Szkolenie obsługa klienta

Jeśli zatrudniasz pracowników, którzy mają bezpośredni kontakt z klientem to powinieneś zagwarantować im szkolenie z zakresu obsługi klienta. Jest to ważny temat, ponieważ każdy sprzedawca reprezentuje twoją firmę i to od niego zależy czy klient wywarł pozytywne czy negatywne wrażenie po wizycie w twojej firmie. Dlatego wystarczy poszukać odpowiedniego szkolenia z zakresu obsługi klienta i zapisać na nie siebie i pracowników, ponieważ z takiego szkolenia powinni korzystać zarówno pracodawcy (aby i oni posiadali tą cenę wiedzę) jak i pracownicy. 

13 sierpnia 2018
zdjęcie - Szkolenie obsługa klienta


Jeśli zatrudniasz pracowników, którzy mają bezpośredni kontakt z klientem to powinieneś zagwarantować im szkolenie z zakresu obsługi klienta
. Jest to ważny temat, ponieważ każdy sprzedawca reprezentuje twoją firmę i to od niego zależy czy klient wywarł pozytywne czy negatywne wrażenie po wizycie w twojej firmie.

Dlatego wystarczy poszukać odpowiedniego szkolenia z zakresu obsługi klienta i zapisać na nie siebie i pracowników, ponieważ z takiego szkolenia powinni korzystać zarówno pracodawcy (aby i oni posiadali tą cenę wiedzę) jak i pracownicy.

Ważne jest aby wszyscy pracownicy budowali swoją wiedzę z zakresu obsługi klienta, ponieważ tylko wtedy twoja firma będzie miała odpowiednie fundamenty, na których będzie mogła się prężnie rozwijać. Takie szkolenia bez problemu znajdziesz w każdym dużym mieście. Także możesz skorzystać z takiego szkolenia online.

Jest to dobra alternatywa aczkolwiek więcej korzyści można wyciągnąć na szkoleniu, na którym jest się osobiście.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie telemarketing, szkolenia handlowe.

Dlaczego? Dlatego, ze na takim szkoleniu będzie mnóstwo ludzi, którzy będą wymieniać ze sobą różne zapytania i spostrzeżenia. Być może wyniknąć temat, który nie zostanie poruszony w webinarze, dlatego, że nie był on przewidziany w planie szkolenia a wyniknął jedynie spontanicznie ze spostrzeżeń i rozmów samych uczestników szkolenia.

Dlatego warto jest uczestniczyć w szkoleniu z zakresu obsługi klienta osobiście, ponieważ można więcej z niego zaczerpnąć wiedzy niż ze szkolenia online. Aczkolwiek takie szkolenie online także posiada swoje plusy.

Głównym takim pozytywem jest dowolna możliwość czasu i miejsca odbycia takiego szkolenia. Można go wykonać w grupie w firmie a można indywidualnie w zaciszu domowym w dowolnym dla nas czasie. Niektórzy wolą taką formę szkolenia, ponieważ nie dysponują aż taką duża ilością wolnego czasu aby móc uczestniczyć w takim szkoleniu bezpośrednio.

Zatem można rozważyć wszystkie za i przeciw i wybrać dla siebie odpowiednią formę, z której wyciągniemy jak najwięcej dobra dla nas i naszych pracowników.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

21 kwietnia 2020
Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
21 kwietnia 2020
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
20 kwietnia 2020
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
20 kwietnia 2020
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
20 kwietnia 2020
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.