Asertywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów

Asertywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów

Asertywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów z uwzględnieniem poprawki na cyfrowy świat

Szkolenia - efektywność osobista

Umiejętność komunikowania się, stała się w dzisiejszym świecie towarem, za który gotów jestem płacić więcej, niż za jakikolwiek inny – tak mówił kiedyś Rockefeller, a dziś powie większość z nas.

Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą - na poziomie technik postaw. Szkolenia z asertywności uczą technik rozwiązywania konfliktów i dają szansę na rozwiązywanie sporów w sposób konstruktywny, bez szkody dla relacji. Zapraszamy na szkolenie z asertywności i technik rozwiązywania konfliktów.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

25.11.2021 - 26.11.2021
10:00 - 14:00
Szkolenie online
1000 zł netto/os.
25.11.2021 - 26.11.2021
Warszawa
1600 zł netto/os.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Celem szkolenia z asertywności jest wypracowanie własnych asertywnych sposobów zachowania się w trudnych sytuacjach. Uczestnicy poznają mechanizmy powstawania konfliktów oraz dowiedzą się, jak je rozwiązywać, by budować pozytywne relacje w życiu zawodowym i prywatnym.

W obiegowym ujęciu asertywność to sztuka odmawiania. Tymczasem asertywność to  filozofia postępowania z innymi ludźmi, której nie da się zamknąć w jednej umiejętności. Proponowane szkolenie z asertywności z jednej strony daje konkretne techniki, które można zastosować w codziennym życiu zawodowym i prywatnym, z drugiej pozwala na rozpoznanie siebie samego na skalach asertywności. Ponadto szkolenie asertywność sprawia, że uczetnicy na poziomie postaw, technik i, co najważniejsze, na poziomie zachowań uczą się postępować w taki sposób, aby budować długotrwałe, przyjazne i uczciwe relacje z innymi ludźmi.

Uczestnicy szkolenia asertywność poznają również mechanizmy, którym ulegają w sytuacjach konfliktowych, co pozwoli im stać się podmiotem a nie przedmiotem dynamiki konfliktu. Będą mogli w sposób celowy i świadomy zarządzać na poziomie osobistym konfliktem oraz ułatwić zrozumienie sytuacji osobom, które nie będą posiadały wiedzy wyniesionej z tego szkolenia. Proponowany warsztat poza zrozumieniem procesu, wyposaży uczestników w praktyczne narzędzia, które ułatwią przeciwdziałanie konfliktom lub / i będą pomocne w jego rozwiązaniu na poziomie integratywnym (realizacja interesów wszystkich stron sporu).


GRUPA DOCELOWA:

  • Kadra kierownicza
  • Pracownicy obsługi Klienta
  • Pracownicy sił sprzedaży
  • Pracownicy mający kontakt z Klientem wewnętrznym bądź zewnętrznym

SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI/KOMPETENCJE:

  • Autodiagnoza własnej asertywności
  • Ocenianie rozmówców na kontinuum asertywności/agresywności/uległości i manipulacji
  • Wytyczanie własnego terytorium psychologicznego
  • Definiowanie praw własnych w relacji z innymi
  • Umiejętność asertywnej odmowy
  • Umiejętność asertywnego proszenia
  • Asertywne reagowanie na krytykę
  • Umiejętność przekazywania i przyjmowania informacji zwrotnej
  • Budowanie relacji z w oparciu o asertywność
  • Rozpoznawanie spirali konfliktu
  • Ocena na jakim poziomie odbywa się konflikt (wartości, danych, relacji , strukturalny, interesów)
  • Rozpoznawanie własnych skłonności w sytuacjach konfliktowych
  • Przesuniecie konfliktu z obszaru nierozwiązywalnego na obszar rozwiązywalny
  • Przeciwdziałanie zniekształceniom percepcyjnym

Umiejętność komunikowania się, stała się w dzisiejszym świecie towarem, za który gotów jestem płacić więcej, niż za jakikolwiek inny – tak mówił kiedyś Rockefeller, a dziś powie większość z nas.

Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą i najlepiej – bez towarzyszącego nam wiecznie poczucia winy, na poziomie technik i postaw. Szkolenia z asertywności uczą sposobów rozwiązywania konfliktów i dają szansę na radzenie sobie ze sporami na drodze  konstruktywnych działań, bez szkody dla relacji. Zapraszamy na szkolenie z asertywności i technik rozwiązywania konfliktów.

Asertywność i rozwiązywanie konfliktów to zestaw to postawy, sposoby myślenia i narzędzia, które z jednej strony mają charakter uniwersalny – niezależnie od tego, czy rozmawiamy bezpośrednio czy przez telefon, z drugiej wymagają uważności na inne elementy w różnych kanałach komunikacji.  Szkolenie będzie brało więc poprawkę na fakt, że część konfliktów i trudnych sytuacji ma miejsce w komunikacji cyfrowej.

Celem szkolenia z asertywności jest wypracowanie własnych asertywnych sposobów zachowania się w trudnych sytuacjach. Uczestnicy poznają mechanizmy powstawania konfliktów oraz dowiedzą się, jak je rozwiązywać, by budować pozytywne relacje w życiu zawodowym i prywatnym.

W obiegowym ujęciu asertywność to sztuka odmawiania. Tymczasem asertywność to  filozofia postępowania z innymi ludźmi, której nie da się zamknąć w jednej umiejętności. Proponowane szkolenie z asertywności daje konkretne techniki, które można zastosować w codziennym życiu zawodowym i prywatnym, oraz pozwala na rozpoznanie siebie samego na skalach asertywności.
Ponadto uczestnicy na poziomie postaw, technik i, co najważniejsze, na poziomie zachowań uczą się postępować w taki sposób, aby budować długotrwałe, przyjazne i uczciwe relacje z innymi ludźmi.

Poznają również mechanizmy, którym ulegają w sytuacjach konfliktowych, co pozwoli im stać się podmiotem a nie przedmiotem dynamiki konfliktu. Będą mogli w sposób celowy i świadomy zarządzać na poziomie osobistym konfliktem oraz ułatwić zrozumienie sytuacji osobom, które nie będą posiadały wiedzy wyniesionej z tego szkolenia.

Proponowany warsztat poza zrozumieniem procesu, wyposaży uczestników w praktyczne narzędzia, które ułatwią przeciwdziałanie konfliktom lub / i będą pomocne w jego rozwiązaniu na poziomie integratywnym (realizacja interesów wszystkich stron sporu).

Celem szkolenia z asertywności jest wypracowanie własnych asertywnych sposobów zachowania się w trudnych sytuacjach. Uczestnicy poznają mechanizmy powstawania konfliktów oraz dowiedzą się, jak je rozwiązywać, by budować pozytywne relacje w życiu zawodowym i prywatnym.

W obiegowym ujęciu asertywność to sztuka odmawiania. Tymczasem asertywność to  filozofia postępowania z innymi ludźmi, której nie da się zamknąć w jednej umiejętności. Proponowane szkolenie z asertywności z jednej strony daje konkretne techniki, które można zastosować w codziennym życiu zawodowym i prywatnym, z drugiej pozwala na rozpoznanie siebie samego na skalach asertywności. Ponadto szkolenie asertywność sprawia, że uczetnicy na poziomie postaw, technik i, co najważniejsze, na poziomie zachowań uczą się postępować w taki sposób, aby budować długotrwałe, przyjazne i uczciwe relacje z innymi ludźmi.

Uczestnicy szkolenia asertywność poznają również mechanizmy, którym ulegają w sytuacjach konfliktowych, co pozwoli im stać się podmiotem a nie przedmiotem dynamiki konfliktu. Będą mogli w sposób celowy i świadomy zarządzać na poziomie osobistym konfliktem oraz ułatwić zrozumienie sytuacji osobom, które nie będą posiadały wiedzy wyniesionej z tego szkolenia. Proponowany warsztat poza zrozumieniem procesu, wyposaży uczestników w praktyczne narzędzia, które ułatwią przeciwdziałanie konfliktom lub / i będą pomocne w jego rozwiązaniu na poziomie integratywnym (realizacja interesów wszystkich stron sporu).

GRUPA DOCELOWA:

  • Kadra kierownicza
  • Pracownicy obsługi Klienta
  • Pracownicy sił sprzedaży
  • Pracownicy mający kontakt z Klientem wewnętrznym bądź zewnętrznym

SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI/KOMPETENCJE:

  • Autodiagnoza własnej asertywności
  • Ocenianie rozmówców na kontinuum asertywności/agresywności/uległości i manipulacji
  • Wytyczanie własnego terytorium psychologicznego
  • Definiowanie praw własnych w relacji z innymi
  • Umiejętność asertywnej odmowy
  • Umiejętność asertywnego proszenia
  • Asertywne reagowanie na krytykę
  • Umiejętność przekazywania i przyjmowania informacji zwrotnej
  • Budowanie relacji z w oparciu o asertywność
  • Rozpoznawanie spirali konfliktu
  • Ocena na jakim poziomie odbywa się konflikt (wartości, danych, relacji , strukturalny, interesów)
  • Rozpoznawanie własnych skłonności w sytuacjach konfliktowych
  • Przesuniecie konfliktu z obszaru nierozwiązywalnego na obszar rozwiązywalny
  • Przeciwdziałanie zniekształceniom percepcyjnym


PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Co to jest asertywność?

  • Postawa asertywna
  • Postawa uległa
  • Postawa agresywna
  • Postawa manipulacyjna
  • Umiejscowienie siebie na skali asertywności

2. Umiejętności asertywne

  • Asertywna prośba
  • Asertywna odmowa
  • Asertywna pochwała
  • Konstruktywna krytyka
  • Asertywny styl prowadzenia rozmów
  • Stawianie granic w kontaktach z innymi

3. Najważniejszy element asertywności – poczucie wartości

  • Związek monologu wewnętrznego z poczuciem wartości
  • Postawy życiowe według Harrisa
  • Zdania tłumaczące nieasertywne działanie
  • Zdania proasertywne

4. Sposoby radzenia sobie z manipulacją i agresją

  • Komunikat Ja
  • Schemat ustanawiania konstruktywnych relacji
  • Asertywne wyrażanie gniewu
  • Asertywna reakcja na krytykę
  • Asertywne sankcje

5. Praca na poziomie postaw

  • Zdefiniowanie obaw dotyczących definiowania własnej pozycji w relacji z pacjentem
  • Redefiniowanie własnej funkcji
  • Umiejscowienie własnej pracy na płaszczyźnie etyki zawodowej

6. Wprowadzenie w konflikt

  • Czym  jest konflikt i kiedy występuje?
    • Potencjalna sytuacja konfliktowa – cechy
    • Rzeczywista sytuacja konfliktowa – cechy
  • Rodzaje konfliktów
    • Intrapersonalny / Interpersonalny / Grupowy
    • O sumie zerowej / motywów mieszanych
    • Formalny / nieformalny

7. Rozpoznanie własnych skryptów zachowania w konflikcie

  • Nastawienie na  wygraną
  • Uległość
  • Unikanie
  • Kompromis
  • Manipulacja
  • Poszukiwanie rozwiązań integratywnych

8. Koło konfliktu

  • Konflikt wartości
  • Konflikt relacji
  • Konflikt danych
  • Konflikt strukturalny
  • Konflikt interesów

9. Postępowanie w różnych sytuacjach konfliktowych

  • Poziom działań realnych
  • Poziom psychologiczny
    • Wygrany / przegrany
    • Na pół wygrany / na pół przegrany
    • Wygrany / wygrany
    • Brak rozwiązania
    • Przegrany / wygrany

10. Dynamika konfliktu – ujęcie procesowe

  • Faza utajona
  • Faza przedkonfliktowa
  • Faza pojawiania się negatywnych emocji
  • Jawny konflikt
  • Faza pokonfliktowa
  • Eliminowanie zniekształceń percepcyjnych
    • Efekt lustra, Efekt Kalego
    • Polaryzacja oceny
    • Efekt szkła powiększającego

11. Techniki rozwiązywania konfliktów na linii pracownik – pracownik

  • Rozwiązania integratywne
    • Poziom stanowiska
    • Poziom interesu

12. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków

  • Karta ssc
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie grupy

1. Co to jest asertywność?

  • Postawa asertywna
  • Postawa uległa
  • Postawa agresywna
  • Postawa manipulacyjna
  • Umiejscowienie siebie na skali asertywności

2. Umiejętności asertywne

  • Asertywna prośba
  • Asertywna odmowa
  • Konstruktywna krytyka
  • Stawianie granic w kontaktach z innymi
  • Budowanie relacji partnerskich

3. Najważniejszy element asertywności

  • Poczucie wartości
  • Związek „monologu wewnętrznego” z poczuciem wartości
  • Postawy życiowe według Harrisa
  • Zdania tłumaczące nieasertywne działania
  • Zdania proasertywne

4. Sposoby radzenia sobie z manipulacją i agresją

  • Komunikat JA vs Komunikat TY
  • Schemat ustanawiania konstruktywnych relacji
  • Asertywne wyrażanie gniewu
  • Asertywna reakcja na krytykę

5. Konflikt

  • Fazy konfliktu
  • Rodzaje konfliktów
  • Schematy zachowań w sytuacjach konfliktowych (autodiagnoza)
  • Od rywalizacji do współpracy – jak wypracować najlepsze rozwiązanie
  • Działania w sytuacji konfliktowej – zmiana myślenia

1. Co to jest asertywność?

  • Postawa asertywna
  • Postawa uległa
  • Postawa agresywna
  • Postawa manipulacyjna
  • Umiejscowienie siebie na skali asertywności

2. Umiejętności asertywne

  • Asertywna prośba
  • Asertywna odmowa
  • Asertywna pochwała
  • Konstruktywna krytyka
  • Asertywny styl prowadzenia rozmów
  • Stawianie granic w kontaktach z innymi

3. Najważniejszy element asertywności – poczucie wartości

  • Związek monologu wewnętrznego z poczuciem wartości
  • Postawy życiowe według Harrisa
  • Zdania tłumaczące nieasertywne działanie
  • Zdania proasertywne

4. Sposoby radzenia sobie z manipulacją i agresją

  • Komunikat Ja
  • Schemat ustanawiania konstruktywnych relacji
  • Asertywne wyrażanie gniewu
  • Asertywna reakcja na krytykę
  • Asertywne sankcje

5. Praca na poziomie postaw

  • Zdefiniowanie obaw dotyczących definiowania własnej pozycji w relacji z pacjentem
  • Redefiniowanie własnej funkcji
  • Umiejscowienie własnej pracy na płaszczyźnie etyki zawodowej

6. Wprowadzenie w konflikt

  • Czym  jest konflikt i kiedy występuje?
    • Potencjalna sytuacja konfliktowa – cechy
    • Rzeczywista sytuacja konfliktowa – cechy
  • Rodzaje konfliktów
    • Intrapersonalny / Interpersonalny / Grupowy
    • O sumie zerowej / motywów mieszanych
    • Formalny / nieformalny

7. Rozpoznanie własnych skryptów zachowania w konflikcie

  • Nastawienie na  wygraną
  • Uległość
  • Unikanie
  • Kompromis
  • Manipulacja
  • Poszukiwanie rozwiązań integratywnych

8. Koło konfliktu

  • Konflikt wartości
  • Konflikt relacji
  • Konflikt danych
  • Konflikt strukturalny
  • Konflikt interesów

9. Postępowanie w różnych sytuacjach konfliktowych

  • Poziom działań realnych
  • Poziom psychologiczny
    • Wygrany / przegrany
    • Na pół wygrany / na pół przegrany
    • Wygrany / wygrany
    • Brak rozwiązania
    • Przegrany / wygrany

10. Dynamika konfliktu – ujęcie procesowe

  • Faza utajona
  • Faza przedkonfliktowa
  • Faza pojawiania się negatywnych emocji
  • Jawny konflikt
  • Faza pokonfliktowa
  • Eliminowanie zniekształceń percepcyjnych
    • Efekt lustra, Efekt Kalego
    • Polaryzacja oceny
    • Efekt szkła powiększającego

11. Techniki rozwiązywania konfliktów na linii pracownik – pracownik

  • Rozwiązania integratywne
    • Poziom stanowiska
    • Poziom interesu

12. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków

  • Karta ssc
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie grupy


MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1
Przeprowadziliśmy ponad 3200 dni szkoleniowych z obszaru efektywności osobistej.
2
Ponad 3700 uczestników skorzystało z naszych formatów online w obszarze efektywności osobistej (warsztaty online, webinary, indywidualne sesje rozwojowe online).
3
Na naszych szkoleniach rozwijamy kompetencje przydatne w życiu zawodowym i prywatnym (life-work balanced).
4
Nasi trenerzy łączą dbanie o dobrą atmosferę warsztatów z orientacją na rezultaty. Jest bezpiecznie i efektywnie.
Wg. badań Albertiego i Emmonsa zachowanie asertywne sprzyja kształtowaniu równości w kontaktach interpersonalnych umożliwiając działanie w naszym najlepszym interesie, obronę własnego stanowiska.
Szkolenie związane z:
  • komunikacja
  • asertywnosć
  • rozwiazywanie konfliktów
  • radzenie sobie z manipulacją

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • zwiększenie efektywności realizacji zadań w organizacji
  • wzrost satysfakcji pracowników (zmniejszenie frustracji związanych brakiem asertywności)
  • większa terminowość realizacji zadań w organizacji
  • budowanie kultury zaufania w organizacji

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • zwiększenie poczucia własnej skuteczności
  • rozwój inteligencji emocjonalnej
  • jasne stawianie granic z szacunkiem dla granic innych
  • umiejętność formułowania informacji zwrotnej

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • zarządzanie konfliktami na poziomie zespołów
  • wzmocnienie współpracy pomiędzy pracownikami
  • otwarta komunikacja
Asertywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550


biuro@projektgamma.pl
Patrycja Michałowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - efektywność osobista

Koniec z paraliżującym stresem! Dzięki nam dowiesz się jak obniżać stres kiedy sytuacja tego wymaga oraz jak mobilizować się uzyskując stres optymalny. Szkolenie antystresowe skierowane jest do wszystkich osób, które chcą nauczyć się kontrolować i panować nad stresem - zarówno w pracy, jak i w codziennych sytuacjach życiowych.
2021-10- 1
1 października 2021
2021-10- 1
Szkolenie online Szkolenie online
Pewność siebie pozwala w pełni korzystać z własnych zasobów i talentów. Szkolenie pewność siebie  pozwoli wypracować szereg technik mentalnych i przekonań zwiększających potencjał psychologiczny w tym obszarze. Zapraszamy na kurs pewności siebie!
2021-10- 4
4 października 2021
2021-10- 4
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Sztuka wystąpień i prezentacji on-line
Niezależnie od tego jak "ładna" jest prezentacja ludzie niewiele z niej zapamiętują. Nie mogą więc przekazać tych informacji innym. Odbiorcy prezentacji rzadko są jedynymi decydentami, użytkownikami. Warto by stali się ambasadorami tego, do czego przekonujemy. Nasze szkolenie z technik prezentacji tego uczy.
2021-10- 6
6 października 2021 - 7 października 2021
2021-10- 7
Szkolenie online Szkolenie online

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - efektywność osobista

Koniec z paraliżującym stresem! Dzięki nam dowiesz się jak obniżać stres kiedy sytuacja tego wymaga oraz jak mobilizować się uzyskując stres optymalny. Szkolenie antystresowe skierowane jest do wszystkich osób, które chcą nauczyć się kontrolować i panować nad stresem - zarówno w pracy, jak i w codziennych sytuacjach życiowych.
2021-10- 1
1 października 2021
2021-10- 1
Szkolenie online Szkolenie online
Pewność siebie pozwala w pełni korzystać z własnych zasobów i talentów. Szkolenie pewność siebie  pozwoli wypracować szereg technik mentalnych i przekonań zwiększających potencjał psychologiczny w tym obszarze. Zapraszamy na kurs pewności siebie!
2021-10- 4
4 października 2021
2021-10- 4
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Sztuka wystąpień i prezentacji on-line
Niezależnie od tego jak "ładna" jest prezentacja ludzie niewiele z niej zapamiętują. Nie mogą więc przekazać tych informacji innym. Odbiorcy prezentacji rzadko są jedynymi decydentami, użytkownikami. Warto by stali się ambasadorami tego, do czego przekonujemy. Nasze szkolenie z technik prezentacji tego uczy.
2021-10- 6
6 października 2021 - 7 października 2021
2021-10- 7
Szkolenie online Szkolenie online

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.