie zachowań uczą się postępować w taki sposób, aby budować długotrwałe, przyjazne i uczciwe relacje z innymi ludźmi.

Uczestnicy szkolenia asertywność poznają również mechanizmy, którym ulegają w sytuacjach konfliktowych, co pozwoli im stać się podmiotem a nie przedmiotem dynamiki konfliktu. Będą mogli w sposób celowy i świadomy zarządzać na poziomie osobistym konfliktem oraz ułatwić zrozumienie sytuacji osobom, które nie będą posiadały wiedzy wyniesionej z tego szkolenia. Proponowany warsztat poza zrozumieniem procesu, wyposaży uczestników w praktyczne narzędzia, które ułatwią przeciwdziałanie konfliktom lub / i będą pomocne w jego rozwiązaniu na poziomie integratywnym (realizacja interesów wszystkich stron sporu).

GRUPA DOCELOWA:

  • Kadra kierownicza
  • Pracownicy obsługi Klienta
  • Pracownicy sił sprzedaży
  • Pracownicy mający kontakt z Klientem wewnętrznym bądź zewnętrznym

SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI/KOMPETENCJE:

  • Autodiagnoza własnej asertywności
  • Ocenianie rozmówców na kontinuum asertywności/agresywności/uległości i manipulacji
  • Wytyczanie własnego terytorium psychologicznego
  • Definiowanie praw własnych w relacji z innymi
  • Umiejętność asertywnej odmowy
  • Umiejętność asertywnego proszenia
  • Asertywne reagowanie na krytykę
  • Umiejętność przekazywania i przyjmowania informacji zwrotnej
  • Budowanie relacji z w oparciu o asertywność
  • Rozpoznawanie spirali konfliktu
  • Ocena na jakim poziomie odbywa się konflikt (wartości, danych, relacji , strukturalny, interesów)
  • Rozpoznawanie własnych skłonności w sytuacjach konfliktowych
  • Przesuniecie konfliktu z obszaru nierozwiązywalnego na obszar rozwiązywalny
  • Przeciwdziałanie zniekształceniom percepcyjnym
Celem szkolenia z asertywności jest wypracowanie własnych asertywnych sposobów zachowania się w trudnych sytuacjach. Uczestnicy poznają mechanizmy powstawania konfliktów oraz dowiedzą się, jak je rozwiązywać, by budować pozytywne relacje w życiu zawodowym i prywatnym.

W obiegowym ujęciu asertywność to sztuka odmawiania. Tymczasem asertywność to  filozofia postępowania z innymi ludźmi, której nie da się zamknąć w jednej umiejętności. Proponowane szkolenie z asertywności z jednej strony daje konkretne techniki, które można zastosować w codziennym życiu zawodowym i prywatnym, z drugiej pozwala na rozpoznanie siebie samego na skalach asertywności. Ponadto szkolenie asertywność sprawia, że uczetnicy na poziomie postaw, technik i, co najważniejsze, na poziomie zachowań uczą się postępować w taki sposób, aby budować długotrwałe, przyjazne i uczciwe relacje z innymi ludźmi.

Uczestnicy szkolenia asertywność poznają również mechanizmy, którym ulegają w sytuacjach konfliktowych, co pozwoli im stać się podmiotem a nie przedmiotem dynamiki konfliktu. Będą mogli w sposób celowy i świadomy zarządzać na poziomie osobistym konfliktem oraz ułatwić zrozumienie sytuacji osobom, które nie będą posiadały wiedzy wyniesionej z tego szkolenia. Proponowany warsztat poza zrozumieniem procesu, wyposaży uczestników w praktyczne narzędzia, które ułatwią przeciwdziałanie konfliktom lub / i będą pomocne w jego rozwiązaniu na poziomie integratywnym (realizacja interesów wszystkich stron sporu).

GRUPA DOCELOWA:

  • Kadra kierownicza
  • Pracownicy obsługi Klienta
  • Pracownicy sił sprzedaży
  • Pracownicy mający kontakt z Klientem wewnętrznym bądź zewnętrznym

SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI/KOMPETENCJE:

  • Autodiagnoza własnej asertywności
  • Ocenianie rozmówców na kontinuum asertywności/agresywności/uległości i manipulacji
  • Wytyczanie własnego terytorium psychologicznego
  • Definiowanie praw własnych w relacji z innymi
  • Umiejętność asertywnej odmowy
  • Umiejętność asertywnego proszenia
  • Asertywne reagowanie na krytykę
  • Umiejętność przekazywania i przyjmowania informacji zwrotnej
  • Budowanie relacji z w oparciu o asertywność
  • Rozpoznawanie spirali konfliktu
  • Ocena na jakim poziomie odbywa się konflikt (wartości, danych, relacji , strukturalny, interesów)
  • Rozpoznawanie własnych skłonności w sytuacjach konfliktowych
  • Przesuniecie konfliktu z obszaru nierozwiązywalnego na obszar rozwiązywalny
  • Przeciwdziałanie zniekształceniom percepcyjnym


PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Co to jest asertywność?

