Jeśli do tej pory sprzedaż szła nam bardzo przeciętnie, jest to idealny moment na wprowadzenie do naszego przedsiębiorstwa pewnych potrzebnych zmian. Z pomocą przychodzi nam szkolenie dla handlowców. Składa się ono z części motywacyjnej, budulcowej i sprzedażowej. Każda jest dostosowana pod konkretną firmę, co pozwala szybciej znaleźć źródło naszego problemu. Warsztaty skupiają się przede wszystkim na komunikacji, jaka istnieje w naszym zespole. To właśnie od niej zależą dalsze losy firmy - wszystko ze względu na atmosferę, która jest tak ważna przy wspólnej pracy.
Cechy dobrego handlowca
Dzięki szkoleniu będziemy w stanie połączyć nabytą wiedzę praktyczną, jak i teoretyczną w jedną całość. Przyczyni się to do rozwoju naszej osobowości, umiejętności jak i sprzedaży w firmie. Nauczymy się, jak zarządzać naszym zespołem i łączyć obowiązki tak, aby każdy projekt wykonywany był perfekcyjnie. Zwalczymy przeszkody, jakie stały na naszej drodze.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
W sprzedaży bardzo ważne są: koncentracja na kliencie i budowanie z nim relacji, elastyczność w rozmowie, szybkie podnoszenie się po porażce, umiejętność sprostania sytuacjom nieoczekiwanym i trudnym. Zdobądź kluczowe kompetencje niezbędne w profesjonalnej sprzedaży. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą szkoleń dla handlowców. Zobacz również: szkolenie z negocjacji, szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta.
W handlowaniu bardzo ważna jest empatia, na którą zwracamy podczas szkolenia szczególną uwagę. Każdego handlowca spotykają czasem trudne sytuacje w pracy, jednak szkolenie i na tę część znajduje rozwiązanie. Dzięki odpowiednim ćwiczeniom każda scenka zostaje odegrana, a my sami możemy przygotować się na ewentualne konfliktowe sytuacje. Dowiemy się, jak powinniśmy się wtedy zachować i czego unikać.
Szkolenie dla handlowców Warsztaty tego typu przeznaczone są dla wszystkich sprzedawców, którzy mają problem z handlowaniem. Szkolenie pozwoli wypracować pewne rozwiązania, jakie wyróżnią ich na rynku przyciągając tym samym szerokie grono zadowolonych klientów. To idealna szansa na polepszenie swoich umiejętności.
Relacje z klientami będą od tej pory przyjemne i trwałe.
Nauczymy się jak powinniśmy je budować, a w szczególności - jak przekonać do siebie klienta i zdobyć jego zaufanie i sympatię. Dzięki nabytej w czasie szkolenia wiedzy szybko zauważymy w firmie pierwsze efekty: wzrośnie sprzedaż, zwiększy się liczba klientów a sama firma zacznie odnosić coraz więcej sukcesów.