Szkolenia z obsługi klienta

Każdy przedsiębiorca prędzej czy później stanie twarzą w twarz z obsługą swojego pierwszego klienta. Bardzo ważne jest wtedy nie dopuszczenie do sytuacji, w której nasz klient odejdzie niezadowolony do naszej konkurencji. Wielu młodych przedsiębiorców nie zdaje sobie sprawy jak wiele w ten sposób tracą. Nieodpowiednia obsługa klienta to dziś jeden z głównych powodów, dla których przechodzimy do innych, niezadowoleni z jakości usług.

     

    Każdy przedsiębiorca prędzej czy później stanie twarzą w twarz z obsługą swojego pierwszego klienta. Bardzo ważne jest wtedy nie dopuszczenie do sytuacji, w której nasz klient odejdzie niezadowolony do naszej konkurencji. Wielu młodych przedsiębiorców nie zdaje sobie sprawy jak wiele w ten sposób tracą. Nieodpowiednia obsługa klienta to dziś jeden z głównych powodów, dla których przechodzimy do innych, niezadowoleni z jakości usług.

    Szkolenia z obsługi klienta

    Na pomoc przychodzą nam szkolenia z obsługi klienta. Dowiemy się na nich, jakimi cechami powinniśmy dysponować, aby nasza obsługa przebiegała profesjonalnie. Szkolenie zawiera mechanizmy i techniki, jakie będziemy mogli zastosować później w rozmowie z klientem. Warsztaty zwracają uwagę również na aspekt, jakim jest dobry kontakt z klientami.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Jakie są kluczowe techniki dla każdego etapu procesu sprzedaży? Jak wpływać na proces negocjacji? Jak działać w sposób taki, by konsumenci i klienci utożsamili się z produktem? ak zachować się w ostatniej fazie sprzedaży? Sprawdź nasze szkolenia:

    Każdy z nas ceni sobie swój własny czas. Nic więc dziwnego, że właśnie ten element klienci oceniają najczęściej i na jego podstawie wysnuwają opiDobry kontakt mailowy czy telefoniczny to pierwszy krok do zdobycia ich zaufania.nię na temat naszej firmy.  Dzięki temu będą oni wiedzieli, że ich los nie jest nam obojętny i zależy nam na tym, by skorzystali z naszych usług.

    Ważne aspekty przy obsłudze klienta

    Każdy klient ma wobec konkretnej firmy wymagania. Na szkoleniu dowiemy się, w jaki sposób spełniać oczekiwania klientów. Dzięki wiedzy teoretycznej jak i praktycznej będziemy w stanie przewidzieć pewne zachowania i przygotować się na nie. Komfort usług jak i szybkie ich wykonywanie z pewnością przyczynią się do wielu sukcesów w naszej firmie.

    Będziemy spotykać się z różnymi klientami - począwszy od tych przyjaznych, nastawionych do nas pozytywnie a kończąc na zamkniętych czy rozmownych. Musimy pamiętać, by nie wtrącać się w monolog klienta i wysłuchać go. Eliminuje to ewentualne problemy jak i pozwala rozpoznać dokładny typ klienta - dzięki temu będziemy wiedzieli, jakie techniki przy nim zastosować, aby wykonana przez nas obsługa została odebrana przez niego pozytywnie. Klient wróci tylko wtedy, gdy został potraktowany należycie.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.