Atrybuty przedsiębiorstwa: nazwa, logo, misja

Każde przedsiębiorstwo powinno posiadać szereg atrybutów fizycznych, które pomagają w budowaniu marki. Ich odbiór, przyswajalność i dostępność pozwala na stałe zagoszczenie w świadomości konsumentów, a w konsekwencji zwiększenie i ustabilizowanie sprzedaży. Warto już na początku wybrać atrybuty, które określą firmę oraz staną się jej wizytówką.
     
    Każde przedsiębiorstwo powinno posiadać szereg atrybutów fizycznych, które pomagają w budowaniu marki. Ich odbiór, przyswajalność i dostępność pozwala na stałe zagoszczenie w świadomości konsumentów, a w konsekwencji zwiększenie i ustabilizowanie sprzedaży. Warto już na początku wybrać atrybuty, które określą firmę oraz staną się jej wizytówką.

    Nazwa przedsiębiorstwa

    Nazwa każdego przedsiębiorstwa musi być dokładnie przemyślana - szczególnie, jeśli będzie to równocześnie marka sama w sobie. Największy sukces na rynku odnoszą marki, które posiadają proste, przyjazne dla ucha i chwytliwe nazwy. Powala to na szybkie zapamiętanie przez odbiorców oraz pozytywne skojarzenia. Jeśli zaś szukamy nazwy dla sklepu, możemy wybrać taką, która kojarzy się bezpośrednio z rodzajem towarów, jakie będziemy oferować.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Gamma – firma szkoleniowa roku.

    Jak coaching wyzwala ludzki potencjał? Jak zostać liderem transformacyjnym? Jak sprawnie i skutecznie zarządzać zmianą? Co to jest flow i jak przejść od apatii do pasji? Zapraszamy na nasze szkolenia.

    Zapoznaj się z całym działem szkoleń menadżerskich: szkolenie menadżerskie

    Logo i kolorystyka

    To dwa elementy, które są ze sobą nierozerwalne. Kolorystyka firmy powinna być minimalistyczna: odpowiednie połączenie kolorów w salonach sprzedażowych, na etykietach czy stronie internetowej sprawia, że cały odbiór wizualny jest bardziej pozytywny. Logo musi być stworzone z myślą o przyszłych konsumentach: największą popularność zdobywają proste, symetryczne ikony, które równocześnie zawierają "drugie dno" - ukrytą nazwę, litery lub inne przesłanie.

    Misja firmy

    Misja przedsiębiorstwa to element, o którym zapomina wielu młodych przedsiębiorców. A przecież wystarczy się zastanowić, co chcemy osiągnąć prowadząc biznes. Musimy mieć na uwadze fakt, że największe i najbardziej dochodowe przedsiębiorstwa wcale nie mają misji zarobkowych. Przykładowo dla firmy logistycznej może to być założenie, że każda dostawa towaru odbędzie się w ciągu 7 dni. To cel sam w sobie, który - poprzez włożone zasoby finansowe i kapitał ludzki - stanie się pożądaną cechą przez klientów.

    Kierując się tymi trzema elementami, zwanymi atrybutami fizycznymi, możemy rozpocząć tworzenie własnej marki, która zostanie pozytywnie odebrana przez klientów oraz pozwoli nam na stały i systematyczny rozwój przedsiębiorstwa.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.