  • Postawa asertywna
  • Postawa uległa
  • Postawa agresywna
  • Postawa manipulacyjna
  • Umiejscowienie siebie na skali asertywności

2. Umiejętności asertywne

  • Asertywna prośba
  • Asertywna odmowa
  • Asertywna pochwała
  • Konstruktywna krytyka
  • Asertywny styl prowadzenia rozmów
  • Stawianie granic w kontaktach z innymi

3. Najważniejszy element asertywności – poczucie wartości

  • Związek monologu wewnętrznego z poczuciem wartości
  • Postawy życiowe według Harrisa
  • Zdania tłumaczące nieasertywne działanie
  • Zdania proasertywne

4. Sposoby radzenia sobie z manipulacją i agresją

  • Komunikat Ja
  • Schemat ustanawiania konstruktywnych relacji
  • Asertywne wyrażanie gniewu
  • Asertywna reakcja na krytykę
  • Asertywne sankcje

5. Praca na poziomie postaw

  • Zdefiniowanie obaw dotyczących definiowania własnej pozycji w relacji z pacjentem
  • Redefiniowanie własnej funkcji
  • Umiejscowienie własnej pracy na płaszczyźnie etyki zawodowej

6. Wprowadzenie w konflikt

  • Czym  jest konflikt i kiedy występuje?
    • Potencjalna sytuacja konfliktowa – cechy
    • Rzeczywista sytuacja konfliktowa – cechy
  • Rodzaje konfliktów
    • Intrapersonalny / Interpersonalny / Grupowy
    • O sumie zerowej / motywów mieszanych
    • Formalny / nieformalny

7. Rozpoznanie własnych skryptów zachowania w konflikcie

  • Nastawienie na  wygraną
  • Uległość
  • Unikanie
  • Kompromis
  • Manipulacja
  • Poszukiwanie rozwiązań integratywnych

8. Koło konfliktu

  • Konflikt wartości
  • Konflikt relacji
  • Konflikt danych
  • Konflikt strukturalny
  • Konflikt interesów

9. Postępowanie w różnych sytuacjach konfliktowych

  • Poziom działań realnych
  • Poziom psychologiczny
    • Wygrany / przegrany
    • Na pół wygrany / na pół przegrany
    • Wygrany / wygrany
    • Brak rozwiązania
    • Przegrany / wygrany

10. Dynamika konfliktu – ujęcie procesowe

  • Faza utajona
  • Faza przedkonfliktowa
  • Faza pojawiania się negatywnych emocji
  • Jawny konflikt
  • Faza pokonfliktowa
  • Eliminowanie zniekształceń percepcyjnych
    • Efekt lustra, Efekt Kalego
    • Polaryzacja oceny
    • Efekt szkła powiększającego

11. Techniki rozwiązywania konfliktów na linii pracownik – pracownik

  • Rozwiązania integratywne
    • Poziom stanowiska
    • Poziom interesu

12. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków

  • Karta ssc
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie grupy

1. Co to jest asertywność?

  • Postawa asertywna
  • Postawa uległa
  • Postawa agresywna
  • Postawa manipulacyjna
  • Umiejscowienie siebie na skali asertywności

2. Umiejętności asertywne

  • Asertywna prośba
  • Asertywna odmowa
  • Konstruktywna krytyka
  • Stawianie granic w kontaktach z innymi

3. Najważniejszy element asertywności – poczucie wartości Związek monologu wewnętrznego z poczuciem wartości Postawy życiowe według Harrisa Zdania tłumaczące nieasertywne działanie Zdania proasertywne

4. Sposoby radzenia sobie z manipulacją i agresją Komunikat Ja Schemat ustanawiania konstruktywnych relacji Asertywne wyrażanie gniewu Asertywna reakcja na krytykę

5. Praca na poziomie postaw

  • Budowanie relacji partnerskich

1. Co to jest asertywność?

  • Postawa asertywna
  • Postawa uległa
  • Postawa agresywna
  • Postawa manipulacyjna
  • Umiejscowienie siebie na skali asertywności

2. Umiejętności asertywne

  • Asertywna prośba
  • Asertywna odmowa
  • Asertywna pochwała
  • Konstruktywna krytyka
  • Asertywny styl prowadzenia rozmów
  • Stawianie granic w kontaktach z innymi

3. Najważniejszy element asertywności – poczucie wartości

  • Związek monologu wewnętrznego z poczuciem wartości
  • Postawy życiowe według Harrisa
  • Zdania tłumaczące nieasertywne działanie
  • Zdania proasertywne

4. Sposoby radzenia sobie z manipulacją i agresją

  • Komunikat Ja
  • Schemat ustanawiania konstruktywnych relacji
  • Asertywne wyrażanie gniewu
  • Asertywna reakcja na krytykę
  • Asertywne sankcje

5. Praca na poziomie postaw

  • Zdefiniowanie obaw dotyczących definiowania własnej pozycji w relacji z pacjentem
  • Redefiniowanie własnej funkcji
  • Umiejscowienie własnej pracy na płaszczyźnie etyki zawodowej

6. Wprowadzenie w konflikt

  • Czym  jest konflikt i kiedy występuje?
    • Potencjalna sytuacja konfliktowa – cechy
    • Rzeczywista sytuacja konfliktowa – cechy
  • Rodzaje konfliktów
    • Intrapersonalny / Interpersonalny / Grupowy
    • O sumie zerowej / motywów mieszanych
    • Formalny / nieformalny

7. Rozpoznanie własnych skryptów zachowania w konflikcie

  • Nastawienie na  wygraną
  • Uległość
  • Unikanie
  • Kompromis
  • Manipulacja
  • Poszukiwanie rozwiązań integratywnych

8. Koło konfliktu

  • Konflikt wartości
  • Konflikt relacji
  • Konflikt danych
  • Konflikt strukturalny
  • Konflikt interesów

9. Postępowanie w różnych sytuacjach konfliktowych

  • Poziom działań realnych
  • Poziom psychologiczny
    • Wygrany / przegrany
    • Na pół wygrany / na pół przegrany
    • Wygrany / wygrany
    • Brak rozwiązania
    • Przegrany / wygrany

10. Dynamika konfliktu – ujęcie procesowe

  • Faza utajona
  • Faza przedkonfliktowa
  • Faza pojawiania się negatywnych emocji
  • Jawny konflikt
  • Faza pokonfliktowa
  • Eliminowanie zniekształceń percepcyjnych
    • Efekt lustra, Efekt Kalego
    • Polaryzacja oceny
    • Efekt szkła powiększającego

11. Techniki rozwiązywania konfliktów na linii pracownik – pracownik

  • Rozwiązania integratywne
    • Poziom stanowiska
    • Poziom interesu

12. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków

  • Karta ssc
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie grupy


Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

1
Przeprowadziliśmy ponad 2600 dni szkoleniowych z obszaru efektywności osobistej.
2
Na naszych szkoleniach rozwijamy kompetencje przydatne w życiu zawodowym i prywatnym (life-work balanced).
3
Nasi trenerzy łączą dbanie o dobrą atmosferę warsztatów z orientacją na rezultaty. Jest bezpiecznie i efektywnie.
Wg. badań Albertiego i Emmonsa zachowanie asertywne sprzyja kształtowaniu równości w kontaktach interpersonalnych umożliwiając działanie w naszym najlepszym interesie, obronę własnego stanowiska.
Szkolenie związane z:
  • komunikacja
  • asertywnosć
  • rozwiazywanie konfliktów
  • radzenie sobie z manipulacją

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • zwiększenie efektywności realizacji zadań w organizacji
  • wzrost satysfakcji pracowników (zmniejszenie frustracji związanych brakiem asertywności)
  • większa terminowość realizacji zadań w organizacji
  • budowanie kultury zaufania w organizacji

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • zwiększenie poczucia własnej skuteczności
  • rozwój inteligencji emocjonalnej
  • jasne stawianie granic z szacunkiem dla granic innych
  • umiejętność formułowania informacji zwrotnej

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • zarządzanie konfliktami na poziomie zespołów
  • wzmocnienie współpracy pomiędzy pracownikami
  • otwarta komunikacja

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
tel: 22 266 08 48

biuro@projektgamma.pl
Patrycja Michałowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - efektywność osobista

Szkolenie dostarcza narzędzi i metod, które pozwalają wyznaczyć priorytety w kontekście celów projektu oraz lepiej rozplanować i zorganizować własną pracę. Zapraszamy na warsztat: organizacja czasu pracy - multitasking i efektywność osobista.
21 września 2020 -22 września 2020
Warszawa
22 września 2020
Szkolenie online
Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą - na poziomie technik postaw. Szkolenia z asertywności uczą technik rozwiązywania konfliktów i dają szansę na rozwiązywanie sporów w sposób konstruktywny, bez szkody dla relacji. Zapraszamy na szkolenie z asertywności i technik rozwiązywania konfliktów.
23 września 2020
Szkolenie online
Profesjonalny wizerunek to przede wszystkim znajomość i umiejętne wykorzystywanie zasad savoir vivre. Kurs savoir vivre obejmuje normy obowiązujące w etykiecie towarzyskiej oraz biznesowej w atrakcyjnej, praktycznej formie. Zapraszamy na szkolenie z business savoir vivre 'u.
25 września 2020
Warszawa
Profesjonalnie prowadzony sekretariat to jeden z elementów prawidłowego funkcjonowania firmy. Utrata klienta spowodowana złą organizacją biura/sekretariatu może być szczególnie dotkliwa. Szkolenie profesjonalny sekretariat dostarcza technik pracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
28 września 2020 -29 września 2020
Warszawa
Pracownicy wielu firm stanęli przed wyzwaniami, jakich większość z nich wcześniej nie doświadczyła. Tłem tej sytuacji jest kryzys środowiskowy wywołany wybuchem pandemii COVID 19.
29 września 2020
Szkolenie online
Pewność siebie pozwala w pełni korzystać z własnych zasobów i talentów. Szkolenie pewność siebie  pozwoli wypracować szereg technik mentalnych i przekonań zwiększających potencjał psychologiczny w tym obszarze. Zapraszamy na kurs pewności siebie!
30 września 2020
Warszawa
Czas jest zasobem nieodnawialnym. Zarządzanie czasem to tak naprawdę zarządzanie sobą w czasie - swoimi priorytetami, podziałem pracy, energią. Stosowanie odpowiednich taktyk i technik TM pozwala podnieść efektywność osobistą w jednostce czasu. Zapraszamy na szkolenie zarządzanie czasem.
2 października 2020
Szkolenie online
Szkolenie zarządzanie sobą w czasie pozwoli uczestnikom rozpoznać osobiste bariery obniżające efektywne wykorzystanie czasu pracy. Każdy z uczestników będzie miał na szkoleniu przestrzeń, aby bariery zniwelować i wypracować nowe przekonania proefektywnościowe.
12 października 2020 -13 października 2020
Warszawa
Komunikacja to kompetencja fundamentalna - leży u podstaw większości czynności wykonywanych przez menedżerów, specjalistów i sprzedawców. Szkolenie z komunikacji to zestaw praktycznych, skutecznych narzędzi, które łatwo wdrożyć do swojej pracy. Serdecznie zapraszamy na trening komunikacji interpersonalnej!
14 października 2020 -15 października 2020
Warszawa
Koniec z paraliżującym stresem! Dzięki nam dowiesz się jak obniżać stres kiedy sytuacja tego wymaga oraz jak mobilizować się uzyskując stres optymalny. Szkolenie antystresowe (zarządzanie stresem szkolenie) skierowane jest do wszystkich osób, które chcą nauczyć się kontrolować i panować nad stresem - zarówno w pracy, jak i w codziennych sytuacjach życiowych.
15 października 2020 -16 października 2020
Warszawa
Sprawna komunikacja pozwala w pełni wykorzystywać potencjał organizacji. Szkolenie komunikacja w zespole pozwala udrażniać komunikację - zarówno w relacji odbiorczej jak i nadawczej. Narzędzia i techniki do zastosowania od razu po szkoleniu.
26 października 2020 -27 października 2020
Warszawa
Agile jest skuteczną metodyką – względem tradycyjnego podejścia do współpracy i dostarczania wyników. Badania wskazują wzrost efektywności względem klasycznej pracy od 40% nawet do 200%.
1 grudnia 2020 - 2 grudnia 2020
Warszawa
MBTI® pomaga w zrozumieniu stylu funkcjonowania innego człowieka. Pokazuje strategie budowania relacji, podejmowania decyzji, wyjaśnia i pomaga zaakceptować różnice pomiędzy ludźmi. Jest przydatne do rozwijania kompetencji społecznych w życiu zawodowym i osobistym. Zapraszamy na szkolenie efektywność osobista MBTI® i zarządzanie czasem własnym.
3 grudnia 2020
Warszawa

