Szkolenie z obsługi klienta

Obsługa klienta jest ważnym i decydującym czynnikiem o tym jak widzą nas klienci, ponieważ klient nie ma bezpośredniej możliwości spotkania się z ważnymi figurami firmy czy dużego przedsiębiorstwa. Na co dzień ma bezpośredni kontakt właśnie ze sprzedawcami. To właśnie postawa sprzedawców i ich nastawienie i podejście do klienta ma znaczenie czy klient zostanie u nas na dłużej czy wyjdzie niezadowolony i zrobi nam negatywną opinię w sieci i lokalnym społeczeństwie. 


Obsługa klienta jest ważnym i decydującym czynnikiem o tym jak widzą nas klienci,
ponieważ klient nie ma bezpośredniej możliwości spotkania się z ważnymi figurami firmy czy dużego przedsiębiorstwa. Na co dzień ma bezpośredni kontakt właśnie ze sprzedawcami.

To właśnie postawa sprzedawców i ich nastawienie i podejście do klienta ma znaczenie czy klient zostanie u nas na dłużej czy wyjdzie niezadowolony i zrobi nam negatywną opinię w sieci i lokalnym społeczeństwie.

Dlatego warto inwestować w szkolenia z zakresu obsługi klienta, aby każdy sprzedawca w twojej firmie był poinformowany i uświadomiony jak ważną rolę pełni w firmie. Jego postawa i jakość obsługi klienta ma kluczowe znaczenie w tym jaką sprzedaż i jak dużo klienta będzie pozyskiwała firma.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie telemarketing, szkolenia handlowe.

Po takim ukończonym szkoleniu sprzedawcy i inni pracownicy danej firmy będą posiadali takie umiejętności jak: wysoki zakres umiejętności obsługi klienta, efektywna komunikacja pomiędzy sprzedawcą a klientem, unikanie trudnych tematów podczas rozmowy z klientem na korzyść firmy ale także korzyść klienta, skuteczne reagowanie w trudnych sytuacjach z trudnymi klientami, jak sprostać wymaganiom trudnych klientów, jak powstrzymywać negatywne emocje w pracy, jak cieszyć się pracą, którą się wykonuje, jak cieszyć się zadowoleniem klienta, jak entuzjastycznie przychodzić do pracy.

Te wszystkie umiejętności składają się w całość tego jak będzie funkcjonowało twoja firma.

Każda piramida ma swoją podstawę, która jest najszersza u dołu i to jest jej podstawa. Jeśli nie jest ona wystarczająco mocna to piramida może ulec zawaleniu. Tak samo jest z firmą. Jeżeli pracownicy, którzy są na najniższym szczeblu nie dają z siebie maksimum aby przynosić firmie korzyści, to firma może upaść ponieważ nie jest dobrze zorganizowana.

Warto jest zadbać o ten fundament firmy czyli sprzedawców, którzy mają ogromny wpływ na sprzedaż firmy i ilość pozyskiwanych klientów. Inwestycja w szkolenia dla sprzedawców jest dobrą inwestycją w całą firmę na wiele lat a może i pokoleń.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

Zapraszamy do naszej

gamma Wiki +

Znajdziesz tam:
  • 800 pigułek wiedzy
  • 40 filmów edukacyjnych
  • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
Raporty HR
Raporty HR

Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

Video
Video

Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

Audio
Audio

Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

Artykuły
Artykuły

Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.