Szkolenie obsługa klienta

Jeśli zatrudniasz pracowników, którzy mają bezpośredni kontakt z klientem to powinieneś zagwarantować im szkolenie z zakresu obsługi klienta. Jest to ważny temat, ponieważ każdy sprzedawca reprezentuje twoją firmę i to od niego zależy czy klient wywarł pozytywne czy negatywne wrażenie po wizycie w twojej firmie. Dlatego wystarczy poszukać odpowiedniego szkolenia z zakresu obsługi klienta i zapisać na nie siebie i pracowników, ponieważ z takiego szkolenia powinni korzystać zarówno pracodawcy (aby i oni posiadali tą cenę wiedzę) jak i pracownicy. 


    Jeśli zatrudniasz pracowników, którzy mają bezpośredni kontakt z klientem to powinieneś zagwarantować im szkolenie z zakresu obsługi klienta
    . Jest to ważny temat, ponieważ każdy sprzedawca reprezentuje twoją firmę i to od niego zależy czy klient wywarł pozytywne czy negatywne wrażenie po wizycie w twojej firmie.

    Dlatego wystarczy poszukać odpowiedniego szkolenia z zakresu obsługi klienta i zapisać na nie siebie i pracowników, ponieważ z takiego szkolenia powinni korzystać zarówno pracodawcy (aby i oni posiadali tą cenę wiedzę) jak i pracownicy.

    Ważne jest aby wszyscy pracownicy budowali swoją wiedzę z zakresu obsługi klienta, ponieważ tylko wtedy twoja firma będzie miała odpowiednie fundamenty, na których będzie mogła się prężnie rozwijać. Takie szkolenia bez problemu znajdziesz w każdym dużym mieście. Także możesz skorzystać z takiego szkolenia online.

    Jest to dobra alternatywa aczkolwiek więcej korzyści można wyciągnąć na szkoleniu, na którym jest się osobiście.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie telemarketing, szkolenia handlowe.

    Dlaczego? Dlatego, ze na takim szkoleniu będzie mnóstwo ludzi, którzy będą wymieniać ze sobą różne zapytania i spostrzeżenia. Być może wyniknąć temat, który nie zostanie poruszony w webinarze, dlatego, że nie był on przewidziany w planie szkolenia a wyniknął jedynie spontanicznie ze spostrzeżeń i rozmów samych uczestników szkolenia.

    Dlatego warto jest uczestniczyć w szkoleniu z zakresu obsługi klienta osobiście, ponieważ można więcej z niego zaczerpnąć wiedzy niż ze szkolenia online. Aczkolwiek takie szkolenie online także posiada swoje plusy.

    Głównym takim pozytywem jest dowolna możliwość czasu i miejsca odbycia takiego szkolenia. Można go wykonać w grupie w firmie a można indywidualnie w zaciszu domowym w dowolnym dla nas czasie. Niektórzy wolą taką formę szkolenia, ponieważ nie dysponują aż taką duża ilością wolnego czasu aby móc uczestniczyć w takim szkoleniu bezpośrednio.

    Zatem można rozważyć wszystkie za i przeciw i wybrać dla siebie odpowiednią formę, z której wyciągniemy jak najwięcej dobra dla nas i naszych pracowników.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.