Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta

Pracownicy działów obsługi klienta zawsze stanowią jedną z najważniejszych wizytówek świadczących o klasie przedsiębiorstwa. To w jaki sposób pracownicy tego działu podchodzą do załatwiania spraw ze wszystkimi klientami wpływa na opinię firmy. A im jest ona lepsza tym przyciąga do siebie większe grono potencjalnych klientów zainteresowanych oferowanym przez przedsiębiorstwo produktem czy usługą. 

     
    Pracownicy działów obsługi klienta zawsze stanowią jedną z najważniejszych wizytówek świadczących o klasie przedsiębiorstwa. To w jaki sposób pracownicy tego działu podchodzą do załatwiania spraw ze wszystkimi klientami wpływa na opinię firmy.

    A im jest ona lepsza tym przyciąga do siebie większe grono potencjalnych klientów zainteresowanych oferowanym przez przedsiębiorstwo produktem czy usługą.
     
    Dzięki odbyciu takiego szkolenia pracownicy działu obsługi klienta:
    • zyskają motywację do ciągłego doskonalenia sposobów profesjonalnej obsługi klienta,
    • poznają zasady profesjonalnej obsługi klienta,
    • zyskają umiejętność zastosowania w praktyce nowo zdobytej wiedzy.
     
    Tematyka szkoleń z zakresy profesjonalnej obsługi klienta w rzeczywistości jest bardzo bogata i obszerna.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie telemarketing, szkolenia handlowe.

    Wszystko tak naprawdę zależy od programu. Szkolenia dla początkujących mają nieco mniejszy zakres wiadomości niż te szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta, które docelowo przeznaczone są dla osób już od dłuższego czasu pracujących w dziale obsługi klienta.

    Oto przykładowa lista tematów, które mogą się pojawić zarówno w pierwszym, jak i w drugim przypadku szkolenia.
    • Jakie korzyści daje walka o zadowolenie każdego klienta korzystającego z usług czy produktów danego przedsiębiorstwa?
    • Jak zadbać o zadowolenie klienta?
    • Jak postawę sprzedającego odbiera kupujący?
    • Zasady profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego.
    • Zasady profesjonalnej obsługi klienta zewnętrznego.
    • Jak wykorzystać umiejętności komunikacyjne przy profesjonalnej obsłudze klienta?
    • Jak rozmawiać z klientem aby osiągnąć maksymalne korzyści? Ten temat bardzo często omawiany jest na każdym szkoleniu bardzo obszernie, z uwzględnieniem scenek obrazujących scenariusze ''z życia wzięte'', dodatkowo nagrywane kamerą, aby w późniejszym czasie cała grupa szkoleniowa miała możliwość dokładnego przeanalizowania każdej ze scenek.
    • Analiza mocnych stron sprzedającego.
    • Analiza słabych stron sprzedającego. Pomysły na ich wyeliminowanie z codziennej obsługi klienta.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.