Czas na wagę złota
Skuteczna obsługa klienta jest bardzo ważna – coraz większa ilość przedsiębiorców i właścicieli mniejszych i większych firm zaczyna zwracać na to szczególną uwagę. Inwestowanie w szkolenia z obsługi klienta dla pracowników staje się coraz bardziej popularne – właściciele firm wiedzą, że to się opłaca, a taka inwestycja szybko się zwróci.

Jedyną rzeczą, której człowiek nie jest w stanie zachować na później, jest czas. Umyka on niepostrzeżenie, mimo najszczerszych starać, aby zatrzymać go choć przez chwilę. Nikt nie potrafi powiedzieć, jaki jest najlepszy sposób, żeby temu faktowi zaradzić. Z tego też powodu powstaje wiele poradników, jak efektownie zarządzać czasem i czerpać z tego najlepsze korzyści. Również w pracy zawodowej jest to niezmiernie ważne, jeżeli nie najważniejsze ze względu na liczne terminy stawiane przez pracodawcę i zleceniodawcę.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Skutecznie zarządź swoim czasem. Oferujemy szkolenie z zarządzania czasem podczas którego m. in.: dowiesz się jak planować i określać cele, jakie są bariery osobiste w zarządzaniu sobą w czasie, oraz jak je przezwyciężyć, poznasz techniki, które są pomocne w zarządzaniu czasem. Zajrzyj również tutaj: szkolenia po angielsku, szkolenia dla firm Warszawa.Sposób na uciekające minuty
Właścicielom i menedżerom zależy na tym, aby podlegającym im pracownicy maksymalnie wykorzystywali czas pracy ustalony w ramach podpisanej umowy. Choć nie można wypełnić go co do minuty, bardzo często stara się zoptymalizować występowanie rozpraszaczy. Wielu kierowników dba również o to, aby członkowie ich zespołów zdawali sobie sprawę ze złych nawyków, które pogarszają efektywność ich pracy.
Tym, którzy mają problemy ze zorganizowaniem własnego czasu, proponowane są szkolenia zarządzania czasem – czasami nawet finansowane są w ramach firmowych kursów. Uczy się na nich, jak identyfikować priorytety, jak je szeregować wedle stopnia ważności, jak pozbyć się zgubnych nawyków oraz czym są „zjadacze czasu”. Podstawą skutecznego opanowania technik, jakie prezentowane są na takich kursach, jest wewnętrzne samozaparcie i dyscyplina, ponieważ związane jest to ze zmianą bardzo podstawowych nawyków, z których wiele osób nie zdaje sobie nawet sprawy.
Kiedy można zobaczyć efekty?
Jeżeli pracownicy pomyślnie przejdą kurs i uda im się wdrożyć teorie, których się nauczyli, pracodawcy z całą pewnością odnotują znaczący wzrost ich wydajności. Projekty będą realizowane szybciej, sprawniej i będzie występowało w nich znacznie mniej błędów związanych z przygotowywaniem prezentacji na ostatnią chwilę. Po dłuższym czasie również finanse i zadowolenie klientów będą wyższe.
Szkolenia zarządzanie czasem niosą również wiele korzyści w sferze prywatnej. Jeżeli pracownik czuje się dobrze w tym obszarze, prawdopodobnie jego motywacja do pracy będzie znacznie wyższa, a tym samym zyski firmy znacznie wzrosną.
Efektywne zarządzanie sobą w czasie
Czas jest zasobem nieodnawialnym. Zarządzanie czasem to tak naprawdę zarządzanie sobą w czasie – swoimi priorytetami, podziałem pracy, energią. Stosowanie odpowiednich taktyk i technik TM…Onboarding – jak skutecznie wdrożyć nowego pracownika?
Jakość wdrożenia pracownika wpływa na wizerunek pracodawcy, zaangażowanie pracownika a w konsekwencji retencję. Mądry Onboarding wpływa na szybsze rozumienie zakresu obowiązków i odpowiedzialności, a więc…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej