Co daje profesjonalna obsługa klienta?
Podstawą sukcesu każdej firmy jest liczba klientów, jaka decyduje się na zakup produktów przez nią oferowanych. Jednak między taśmą fabryczną bądź studiem projektanckim a klientem istnieje etap, który ma decydujący wpływa na to, czy sprzedaż zakończy się powodzeniem.

Podstawą sukcesu każdej firmy jest liczba klientów, jaka decyduje się na zakup produktów przez nią oferowanych. Jednak między taśmą fabryczną bądź studiem projektanckim a klientem istnieje etap, który ma decydujący wpływa na to, czy sprzedaż zakończy się powodzeniem.
Jest nią obsługa klienta – niezależnie od tego, czy jest to indywidualna osoba, czy przedsiębiorstwo, które pragnie zwiększyć zyski bądź wejść na nowy rynek. Istnieją osobne cele, jakie towarzyszą rozmową z konkretnymi przedstawicielami tych grup, jednak ogólne zasady obowiązują w każdym przypadku.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie telemarketing, szkolenia handlowe.Na czym polega profesjonalna obsługa?
Na sprawieniu, żeby klient poczuł, że dba się o jego interesy, a przede wszystkim o jego dobre samopoczucie. Dlatego, żeby wcielić w życie popularne powiedzenie “klient nasz pan”, powinno się zawsze:
- być uśmiechniętym i miłym w stosunku do klienta,
- szybko odpowiadać na zapytania oraz ułatwiać kontakt,
- być odpornym na krytykę, starać się nie odpowiadać na zaczepki,
- nie próbować przekonywać wzburzonego klienta, że rozumie się jego sytuację,
- angażować się w wykonywaną pracę, pokazywać, że wie się, co się robi.
Tych kilka działań może sprawić, że konsument całkowicie zmieni nastawienie wobec marki i zamiast tylko zapoznać się z ofertą, jak to miał początkowo w zamiarach, kupi produkt, a nawet poleci znajomych w mediach społecznościowych i najbliższym spotkaniu.
Jaki sekret tkwi w profesjonalnej obsłudze?
Tym, co sprawia, że jest ona tak ważna, to dobrze samopoczucie klienta i sprzedawcy. Nikt nie lubi rozmawiać z osobami, których nie interesuje podejmowany temat, nie wiedzą nic, co mogłoby pomóc w rozwianiu wątpliwości ani też nie uśmiechają się, co oznacza, że nie są zadowolone z towarzystwa, jakie dzielą z klientem.
Gdy wyeliminuje się wszystkie te negatywne uczucia, pozostanie tylko bezpieczne, komfortowe środowisko, w którym miło wydaje się pieniądze bądź zleca wykonanie usług czy też je kupuje. Wiedzą o tym największe przedsiębiorstwa, stąd często wysyłają swoich przedstawicieli na specjalne szkolenia podnoszące ich kwalifikacje i polepszające wizerunek firmy.
Seek&Sale Training – jak zostać hunterem®
Trening mentoringowy online – uczestnicy dostają innowacyjne, ale już sprawdzone rozwiązania i techniki sprzedaży, które zmienią klasyczną sprzedaż w inteligentny hunting. Unikalne szkolenie dla handlowców…Sprzedaż w oparciu o metodologię MBTI®
Jest wiele sposobów, żeby podnieść sprzedaż. Szkolenie sprzedażowe bazujące na MBTI daje Ci wiedzę – jakie masz talenty handlowe i jak je wykorzystać. Dostarcza wiedzę…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej