Co zrobić by skutecznie zwiększyć sprzedaż?

W dzisiejszych czasach przeżycie na rynku jest bardzo trudne. Jednak mimo występujących kryzysów, skuteczni sprzedawcy wciąż pozyskują nowych klientów, dodatkowo zwiększając swoją sprzedaż. Istnieją proste strategie, które często są ignorowane.

zdjęcie - (the_title())

    Ważne jest zapoznanie się z danym rynkiem docelowym. Powinniśmy zapoznać się z konkretnymi cechami klienta, co pozwoli nam na powiązanie z odpowiednimi korzyściami, jakie uzyska kupując nasz produkt. Do każdego klienta musimy pochodzić indywidualnie, patrzeć na dane potrzeby. Czas poświęcony na przygotowanie specjalnej oferty, nigdy nie jest czasem straconym. Dlatego kolejnym ważnym elementem, który zwiększy naszą sprzedaż jest całkowite zapoznanie się z produktami, które oferujemy.

    W każdej sytuacji i o każdej porze powinniśmy wymienić każdą cechę i korzyść. Jeśli jeszcze tego nie potrafimy, to ciężko będzie nam przekonać klienta do zakupu produktu. W następnym etapie musimy zapoznać się z konkurencją. Sporządźmy listę, a następnie zapoznajmy się ze szczegółami, dodatkowymi informacjami, takie jak: koszty dostawy, rabaty, promocje, ale także lokalizacja, czy reputacja firmy.

     

    Chcesz rozwijać swoje umiejętności? Szukasz dobrych szkoleń menedżerskich, sprzedażowych czy rozwoju osobistego? Zobacz: Gamma - firma szkoleniowa roku.

     

    Pozwoli nam to na określenie tego, co wyróżnia nas od konkurencji, które możemy wykorzystać jako korzyści dla niektórych, potencjalnych klientów. Zwiększenie sprzedaży wspomoże nam także odpowiednia strategia marketingowa. Nie może być ciągle ta sama, bo w pewnym czasie się znudzi i nie będzie zauważana przed osoby. Ważny jest także obszar działań. Im większy teren obejmiemy swoim zasięgiem, tym większa szansa na nowych klientów. Ważne jest również bycie aktywnym wśród dotychczasowych klientów i wstępnie zainteresowanych. Nie czekajmy aż klient się zdecyduje i sam zadzwoni.

    To my musimy wykonać pierwszy krok, poinformować o nowościach, promocjach, czy obniżkach. Naszym stałym klientom powinniśmy oferować produkty powiązane z tymi, które już zakupili. Jednak nie zapominajmy o najważniejszym elemencie jakim jest analiza i raporty procesu sprzedaży. Bez tego nigdy nie dowiemy się, które działania są skuteczne, a które mniej.

    Skorzystać możemy z wielu programów, systemów, które pomogą nam w zarządzaniu, monitorowaniu wszelkich działań i wyciągnięciu odpowiednich wniosków. Nigdy nie zapominajmy, że nie każdy urodził się handlowcem, dlatego uczmy się na błędach. Sprzedaż powinna być dla nas zabawą, musimy cieszyć się z nowych wyzwań i spotkań z klientami.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.