Jak skutecznie sfinalizować sprzedaż?
Na przestrzeni lat opracowano wiele metod, które wspomagają biznes – od podpowiedzi w sprawie planowania produktu po systemy organizacji magazynów. W trakcie badań na każdym z etapów okazało się jednak, że tym najtrudniejszym momentem w całej sprzedaży jest jej sfinalizowanie. Techniki zamknięcia sprzedaży pomagają przedsiębiorcom zyskać nowe zlecenia i utwierdzać klientów w przekonaniu, że dokonują właściwego wyboru.
Techniki zamknięcia sprzedaży pomagają przedsiębiorcom zyskać nowe zlecenia i utwierdzać klientów w przekonaniu, że dokonują właściwego wyboru.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Jeśli chcesz ulepszyć swoje zdolności negocjacyjne, przejąć kontrolę nad rozmową oraz czuć się pewnie podczas prowadzenia negocjacji handlowych, zapraszamy do udziału w szkoleniach z negocjacji, finalizacji sprzedaży, szkoleniach handlowych.Inną metodą jest zaoferowanie próbki – na przykład możliwości przetestowania sprzętu czy użytkowania towaru w mniejszej ilości, zanim podejmie się odpowiednią decyzję. Miesięczne okresy próbne są tutaj doskonałym przykładem.
Podobną metodą jest metoda odpowiedzi twierdzących, w której zadajemy takie pytania, na które klient odpowiada „tak”.
Albo takie, które opierają się na dobrej opinii innych, albo przestrodze, co stanie się, jeżeli klient nie skorzysta z naszej oferty. Warto zastanowić się, która najlepiej pasuje w danej chwili.