Organizacja Eventów

Event jest nie tylko wyjątkową szansą dla naszej firmy. Wymaga od nas innych umiejętności, takich jak planowanie, realizowanie i koordynowanie wielu procesów. Zabierając się więc za organizację eventu trzeba liczyć się z ogromem pracy. Od czego więc zacząć, aby zorganizować dobry event?

6 lipca 2018
zdjęcie - Organizacja Eventów
 
Event jest nie tylko wyjątkową szansą dla naszej firmy. Wymaga od nas innych umiejętności, takich jak planowanie, realizowanie i koordynowanie wielu procesów. Zabierając się więc za organizację eventu trzeba liczyć się z ogromem pracy. Od czego więc zacząć, aby zorganizować dobry event?

Plan działania

Dobra organizacja to przede wszystkim dobry plan. Wszystko musi zgrywać się w harmonijną całość - tylko w ten sposób będziemy pewni, że niczego nie przeoczyliśmy. Plan pozwoli nam przewidzieć również pewne nieoczekiwane sytuacje i ubezpieczyć się na nie. Dodatkowo taki harmonogram nauczy odpowiedzialności, systematyczności jak i cierpliwości. W punktach spisujemy co będzie się działo. Dzięki temu każdy z naszego zespołu będzie w stanie zająć się określoną częścią pracy. Równie ważny jest termin wydarzenia. Warto tu dostosować się do osób, do których kierowany jest nasz event. Należy sprawdzić, czy w tym samym czasie nie odbywa się przypadkiem inne, popularne wydarzenie, które mogłoby kolidować z naszą imprezą.
 

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Projektując inteligentny team building dokładamy staranności w doborze aktywności dla uczestników, wyborze charyzmatycznego prowadzącego oraz profesjonalnej ekipy wspierającej i animującej wydarzenie. Sprawdź nasze team-building'i:

Miejsce i uczestnicy eventu

Organizacja eventu to również niepowtarzalne miejsce. Powinno wyróżniać się wnętrzem, lokalizacją i dopasowaniem do tematyki naszego eventu. Zupełnie inne miejsce wybierzemy na konferencję czy na warsztaty. Ustawienie sali musi być więc dostosowane do rodzaju planowanej imprezy. Uczestników należy odpowiednio poinformować. Najszybszą jak i najtańszą formą komunikacji jest oczywiście internet: e-mail, strona www czy zwykła, tradycyjna poczta. Prestiż wydarzenia zbudować możemy poprzez promocję - pozwoli to dotrzeć na nasz event szerszemu gronu odbiorców.
 
Im więcej wywiadów udzielą organizatorzy, tym większy rozgłos zdobędzie wydarzenie. Warto zaprosić na event kogoś ciekawego, kto zainteresowałby więcej osób swoją obecnością i jeszcze bardziej przyczynił się do zwiększenia popularności naszego eventu. Po wydarzeniu warto podziękować wszystkim za udział. Ewentualne niedociągnięcia to okazja do wyciągnięcia z nich wniosków i ciężko je przewidzieć, dlatego nie należy ich traktować jako porażki.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

21 kwietnia 2020
Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
21 kwietnia 2020
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
20 kwietnia 2020
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
20 kwietnia 2020
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
20 kwietnia 2020
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.