Asertywność w biznesie

Asertywność w dzisiejszych czasach stała się bardzo istotnym elementem w kwestii budowania relacji biznesowej z potencjalnym klientem. I nie chodzi wcale o to, że staliśmy się uczciwsi i bardziej wrażliwi na potrzeby innych. Asertywność w biznesie po prostu się opłaca.

zdjęcie - (the_title())

     

    Asertywność w dzisiejszych czasach stała się bardzo istotnym elementem w kwestii budowania relacji biznesowej z potencjalnym klientem. I nie chodzi wcale o to, że staliśmy się uczciwsi i bardziej wrażliwi na potrzeby innych. Asertywność w biznesie po prostu się opłaca.

    Jesteśmy o krok od wielkiej zmiany dotyczącej mentalności biznesmenów i samego procesu współpracy z nimi. Coraz częściej odchodzą oni bowiem od bezpodstawnego manipulowania klientami, czy sporządzania umów małym druczkiem z gwiazdkami i haczykami.

    Co prawda nadal zdarzają się takie firmy, które będą udawały kogoś innego, a współpraca z nimi będzie pełna wątpliwości i niejasności. Nie jest to już jednak norma i coś tak oczywistego.

    I choć nadal powinniśmy się pilnować, aby nie dać się wpuścić w przysłowiowe maliny, to z pewnością coraz częściej będziemy miło zaskoczeni. Zmiana ta dotyczy głownie tego, iż naród nasz docenił partnerskie relacje w urzędach, sklepach, czy służbie zdrowia.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Jak zachować life work balance? Jak nie bać się zmian? Jak opanować paraliżujący stres w życiu prywatnym i zawodowym? Jak przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu? Jak zachować równowagę w emocjach? Zapoznaj się z naszymi szkoleniami interpersonalnymi:szkolenie asertywność, stres szkolenie, zarządzanie czasem szkolenie.

    Zapoznaj się z naszym działem szkoleń sprzedażowych.

    Coraz częściej oczekujemy empatii i przyjacielskiego podejścia do sprawy. Ponadto, jesteśmy najbardziej nieufnym pod względem społecznym krajem w całej Unii Europejskiej, więc zaufanie klienta naprawdę jest w cenie. Zazwyczaj zabiega się o nie bardzo długo i naprawdę w żaden sposób nie opłaca się go tracić, szczególnie, iż daje biznesmenom ogromną przewagę nad konkurencją. W całym procesie współpracy klienta z daną firmą bardzo istotnym jest obopólny szacunek i wzajemne zrozumienie swoich potrzeb.

    I to jest właśnie asertywność w biznesie. Coś niesamowicie potrzebnego na polskim rynku biznesowym. Zachowanie, które nie narusza ludzkich granic, podczas gdy jednocześnie w zgodzie jest z potrzebami danej firmy oraz normami prawnymi i kontraktem.

    Miejmy nadzieję, że coraz więcej firm w Polsce będzie postępowało w ten sposób, a relacje z klientami budowane będą na wzajemnym szacunku, zaufaniu i zrozumieniu.

    Cóż, czy świat nie byłby wtedy lepszy i bardziej przyjazny nam- ludziom, którzy bądź co bądź jesteśmy jego najważniejszą częścią?

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.