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - efektywność osobista

Szkolenie dostarcza narzędzi i metod, które pozwalają wyznaczyć priorytety w kontekście celów projektu oraz lepiej rozplanować i zorganizować własną pracę. Zapraszamy na warsztat: organizacja czasu pracy - multitasking i efektywność osobista.
21 września 2020 -22 września 2020
Warszawa
22 września 2020
Szkolenie online
Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą - na poziomie technik postaw. Szkolenia z asertywności uczą technik rozwiązywania konfliktów i dają szansę na rozwiązywanie sporów w sposób konstruktywny, bez szkody dla relacji. Zapraszamy na szkolenie z asertywności i technik rozwiązywania konfliktów.
23 września 2020
Szkolenie online
Profesjonalny wizerunek to przede wszystkim znajomość i umiejętne wykorzystywanie zasad savoir vivre. Kurs savoir vivre obejmuje normy obowiązujące w etykiecie towarzyskiej oraz biznesowej w atrakcyjnej, praktycznej formie. Zapraszamy na szkolenie z business savoir vivre 'u.
25 września 2020
Warszawa
Profesjonalnie prowadzony sekretariat to jeden z elementów prawidłowego funkcjonowania firmy. Utrata klienta spowodowana złą organizacją biura/sekretariatu może być szczególnie dotkliwa. Szkolenie profesjonalny sekretariat dostarcza technik pracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
28 września 2020 -29 września 2020
Warszawa
Pracownicy wielu firm stanęli przed wyzwaniami, jakich większość z nich wcześniej nie doświadczyła. Tłem tej sytuacji jest kryzys środowiskowy wywołany wybuchem pandemii COVID 19.
29 września 2020
Szkolenie online
Pewność siebie pozwala w pełni korzystać z własnych zasobów i talentów. Szkolenie pewność siebie  pozwoli wypracować szereg technik mentalnych i przekonań zwiększających potencjał psychologiczny w tym obszarze. Zapraszamy na kurs pewności siebie!
30 września 2020
Warszawa
Czas jest zasobem nieodnawialnym. Zarządzanie czasem to tak naprawdę zarządzanie sobą w czasie - swoimi priorytetami, podziałem pracy, energią. Stosowanie odpowiednich taktyk i technik TM pozwala podnieść efektywność osobistą w jednostce czasu. Zapraszamy na szkolenie zarządzanie czasem.
2 października 2020
Szkolenie online
Szkolenie zarządzanie sobą w czasie pozwoli uczestnikom rozpoznać osobiste bariery obniżające efektywne wykorzystanie czasu pracy. Każdy z uczestników będzie miał na szkoleniu przestrzeń, aby bariery zniwelować i wypracować nowe przekonania proefektywnościowe.
12 października 2020 -13 października 2020
Warszawa
Komunikacja to kompetencja fundamentalna - leży u podstaw większości czynności wykonywanych przez menedżerów, specjalistów i sprzedawców. Szkolenie z komunikacji to zestaw praktycznych, skutecznych narzędzi, które łatwo wdrożyć do swojej pracy. Serdecznie zapraszamy na trening komunikacji interpersonalnej!
14 października 2020 -15 października 2020
Warszawa
Koniec z paraliżującym stresem! Dzięki nam dowiesz się jak obniżać stres kiedy sytuacja tego wymaga oraz jak mobilizować się uzyskując stres optymalny. Szkolenie antystresowe (zarządzanie stresem szkolenie) skierowane jest do wszystkich osób, które chcą nauczyć się kontrolować i panować nad stresem - zarówno w pracy, jak i w codziennych sytuacjach życiowych.
15 października 2020 -16 października 2020
Warszawa
Sprawna komunikacja pozwala w pełni wykorzystywać potencjał organizacji. Szkolenie komunikacja w zespole pozwala udrażniać komunikację - zarówno w relacji odbiorczej jak i nadawczej. Narzędzia i techniki do zastosowania od razu po szkoleniu.
26 października 2020 -27 października 2020
Warszawa
Agile jest skuteczną metodyką – względem tradycyjnego podejścia do współpracy i dostarczania wyników. Badania wskazują wzrost efektywności względem klasycznej pracy od 40% nawet do 200%.
1 grudnia 2020 - 2 grudnia 2020
Warszawa
MBTI® pomaga w zrozumieniu stylu funkcjonowania innego człowieka. Pokazuje strategie budowania relacji, podejmowania decyzji, wyjaśnia i pomaga zaakceptować różnice pomiędzy ludźmi. Jest przydatne do rozwijania kompetencji społecznych w życiu zawodowym i osobistym. Zapraszamy na szkolenie efektywność osobista MBTI® i zarządzanie czasem własnym.
3 grudnia 2020
Warszawa
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji