Każdy przedsiębiorca prędzej czy później stanie twarzą w twarz z obsługą swojego pierwszego klienta. Bardzo ważne jest wtedy nie dopuszczenie do sytuacji, w której nasz klient odejdzie niezadowolony do naszej konkurencji. Wielu młodych przedsiębiorców nie zdaje sobie sprawy jak wiele w ten sposób tracą. Nieodpowiednia obsługa klienta to dziś jeden z głównych powodów, dla których przechodzimy do innych, niezadowoleni z jakości usług.
Szkolenia z obsługi klienta
Na pomoc przychodzą nam szkolenia z obsługi klienta. Dowiemy się na nich, jakimi cechami powinniśmy dysponować, aby nasza obsługa przebiegała profesjonalnie. Szkolenie zawiera mechanizmy i techniki, jakie będziemy mogli zastosować później w rozmowie z klientem. Warsztaty zwracają uwagę również na aspekt, jakim jest dobry kontakt z klientami.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Jakie są kluczowe techniki dla każdego etapu procesu sprzedaży? Jak wpływać na proces negocjacji? Jak działać w sposób taki, by konsumenci i klienci utożsamili się z produktem? ak zachować się w ostatniej fazie sprzedaży? Sprawdź nasze szkolenia:
Każdy z nas ceni sobie swój własny czas. Nic więc dziwnego, że właśnie ten element klienci oceniają najczęściej i na jego podstawie wysnuwają opiDobry kontakt mailowy czy telefoniczny to pierwszy krok do zdobycia ich zaufania.nię na temat naszej firmy. Dzięki temu będą oni wiedzieli, że ich los nie jest nam obojętny i zależy nam na tym, by skorzystali z naszych usług.
Ważne aspekty przy obsłudze klienta
Każdy klient ma wobec konkretnej firmy wymagania. Na szkoleniu dowiemy się, w jaki sposób spełniać oczekiwania klientów. Dzięki wiedzy teoretycznej jak i praktycznej będziemy w stanie przewidzieć pewne zachowania i przygotować się na nie. Komfort usług jak i szybkie ich wykonywanie z pewnością przyczynią się do wielu sukcesów w naszej firmie.
Będziemy spotykać się z różnymi klientami - począwszy od tych przyjaznych, nastawionych do nas pozytywnie a kończąc na zamkniętych czy rozmownych. Musimy pamiętać, by nie wtrącać się w monolog klienta i wysłuchać go. Eliminuje to ewentualne problemy jak i pozwala rozpoznać dokładny typ klienta - dzięki temu będziemy wiedzieli, jakie techniki przy nim zastosować, aby wykonana przez nas obsługa została odebrana przez niego pozytywnie. Klient wróci tylko wtedy, gdy został potraktowany należycie.