Co daje profesjonalna obsługa klienta?

Podstawą sukcesu każdej firmy jest liczba klientów, jaka decyduje się na zakup produktów przez nią oferowanych. Jednak między taśmą fabryczną bądź studiem projektanckim a klientem istnieje etap, który ma decydujący wpływa na to, czy sprzedaż zakończy się powodzeniem.

zdjęcie - (the_title())

Podstawą sukcesu każdej firmy jest liczba klientów, jaka decyduje się na zakup produktów przez nią oferowanych. Jednak między taśmą fabryczną bądź studiem projektanckim a klientem istnieje etap, który ma decydujący wpływa na to, czy sprzedaż zakończy się powodzeniem.

Jest nią obsługa klienta - niezależnie od tego, czy jest to indywidualna osoba, czy przedsiębiorstwo, które pragnie zwiększyć zyski bądź wejść na nowy rynek. Istnieją osobne cele, jakie towarzyszą rozmową z konkretnymi przedstawicielami tych grup, jednak ogólne zasady obowiązują w każdym przypadku.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie telemarketing, szkolenia handlowe.


Na czym polega profesjonalna obsługa?

Na sprawieniu, żeby klient poczuł, że dba się o jego interesy, a przede wszystkim o jego dobre samopoczucie. Dlatego, żeby wcielić w życie popularne powiedzenie "klient nasz pan", powinno się zawsze:

  • być uśmiechniętym i miłym w stosunku do klienta,
  • szybko odpowiadać na zapytania oraz ułatwiać kontakt,
  • być odpornym na krytykę, starać się nie odpowiadać na zaczepki,
  • nie próbować przekonywać wzburzonego klienta, że rozumie się jego sytuację,
  • angażować się w wykonywaną pracę, pokazywać, że wie się, co się robi.


Tych kilka działań może sprawić, że konsument całkowicie zmieni nastawienie wobec marki i zamiast tylko zapoznać się z ofertą, jak to miał początkowo w zamiarach, kupi produkt, a nawet poleci znajomych w mediach społecznościowych i najbliższym spotkaniu.

Jaki sekret tkwi w profesjonalnej obsłudze?

Tym, co sprawia, że jest ona tak ważna, to dobrze samopoczucie klienta i sprzedawcy. Nikt nie lubi rozmawiać z osobami, których nie interesuje podejmowany temat, nie wiedzą nic, co mogłoby pomóc w rozwianiu wątpliwości ani też nie uśmiechają się, co oznacza, że nie są zadowolone z towarzystwa, jakie dzielą z klientem.

Gdy wyeliminuje się wszystkie te negatywne uczucia, pozostanie tylko bezpieczne, komfortowe środowisko, w którym miło wydaje się pieniądze bądź zleca wykonanie usług czy też je kupuje. Wiedzą o tym największe przedsiębiorstwa, stąd często wysyłają swoich przedstawicieli na specjalne szkolenia podnoszące ich kwalifikacje i polepszające wizerunek firmy.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

Zapraszamy do naszej

gamma Wiki +

Znajdziesz tam:
  • 800 pigułek wiedzy
  • 40 filmów edukacyjnych
  • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
Raporty HR
Raporty HR

Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

Video
Video

Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

Audio
Audio

Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

Artykuły
Artykuły

Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.