Zarządzanie relacjami z klientem
Prawidłowe, pozytywne i długofalowe relacje z klientami są niezwykle ważne dla każdego przedsiębiorstwa. W większych firmach obsługę i kontakty z klientami pozostawia się wybranym pracownikom, których obowiązki ograniczają się właśnie do budowania takich pozytywnych i długofalowych relacji z klientami. W mniejszych firmach najczęściej za relacje z klientami odpowiedzialni są wszyscy bądź prawie wszyscy pracownicy.
W mniejszych firmach najczęściej za relacje z klientami odpowiedzialni są wszyscy bądź prawie wszyscy pracownicy. Bez względu jednak, kto odpowiada za zarządzanie relacjami z klientem, powinny to być osoby nastawione na sukces przedsiębiorstwa, satysfakcję klienta i potrafiące w świadomy i odpowiedzialny sposób kreować wizerunek firmy.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Jak pracować z trudnym klientem? Co to jest Seek&sale training i jak zostać hunterem sprzedaży? Jak skutecznie negocjować. Jak radzić sobie z psychomanipulacją w biznesie? Sprawdź nasze szkolenia sprzedażowe.
- szkolenia handlowe
- szkolenia dla sprzedawców
- szkolenia negocjacje handlowe
- profesjonalna obsługa klienta szkolenie
Zapraszamy.
Dzięki temu można zadbać o stały rozwój i prawidłowe funkcjonowanie przedsiębiorstwa,
bez obaw, że klienci przedsiębiorstwa wybiorą produkty lub usługi, jakie oferuje konkurencja. Zarządzanie relacjami z klientem jest więc w pewnym sensie sposobem na walkę o klienta z konkurencją.
Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient
Nowoczesny Klient kieruje się potrzebą oszczędności czasu i informacji. Stawia wiarygodność i profesjonalizm nad relację i atmosferę rozmowy.CHALLENGER SALE - Sprzedaż prowokatywna
Klienci myślą: “dam mu swój czas, jeśli otrzymam w zamian coś wartościowego”. Uczymy w jaki sposób prowadzić sprzedaż, żeby klient chciał inwestować swój czas w…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej